LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] starsteps modellenbureau

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rocella
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2004 13:01

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door rocella »

hoi hoi

ik ben er ook BIJNA met open ogen ingevallen, ik had me aangemeld om ALGEMEEN lid te worden, ik denk zo'n twee a drie dagen erna had iemand van starsteps me gebeld of ik niet op auditie wilde! Welke meid hoort dat nou niet graag :?: :?: nu ik terug denk dacht ik : dat ik in die verkooptruc ben gevallen, aangezien ik zelf in de verkoopbranche zit, ach ja. Tijdens het gesprek werd me verteld om dan WEL Vollid te worden, nou ja die € 39 Euro en ik krijg een gratis fotoshoot en er waren al 2 audities ingepland. MAAR pas op, dit is geen eenmalige incasso maar een doorlopende :!: :!: Zodra er bij een doolopende incasso geld wordt afgehaald moet je het via jou bank laten storneren en dat binnen 30 dagen, mocht het een eenmalige incasso zijn moet je er al binnen 5 dagen bij zijn.Ik hoop dat ik dit goed heb uitgelegd :!: :?: Maar anders kun je bij je bank informatie erover krijgen. Maar na het telefoon gesprek ging een beetje zwerven op het internet en merkte al gauw dat het niet echt pluis is, dus eergisteren, heb ik telefonisch contact gehad en zeiden dat ik me schriftelijk per post of via mail moest afzeggen binnen 7 dagen, oke ik heb ze een mailtje gestuurd waarop in een automatische antwoordt heb gekregen, terwijl ik nog aangaf dat ik een bevestiging van mijn afmelding wilde. Oke vandaag kijk ik op mijn rekening en ja hoor €39 eraf, dat heb ik meteen met de bank geregeld, en heb ik starsteps meteen gebeld, er werd goed gereageerd moet ik zeggen, ik heb meteen een mail gekregen van mijn afmelding ( die ik natuurlijk bij de andere brieven in een dossier heb bewaard, je weet maar nooit).

Ik hoop dat het goed gaat, wel mijn bankrekening natuurlijk in de gaten houden :!: :!: :!: :!:

Ik hoop dat jullie hiet wat aan hebben, zorg ervoor dat je eerst de voorwaarden duidelijk lees, voordat je telefonisch welke toesteming ook geef vraag nadrukkelijk of het om een eenmalige incasso gaat en net als ik heb gedaan: gespreken opnemen en vergeet niet showbizz can be a Bitchybizz, ze zoeken net die ene die anders is dan de rest, misschien ben jij het of ook niet

:lol: Groetjes en Succes

J.Ydema

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door J.Ydema »

hallo mensen.
ik wou ff zeggen dat ik geen fotoshoot heb gedaan omdat ik in utrecht ben geweest en het bedrijf niet eens kon vinden.
heb de routebeschrijving die starsteps mij gestuurd had laten lezen aan mensen in de omgeving ook zij wisten niets van dit bedrijf af!!!!!!!
dus mijn conclusie dit bedrijf is fake!!!
toen ik thuis kwam heb ik gemeente utrecht gebeld om te vragen of zij wisten waar dat bedrijf was gehuisvestigd, kreeg toen een NEE als antwoord, daarna besloot ik de kvk op te bellen en het opgegeven nr boven aan de brief door te geven.
Het adres klopt wel maar het is een hamburger bv dat in internetzaken etc doet.
ik vindt het erg jammer dat dit moet gebeuren want er zullen ongetwijfeld meer mensen in trappen.

