LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief van eegalease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
pluutje

Re: Brief van eegalease

Ongelezen bericht door pluutje »

N.b.

Met mijn rekensommetje wil ik niet de indruk wekken dat er niets gedaan wordt! Ik wil hiermee aangeven hoeveel er mogelijk moet zijn met''zoveel'' geld!!!!

Jos,

Het door mij genoemde uurtarief van € 450,= is slechts een schatting!
Ligt het tarief lager dan zijn er nog meer mogelijkheden.
Het zal dan ook direct niet liggen aan de ''prijs''per uur maar aan het resultaat per uur. Als LVL & EGL met goeie ideën komen zal het voor de gedupeerden niet zo bezwaarlijk zijn om nog een keer € 35,= bij te betalen maar er moet wel iets tegenover staan!

Vrg
Pluutje

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Zo is dat, maar wat ik tot nu toe gezien heb geeft me niet veel vertrouwen in ze.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Ook voor EL geldt dat je nou eenmaal geen ijzer met handen kunt breken.
Ik geloof ect wel dat ze het beste proberen te doen.
Wel vindt ik dat ze beter moeten communiceren naar hun leden. Die langdurige stilles maken ook mij af en toe erg onzeker.
Andere stichtingen hebben bijv. regelmatig een nieuwsbrief. De laatste van EL is inmiddels vergeeld.

impact

Ongelezen bericht door impact »

Toch zou ik ook wel eens een verantwoording voor de besteding van de betaalde contributie willen zien van zowel Eegalease als Leaseverlies.
Het wil er bij mij niet in dat de reeds door beide stichtingen ontvangen gelden ontoereikend zouden zijn voor een procedure tot en met de Hoge Raad.
Dooddoeners als "geen inlichtingen willen geven, on Dexia niet wijzer te maken" voeldoen niet. Bij Dexia kunnen ze ook rekenen en kunnen ze echt wel het aantal leden van beide stichtingen vermenigvuldigen met de
ontvangen contributies.
Laatst gewijzigd door impact op 15 okt 2004 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

komarkt

Ongelezen bericht door komarkt »

EL helpt je alleen maar van je geld af. Verder heb je er niets aan. Ieder zijn mening.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Uit het verslag van de bijeenkomsten op 15 en 20 oktober. LET WEL: in 2003! Dus exact een jaar geleden:
Wanneer gaat u via de rechter Dexia dwingen de incasso's stop te zetten?
Indien Dexia niet zelf de incasso's opschort gedurende de gerechtelijke procedure, na het ontvangen van de dagvaarding, dient het advocatenkantoor Dirkzwager direct een kort geding in om dit te bewerkstelligen. Dit neemt ongeveer in totaal 6 weken in beslag voordat de rechter met de uitspraak hierover komt.

Waarvoor geldt incassostop?
Voor alle betalingverplichtingen uit hoofde van uw effectenlease-overeenkomsten aan Dexia. De maandelijkse termijnen, maar ook de eventuele betalingsregeling over 36 termijnen wordt stopgezet middels deze voorziening.
Komt ook niets van terecht.

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

JH,

Wanneer kom je zelf met iets opbouwends? Altijd kort inhaken en afkappen en dàt geef je een bevredigend gevoel. Van nature ben jezelf puur negatief. Je doet goed over anderen te zwijgen!!!

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

In antwoord op de eerder verstuurde vernietigingsbrief aan Dexia werd door Dexia gesteld dat de vernietiging geen doel trof..
Dexia ging niet akkoord met de ingeroepen vernietiging.
Kern: het betreft geen” huurkoop”.

Nu is er een vervolg.
Het sturen van een stuitingbrief, deze brief moet je in eerste instantie vooral versturen om te voorkomen dat Dexia zich gaat beroepen op verjaring van de vernietiging,dit als je Dexia niet zelf heb gedagvaard.
Na 3 jaar is de datum van ingeroepen vernietiging verlopen.
Daarom is er om dit te voorkomen een stuitingbrief opgesteld die ieder individueel moet versturen

Om Dexia zich toch te laten verantwoorden wat betreft het feit dat zij stellen dat het geen huurkoop is , is het verstandig om een kopie bij te voegen van een geanonimiseerde brief die in jouw bezit is gekomen via het radarforum waarin Dexiabank stelt dat het wel degelijk gaat om huurkoop.

Deze brief is te vinden bij:
www.pay-back.nl
Documentenbibliotheek/diverse/Dexia schrijft aan klanten Winstverdriedubbelaar is huurkoop, Bron: Miepje.

Hans2

Gesloten