| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afspraakje maken?
-
Albert
Re: Afspraakje maken?
Laf om Paula steeds aan te vallen. Ze heeft meer liefde in haar dan bepaalde personen bij elkaar wie de schoen past trekke hem aan.
Albert.
Albert.
-
johan
Hallo allemaal,
Ik hoorde dat je je voor een bepaald bedrag bij een groep kunt aansluiten die de problemen gaat behartigen voor ons als gedupeerden. Weet iemand hier meer van?
Ik hoorde dat je je voor een bepaald bedrag bij een groep kunt aansluiten die de problemen gaat behartigen voor ons als gedupeerden. Weet iemand hier meer van?
-
Frankrijk
Een slotje voor een berichtje dat komt omdat ze vlijmscherp is. zie client dexia.
-
inbreker
Een slot werkt niet bij de geharde inbreker. SInds wanneer is het verboden de keerzijde van de medaille te laten zien. Hou me keurig aan de regeltjes (geen scheldwoorden) en verwacht dus keurige reacties terug of een inhoudelijke discussie.
-
helena
Leen,
Nou vooruit dan, voor een keer op 11 april in Breda 10.00 uur precies
Nou vooruit dan, voor een keer op 11 april in Breda 10.00 uur precies
-
piet
Maar weer even naar boven gehaald, is jammer genoeg nodig.
Groeten,
piet
Groeten,
piet
-
yvonne
Hallo Helena, ik ben het helemaal met je eens. Vanaf nu ga ik ook niet meer reageren op slecht geplaatste berichten hier. Ik hoop dat iedereen dat doet.
En reageer alleen nog op positieve berichten voor de slachtoffers hier op het forum (waar dit forum uiteindelijk voor bedoeld was)
Allemaal nog veel sterkte.
En reageer alleen nog op positieve berichten voor de slachtoffers hier op het forum (waar dit forum uiteindelijk voor bedoeld was)
Allemaal nog veel sterkte.