eliesa
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2005 22:23

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door eliesa »

vandaag heeft starsteps weer te maken gehad met een kwade me...
na vele beloftes van hun, zonder handtekeningen van mij hebben ze voor de zoveelste keer geld van mijn rekening gehaald....
Ze hebben in 2004 mijn afmelding niet geregistreerd en dit jaar vrolijk weer geld van mijn rekening gehaald, en nu via eenmalige machtiging terwijl ze beloofd hadden vorig jaar dat het klaar was, niet dus.
en dat binnen 5 dagen storneren werkt dus niet, volgens de bank moet ik bij het bedrijf zijn, en die weigeren iedere vraag, ze houden het erbij dat het mijn fout was, dat ik mij te laat heb uitgeschreven, dus nu kunnen ze verwachten dat ik het er niet bij laat zitten en dat moeten jullie ook niet doen..
Ze zullen bij mij in ieder geval weten wie ze voor de gek hebben gehouden....

sanderx2
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2005 14:20

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door sanderx2 »

StarSteps vraagt het bedrag Vna E 99 voor een Fotoshoot met:
- 1 uur fotografie in 3 kledingsets
- 20 minuten visagie
- binnenstudio en buiten locatie.
- make over
- nabwerking
- 25 fotos op Cdr

zoals al op juiste wijze wordt gecorrigeerd hebben we bepaalde spelregels omtrent een shoot. Deze hebben we onderaan neergezet.
Je kunt niet van ons verwachten dat als deelnemer zich heeft opgegeven voor een fotoshoot dat hij/zij na no-show of zeer kort voor de shoot afzeggen hij/zij zijn/haar geld terugkrijgt. Dat werk zo ook niet bij opleidinginstituten cq vliegtickets alles wat je van te voren reserveert en betaalt.

Regelementen en voorwaarden bij betaalde (voor volleden niet gratis) Starstepsmedia bv Events:
a. Betaalde Starstepsmedia bv Events zijn: Starstepsmedia bv Fotoshoots, Acteeropleidingen en Muziekopleidingen. Hierna te noemen: Event(s)
b. Deelname kan alleen worden gegarandeerd indien van tevoren is gereserveerd en betaald.
c. Starstepsmedia bv valt onder de wet Kopen Op Afstand. Deze schrijft een bedenkperiode van 7 dagen na aankoop op afstand (via site of telefoon) voor. Opzeggen van gereserveerde betaalde Starstepsmedia bv Events kan maximaal 7 dagen na inschrijving plaatsvinden. In dat geval kan het betreffende event geheel worden geannuleerd. Opzegging/annulering kan alleen schriftelijk (per e-mail) plaatsvinden. In dat geval heeft betreffende kandidaat recht op restitutie van betaalde event.
d. Annulering van event kan niet plaats vinden, indien het event binnen twee weken plaats vindt op moment van opzegging.
e. Na twee weken van je inschrijving kan, bij eventuele verhindering, het geannuleerde event op een andere datum worden ingehaald. Indien binnen 1 week voor aanvang van het event wordt geannuleerd is het niet meer mogelijk het event op een andere datum in te halen.
f. Bij 'no-show' blijft de betreffende deelnemer het voor het Event verschuldigde bedrag onder alle omstandigheden verschuldigd.
g. Starstepsmedia bv behoudt zich het recht voor om (betaalde) Starstepsmedia bv Events te annuleren en vervolgens naar een andere Starstepsmedia bv Event datum te verschuiven. Let op: In dat geval is restitutie NIET mogelijk! Starstepsmedia bv bied je in dit geval andere data aan om betreffende fotoshoot of ander opleiding in te halen!

ernst2
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 jun 2005 11:21

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door ernst2 »

Ik vraag me toch af waarom jullie elke keer in dit soort dingen trappen. En kom nou niet dat je alles goed hebt onderzocht voordat je je aanmelde want gezien de reacties heb je gewoon,omdat het iets leek waarmee je dacht in de toekomst geld mee te kunnen verdienen, gedacht " ach...het zal wel loslopen en ik moet niet teveel nadenken anders vinden ze me een zeikert ".
Het zelfde idee als met die thuiswerker: Je kan op je vingers natellen dat dat nooit wat wordt die ene uitzondering daar gelaten.

