Vreemd dat je hier dan niet op reageert. Hoe wil je omderstaande reacties uit Legio Lease dan noemen?
Vreemd dat ik je hier niet tegen kom met je "nobele streven" om chatters aan te pakken.Legio Lease / Wat een ziek forum.
Geplaatst op 27 Sep 2004 01:25 door ad snoeren
Liefs Ad
Geplaatst op 27 Sep 2004 01:33 door Annelease
Zo is het maar net Ad.
Liefs
Anna
Geplaatst op 27 Sep 2004 01:49 door pluutje
Welterusten,
Pluutje
Geplaatst op 27 Sep 2004 02:01 door ad snoeren
Pluutje /Anna
JUIST
Liefs en trusten
Legio Lease / anaal met kabaal
Geplaatst op 26 Sep 2004 14:06 door bosbevruchting
Jongens, teveel mensen hier op het forum zitten thuis tegelijkertijd met hun lege bierfles in hun anus hun kreunende uitlatingen op het forum te plaatsen. Het merendeel is anuslikker bij dexia met als doel andere mensen een anus aan te naaien en mee te laten kreunen.
Geplaatst op 26 Sep 2004 17:15 door rust
Homolex, ga met je bierfles naar inzaslet en steek hem daarin
Geplaatst op 26 Sep 2004 21:30 door anoniem1
Ik ben dan weer nieuwsgierig naar het merk bier....
Geplaatst op 26 Sep 2004 21:34 door impact
Dat bier zal wel een soort u.i.l.e.n.z.e.i.k zijn want die gast heeft toch geen cent te makken?
Geplaatst op 26 Sep 2004 21:56 door bosbevruchting
Hi anuslikkers.
….tijd voor anale compensatie en anus aannaaierij met een hap gekreun.
Geplaatst op 26 Sep 2004 22:49 door pluutje
Impact,
Jij ziet er ook veel jonger uit!
Geplaatst op 26 Sep 2004 22:50 door impact
Vlijen zal jullie bij mij niet verder helpen!
Voor Bianco21:
Het blijft een feit dat o.a. bij dit onderwerp bepaalde figuren gaan reageren zodra er een bijdrage komt van een paar mensen. En dan is die reactie meestal een reactie op de persoon en niet op de geleverde bijdrage. Dat leidt uiteindelijk tot slotjes, Bianca21!
Hetgeen wat gast hierboven aan uileg geeft is de boel omdraaien. Gast zoals hierboven zit gewoon af te wachten tot er een bijdrage gepost wordt waarop hij als een "opgewonden springveer" in actie mag komen, plaatst dan telkens dezelfde visie, uiteraard off-topic, en geeft dan anderen de schuld van off-topic reageren en topicvervuiling. Het is maar wat je krom noemt.
Kijk ook maar eens bij andere topics. Steeds als er een bijdrage met een bepaalde naam gepost wordt, is daar gast-gast die op die persoon gaat reageren, puur omdat het die persoon is. Dát leidt vaak tot slotjes, Bianca21!