LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat is nu wel een goed energie bedrijf???
Re: Wat is nu wel een goed energie bedrijf???
greenchoice very badchoice very very badchoice opzouten met dat bedrijf oplichters roelofs nijmegen
als je kiest dan nooit van zijn langzal ze leven greenchoice op en valse manier je een contract aan smeren met van die jofele colperateurs
leugenaars op lichters en dan laten dreigen door een deur waarder nou daarkomen ze achter dan ben vol energie om ze een flink pak rammel te geven en onze engergie halen we bij dat engergie bedrijf wat je dat minuutje warmte geeft weet je wel
leugenaars op lichters en dan laten dreigen door een deur waarder nou daarkomen ze achter dan ben vol energie om ze een flink pak rammel te geven en onze engergie halen we bij dat engergie bedrijf wat je dat minuutje warmte geeft weet je wel
Een goede keuze is intergas !!!
( niet van de cv-ketels )
( niet van de cv-ketels )
Bij Delta (inderdaad; nuts) is het inderdaad het afgelopen jaar een soepzooitje.
De laatste automatische afschrijving was op 31 mei.
Daarna krijg je maanden van stilte plotseling naheffingen van honderden euro's!
Da's het gemak van automatische afschrijving (maar niet heus)
Maar ze zijn er toch zelf achter gekomen dat het niet helemaal goed loopt, en sturen een excuusbrief met beterschapbeloften.
Nu drie maanden later is het nog steeds hetzelfde ge
weer naheffingen over niet afgeschreven maanden.
Daar zit je zeker in een maand als december op te wachten.
Verder moet je voor de nieuwe rekeningen op z,n minst een universitaire opleiding hebben genoten om er ook maar iets van te snappen.
Van mij mogen ze een koude douche en ik geef ze nog één kans voordat ik overstap.
De laatste automatische afschrijving was op 31 mei.
Daarna krijg je maanden van stilte plotseling naheffingen van honderden euro's!
Da's het gemak van automatische afschrijving (maar niet heus)
Maar ze zijn er toch zelf achter gekomen dat het niet helemaal goed loopt, en sturen een excuusbrief met beterschapbeloften.
Nu drie maanden later is het nog steeds hetzelfde ge
weer naheffingen over niet afgeschreven maanden.
Daar zit je zeker in een maand als december op te wachten.
Verder moet je voor de nieuwe rekeningen op z,n minst een universitaire opleiding hebben genoten om er ook maar iets van te snappen.
Van mij mogen ze een koude douche en ik geef ze nog één kans voordat ik overstap.