Trouwens voor die wanabee-modellen: Als je echt..herhaal echt kwaliteit had dan betaal je juist niks voor dit soort foto-shoots/inschrijvingen want bij de reguliere grote modellen-agency's investeren ze juist in jou ipv dat jij eerst geld op tafel moet leggen.En die zogenaamde modellen-opleidingen zijn gewoon een wassen neus want geen enkel erkent modehuis neemt jouw 'diploma' als een serieus iets aan.

Deze zaken zijn paar jaar geleden trouwens ook op TV geweest en in den treure uitgelegd.


nawoord:

- 1 uur fotografie in 3 kledingsets
- 20 minuten visagie
- binnenstudio en buiten locatie.
- make over
- nabwerking
- 25 fotos op Cdr

zoals al op juiste wijze wordt gecorrigeerd hebben we bepaalde spelregels omtrent een shoot. Deze hebben we onderaan neergezet.
Je kunt niet van ons verwachten dat als deelnemer zich heeft opgegeven voor een fotoshoot dat hij/zij na no-show of zeer kort voor de shoot afzeggen hij/zij zijn/haar geld terugkrijgt. Dat werk zo ook niet bij opleidinginstituten cq vliegtickets alles wat je van te voren reserveert en betaalt.
Logisch, ik neem aan dat ze ook bij inschrijving een contract tekenen waarvan de voorwaarden zijn gedeponeerd?



Regelementen en voorwaarden bij betaalde (voor volleden niet gratis) Starstepsmedia bv Events:

a. Betaalde Starstepsmedia bv Events zijn: Starstepsmedia bv Fotoshoots, Acteeropleidingen en Muziekopleidingen. Hierna te noemen: Event(s)
b. Deelname kan alleen worden gegarandeerd indien van tevoren is gereserveerd en betaald.
c. Starstepsmedia bv valt onder de wet Kopen Op Afstand. Deze schrijft een bedenkperiode van 7 dagen na aankoop op afstand (via site of telefoon) voor. Opzeggen van gereserveerde betaalde Starstepsmedia bv Events kan maximaal 7 dagen na inschrijving plaatsvinden. In dat geval kan het betreffende event geheel worden geannuleerd. Opzegging/annulering kan alleen schriftelijk (per e-mail) plaatsvinden. In dat geval heeft betreffende kandidaat recht op restitutie van betaalde event.
Is dat inclusief inschrijfgeld/administratiekosten?

d. Annulering van event kan niet plaats vinden, indien het event binnen twee weken plaats vindt op moment van opzegging.
M.a.w. je schrijft je in en betaalt op 1 januari alles en je cancelled schriftelijk daarna op 6 januari je boeking en je hebt je geld binnen 1 week terug op je rekening d.w.z. het totale gestorte bedrag...
Maar het kan weer niet als het event begint op de 5de..??
Beetje raar want dan spreek je je zelf tegen.

e. Na twee weken van je inschrijving kan, bij eventuele verhindering, het geannuleerde event op een andere datum worden ingehaald.
Indien binnen 1 week voor aanvang van het event wordt geannuleerd is het niet meer mogelijk het event op een andere datum in te halen.
Omdat waarschijnlijk het schema al is vastgesteld.Logisch


f. Bij 'no-show' blijft de betreffende deelnemer het voor het Event verschuldigde bedrag onder alle omstandigheden verschuldigd.
g. Starstepsmedia bv behoudt zich het recht voor om (betaalde) Starstepsmedia bv Events te annuleren en vervolgens naar een andere Starstepsmedia bv Event datum te verschuiven.
Logisch het eerste punt maar "nogo" bij de laatste zin want stel dat de kandidaat zelf niet kan vanwege diens eigen schema dan is het onredelijk dat door een omzetting van het bedrijf de kandidaat zijn schema maar moet aanpassen en wanneer hij dat niet doet en dus niet kan deelnemen aan de cursus zijn geld kwijt is omdat men ongetwijfeld zal verwijzen naar eerder genoemde restitutie data die in dit geval niet opgaan.

Let op: In dat geval is restitutie NIET mogelijk! Starstepsmedia bv bied je in dit geval andere data aan om betreffende fotoshoot of ander opleiding in te halen!
Onzin... die eis/regel kan Starsteps niet hard maken als zij zelf verantwoordelijk is voor een verandering van het schema en zo betreffende klant dwingt zijn of haar schema aan te passen en als dat niet gaat "gewoon pech" heeft gehad en dus moet afhaken en zijn geld kwijt is.

waar zitten jullie?
Mijn e-mailadres is beschikbaar dus je kunt mailen.

Collex
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2005 22:20

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door Collex »

...
Laatst gewijzigd door Collex op 05 okt 2006 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Liptonice
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2006 18:32

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door Liptonice »

Ik zal nog iets vertellen. In 2005 had ik duidelijk laten weten, zowel schriftelijk als via een email, dat ik absoluut niet wil dat mijn inschrijving werd verlengd. Nu is het sept. 2006 en die xxxx, beweren dat ik in 2006 gewoon lid was en nu weer voor 12 maanden. Wat is dit voor onzin? Er is helemaal niet betaald in 2005! Ik wou toen al van ze af en dacht dat ook te zijn, maar zij sturen geen bevestiging, dus IEDEREEN VRAAG OM EEN BEVESTIGING VAN UITSCHRIJVING!!!!

Reken maar dat ik niet over mij heen laat lopen door een stelletje xxxx, die te zielig zijn om normaal te werken voor hun geld.

Liptonice
[email protected]

manonheijmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2006 13:07

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door manonheijmans »

Allereerst uit IK me over Starsteps xxxx

Het volgende wil ik hierover kwijt;.


Meiden die wel postivie ervaringen hebben met Starsteps, ik geloof heus wel dat jullie de waarheid vertellen over jullie geweldige fotoshoot of audities, die zullen er ongetwijfeld ook zijn geweest. Kan niet anders, anders was heel Starsteps al veel eerder door de mand gevallen..Met het volgende verhaal probeer ik ook niet jullie mening te doen veranderen over Starsteps. Ik wil alleen duidelijk maken dat er bij Starsteps niet alleen veel dingen goed gaan, maar er gaan duidelijk ook heel veel dingen mis.

Zoek alleen al voor de gein is op google naar andere verhalen op forums over Starsteps? Er zijn tientallen meisjes die na schriftelijke uitschrijving achteraf erachter komen dat ze nog steeds in het bestand van Starsteps staan. En wanneer ze aangetekende brieven versturen worden die ongetekend geretourneerd.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt! En wanneer ik bel en mijn verhaal wil doen word ik elke keer afgekapt. " Sorry mevrouw, als u het niet eens bent met een betaling die u volgens ons nog moet doen, zult u het met het incassobureau moeten bespreken." Het incassobureau verteld precies hetzelfde, alleen dan andersom.

Het is nu zelfs zo ver gekomen dat ik binnenkort voor de rechter dien te verschijnen, wat ik ook zeer zeker ga doen. Kan ik misschien eindelijk mijn verhaal af maken!.

Binnen een bedrijf als Starsteps horen er gewoon zaken zoals dit goed te verlopen. Wanneer je je schriftelijk uitschrijft (zoals vermeld staat), en je vervolgens niet uitgeschreven word en blijft "betalen" voor je lidmaatschap, dan gaat er iets goed mis daar binnen. Of je dat oplichterij noemt of stomweg gewoon een slechte administratie? Dat weet alleen Dhr. Hamburger. Ik weet alleen maar zeker dat ik en met mij tientallen andere meisjes het vertrouwen in Starsteps verloren hebben. En via het internet zal ik nooit meer iets afsluiten, wat waarschijnlijk het enige goede is wat hieruit voort is gekomen.

Ik heb samen met mijn vader en vriend zo'n beetje een onderzoek gestart naar het gehele bedrijf Starsteps (Shoebox media, Starshoot media Inc. B.V. en Models Inc.) . Als er nog iemand is die iets kwijt wilt, of simpelweg zelf meer te weten wilt komen, mail mij dan. [email protected] of [email protected]

Succes allemaal,
groetjes Manon Heijmans

dcdhendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2006 15:41

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door dcdhendriks »

Beste Radar- lezers,

Ook ik ben de dupe van de manier waarop de medewerkers van Starsteps menen te kunnen incasseren.

Ik was begin twintig toen ik mij inschreef (medio 2000), en heb nooit gebruik gemaakt van een fotoshoot of iets dergelijks. Enkele jaren terug heb ik mij daarom uitgeschreven. Vorig jaar werd er toch nog geincasseerd, dus heb ik nogmaals aangegeven dat ik geen lid meer ben, heb om een ontvangstbevestiging gevraagd. Nooit gekregen natuurlijk.

Wat schetst vanmorgen mijn verbazing: een broef van Intrum Justitia, met de mededeling dat ik binnen acht dagen met ruim 100 euro over de brug moet komen!

Wanneer je als lid verzoekt om contact of een bevestiging, wordt er nooit thuisgegeven. Incasseren terwijl je (meerdere malen schriftelijk) aan hebt gegeven geen lid meer te zijn, daar zijn ze dol op bij Starsteps.

De juridische weg en de weg van de consumentenpubliciteit dus...

Ga dus niet in zee met dit xxxx bedrijf, het kan een heel vervelende nasleep hebben.

Groet,

Daphne

manon4444
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 19:38

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door manon4444 »

ja hoor ik ben er ook in gestonken!
want het telefoontje van star steps viel me wat rauw op me dak ik was midden in me gezin met iets bezig en ze belden opeens...
eerst zou mijn zoon ingeschreven staan die wilde niet toen zei ik leuk doe mij dan maar ja maar dat kost EENMALIG 44 euro oke ni et dus als ik jullie verhalen lees!118 nummerinfo gaf wel hun adres , een ander hier zegt er zit iets met computers uit Hamburg, een ander zegt je kan je uitschrijven met een bevestiging via e mail of telefoon per 7 dagen, nou heb ze gemaild hoor, maar niks op me rekening eraf zo snel zal dat niet gaan anders snel de bank beleln!maar elke keer weer elk jaar!
WAT IS NU WEL OF WAT IS NU NIET WAAR?van alle verhalen hier?want...er zijn mensen van star steps die hier dus berichten neerzetten van t is geweldig enzo..Als we nu eens met een groep RADAR op tv schrijven of bellen?wie weet behandellen ze dit dan of is dat al gedaan?
ja wat nu als je geld van je rekening gaat en je het niet missen kan eigenlijk!hoe is de vraagzZET IK DIT STOP?
Manon uit buurt van Rotterdam.p.s ze nemen ook de telefoon niet aan!nr; xxx via e mail krijg je alleen een 06 nummer is dat niet raar?dat andere kreeg ik via kpn.hun adres is; Utrecht kvkoophandel xxx ik ga RADAR ook mailen de redaktie.stuur me mail .

EEN IDEE MISSCHIEN ; ga naar het postkantoor en haal een machtigingskaart om t te annuleren de automatische incasso dat werkt denk ik goed was maar een idee probeer maar dan naar je bank brengen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Starsteps

Uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel:
------------------------------------------
Vestiging

StarSteps xxx
xxx, xxx Hoofdvestiging

Starsteps Media B.V. xxx
xxx Hoofdvestiging
------------------------------------------
Tik je op "starsteps"dan krijg je:
------------------------------------------
Naam: MEDIAINC B.V.
Vestigingsadres: xxx
Vestigingsplaats: xxx
Internetadres: xxx
KvK-nummer: xxx
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
------------------------------------------

Aan u het verder zoeken!

Grootvader

P.s. bij automatische afschrijving is dit altijd te storneren = terug laten boeken op uw rekening.
Ook een selectieve blokkade op hun rekeningnummer is mogelijk.

Uw 7 dagen gaan pas in als de overeenkomst ook staat ingeschreven bij deze Kamer van Koophandel.
Storneren binnen 30 dagen.

manon4444
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 19:38

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door manon4444 »

dank u voor die blokkade dat wist ik niet of ze staan ingeschreven, volgens sommige wel.hr dank, kijk zo help je mensen echt.manon4444

manon4444
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2007 19:38

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door manon4444 »

je hebt gelijk ik ben ene sukkel
maa rer is nog niks van me rekening gehaald wat niet weglaat dat t nog kan gebeuren elke dag even internetbankieren ne dan kaartje bij postkantoor halen om automatische inc te stoppen .
een meneer voor jou dirk schreef dat je ook een definitieve stop op incassoos kan zetten!gr manon
iedereen sterkte!
bedankt voor de reakties

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door D1RK »

Nee Manon 4444
Je bent geen sukkel, maar onervaren en leerde dat je ook vooraf hier info kunt zoeken, dus in de toekomst bij enige twijfel eerst even hier Zoeken zoals de knopje hierboven, en dan vind je genoeg, tik maar eens iets in als KPN of Oxxio...
Lezen hoeft niet, maar voorkomen is beter dan geld terug proberen te krijgen!

vele succes, en Grootvader en Ik, ook behoorlijk grijs wil jongeren graag adviseren want je hoeft niet dezelfde fouten als ons vroeger te maken, want wij hadden geen info op internet!

Groetjes Dirk.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Starsteps voor Manon en als laatste opmerking


Noem uzelf géén sukkel.
Mij even vastbijtend op een thuiswerkprobleem en daarvoor intensief speurend naar (potentiele)oplichters ben ik in deze 2 dagen honderden tegen gekomen.

En....... niet alleen vrouwen en meisjes maar ook vele kerels die in blind vertrouwen vaak vele honderden euro's vooraf aan dubieuze internetwinkels hebben betaald en daarvoor niets gekregen.

Wanneer je het hier een beetje gevolgd hebt en op kanovaarder gekeken dan had je ook het versje:
"Een ezel stoot zich in 't algemeen......." voorbij zien komen en dan blijken ook veel kerels toch ook ezelinnen hoor.

En bedenk maar dat ik door mijn speciale vak als taxichauffeur veel meer in 't leven heb gestaan in die meer dan 20 jaar dan de kantoorklerk met zijn 40 jaar achter zijn bureau'tje.

Breek me de bek niet open!
'k Kan er een boek over schrijven!!


Grootvader

mayo
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:42

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door mayo »

jeetje ik schrik wel een beetje van al deze reacties rondom starsteps..
ik stond er zelf bij ingeschreven, heb audities gedaan en kwam wel degelijk verder.(en overigens niet bij sterrencast waar ik nu bij ingeschreven sta). heb een aantal keer promotiewerk gedaan en een reclamecampagne(met nog ongeveer 50 man van starsteps).. dit was allemaal erg leuk. daarnaast hoorde ik heel veel positieve verhalen van alle meiden waar ik in die tijd mee samenwerkte en ook van starsteps afkomstig waren. Er staan echt enorm veel mensen ingeschreven bij dit bureau volgens mij.. aan alle verschillende personen te zien. Dus nu ik dit schrijf bedenk ik me dat er nu 6 of 7 mensen gedupeerd zijn die hier schrijven en lijkt het me mee te vallen in vergelijking met alle mensen die ingeschreven staan..

Toen ik me vorig jaar daar uitschreef omdat ik een jaar naar het buiteland ging, heb ik vóór het jaarlijkse termijn afliep uitgeschreven.. dit deed ik bewust natuurlijk omdat het overal voor het nieuwe termijn moest en ik niet weer een jaar wilde betalen, terwijl ik er niks mee deeed. ik heb toen een reactie terug gehad.. en geen enkele problemen..
nou vraag ik me af waar iedereen het zo moeilijk mee heeft.. hetgeen ik lees lijkt me heel vervelend voor hen..waarschijnlijk is er iets fout gegaan of heb je zelf niet binnen de tijd opgezegd of komt het uit boosheid omdat je er meer van verwachtte dan dat het opleverde?

ik ben inmiddels terug uit het buitenland en ga me wederom aanmelden bij starsteps.

Morro
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2007 15:11

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door Morro »

Ongeveer 4 jaar geleden heb ik me laten inschrijven bij Starsteps. Na 2 jaar geld betaald te hebben, werd me op een fotoshoot in Utrecht verteld (wat ik uiteraard stiekum al wel wist) dat ik niet echt geschikt was voor het modellenwerk. Toen heb ik besloten om mezelf geld te besparen en heb ik me uitgeschreven. Ik kreeg iemand aan de telefoon van Starsteps voor een paar vragen en heb haar gezegd dat ik niet langer lid wenste te zijn. Dat was prima, bedankt voor de 2 jaar dat je het wel geweest bent, blabla je kent het wel.

Wat schetst mijn verbazing: er werd het jaar erop gewoon weer 44 euro afgeschreven. Helaas heb ik te laat contact met de bank opgenomen om het terug te laten storten. Nu bekeek ik mijn rekening deze week, hebben ze er gewoon wéér 44 euro afgehouden!!

Telefonisch zijn ze niet te breiken, 10 min. in de wacht gestaan om half 10 'smorgens :S op de intussen wel 15 mails die ik de afgelopen 2 jaar gestuurd heb reageert nooit iemand.

Ik heb het geld terug laten storten door mijn bank, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren! Tijd dat er eens iets aan gedaan wordt, stelletje oplichters!!

AAARGH!

L.V
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 jan 2007 14:45

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door L.V »

bekend verhaal allemaal ik heb precies hetzelfde meegemaakt
en bij deze wil ik jullie een handje helpen
door zijn contactgegevens vrij te geven. De gegevens van de directeur zelf is:
xxx

doordat starsteps zoveel aanmaningen heeft verstuurd
zijn er veel correnspondaties vanuit mijn onderneming vericht
en daardoor (zelfs na waarschuwingen ) een openstaande post bij mijn onderneming heeft staan. Dus nu gebeurt het omgekeerde .

fransje25
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2007 15:54

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door fransje25 »

hallo gedupeerden van starsteps, ik zou graag zo veel mogelijk mensen willen verzoeken een klacht in te dienen over dit bureau, dit kan op www.klacht.nl je kan een kort briefje schrijven of de klacht even telefonisch doorgeven. Hoe meer mensen dit doen hoe eerder er gekeken wordt naar dit bedrijf en zal er zo snel mogelijk iets aan worden gedaan!

Fleurie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 17:17

Re: starsteps modellenbureau

Ongelezen bericht door Fleurie »

Tja , ook ik ben erin gestonken net als vele anderen. Ik heb mij uitgeschreven, maar volgens een zeer onvriendelijke medewerkster , xxxx genaamd , blijf ik tot en met 2008 ingeschreven staan. Ik wil gewoon niet dat ik nog op wat voor een wijze dan ook met dit bedrijf geassocieerd wordt. Ik krijg steeds aanmaningen en dergelijke, maar ik vraag mij af of zij daadwerkelijk een incassobedrijf kunnen inschakelen. Omdat ik het bedrag, dat ongevraagd van mijn rekening werd afgeschreven heb teruggeboekt. Verder hebben zij hun voorwaarden regelmatig aangepast ( zonder daarvan hun leden op de hoogte te stellen), volgens mij kan dit ook niet zomaar. Heeft iemand nog bruikbare tips voor mij, om van ze af te komen. Alvast bedankt

Gesloten