LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
M. Cosemans

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door M. Cosemans »

Zoals al vermeld ben ik niet ingegaan op het "aanbod" van Dexia. Schaamteloos, je moet wel lef hebben! Verder vind ik het wel erg stil worden rond de oplichtingszaak van de eeuw. Ik hoop dat er een keer een actie op touw wordt gezet waardoor een en ander in de bekende stroomversnelling wordt gebracht. Bijvoorbeeld met zo'n vijftig à zestig duizend mensen naar het hoofdgebouw van Dexia en/of naar het Binnenhof. Hopelijk ben ik niet de enige met dit idee. Er zit gewoon geen schot in de zaak, terwijl er gegarandeerd op korte termijn veel mensen in de grootste problemen komen.

j moret

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door j moret »

jullie reragen wel ook na mijn tekst maat wie verteld wat dat aan bod is of is dat geheim pergesupeerde of zo

yip

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door yip »

Ik heb niet gereageerd op het aanbod.Ik voelde me noodgedwongen het contract onder protest te verlengen per 14-7-2002.In 1999 eerste heb ik een eenmalige van inleg
fl 18.000 gedaan (er zijn toen 2 contracten gemaakt,en ik begrijp nu inmiddels dat dit het voordeel was voor de verkoper)Situatie per 14-7-2002 vanaf dit moment moet ik totaal 250 Euro aflossen per mnd.Deze 250 Euro wordt betaald d.m.v. geldlening van vriendin.Dus weer een schuld erbij,want de banken leenden mij niets.Ik ben in het bezit van de Winstverdriedubbelaar(ING,ABN en Ahold).Verlies fl 18.000 en per 14 juli 2003 extra rente fl 6600,dus ik heb totaal fl 24.600 betaald en dan de restschuld nog die is opgelopen.Dus reken maar uit hoe je aan een winstverdrieminderaar kan komen.Dexia bedankt.Ik teken dus niks meer van deze club,die intimideerd doordat je van je rechten moet afzien als je accoord gaat met een van hun regelingen.Zo'n aanbod is toch niet serieus te nemen luitjes,zeker niet als alle gesprekken nu worden opgenomen.Ik wou dat ze dat gesprek ook hadden opgenomen toen ik mijn contract afsloot.Dat had wel zo eerlijk geweest.Nu vind ik dat ik als klant in de kou wordt gezet,en dat de rollen worden omgedraaid alsof ik een crimineel ben en geen klant van Dexia.Terwijl zij veel geld aan mij verdiend hebben.Ook lees ik net op het forum dat zij gelijk hebben gekregen om de bank af te splitsen.Maar zeg nu eerlijk zou u nog klant willen worden /zijn van een bank als je je spaargeld aan een bank toevertrouwd,je bent voorgelogen zoals vele anderen op dit forum en dat Dexia zo onzorgvuldig met je omgaat dat je er een forse schuld eraan overhoud.Ik dus op dit moment totaal bijna fl 100.000 kwijt zijn als ik op de renteloze lening in zou gaan.Voor deze fl 100.000 heb ik niets gehad,dan twee contracten.Dexia bedankt!!!

Anton

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Anton »

Wij zijn ook niet ingegaan op het Dexia aanbod.Wij moeten
nu binnen 14 dagen 12620 euro betalen.Onze zoon heeft ook niet gereageerd en moet binnen 14 dagen 25240 euro betalen .
Dit zijn wij dus ook niet van plan.

m.v.g. anton

john

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door john »

Nou ik ook niet,trouwens "aanbod" welke een met schuld?
Pim zou ons helpen,niet zoals die ZEUR DOZEN in Den Haag,die er voor het volk moeten zijn.

annemarie

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door annemarie »

Ik ben niet ingegaan op hun aanbod, ze hebben nog gebeld en een brief gestuurt, u heeft nog niets teruggestuurt het is heel belangrijk dat u dat wel doet oh ja laat uw partner ook even tekenen ook als u niet op ons aanbod ingaat flauwenkul ik heb het restschuld kunnen betalen jammer van het spaargeld van 4500 eur,,, waarom had bijna iedereen (wij ook) ahold ing en abn amro bij winstverdriedubbelaar????

JOOST

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door JOOST »

niet eens de envelop geopend gewoon als reclame behandeld

Joop

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Joop »

Mijn Winstverdriedubbelaar loopt 20-12-2003 af.
Ben niet op het aanbod van Dexia ingegaan, maar welke stappen moet ik nog meer ondernemen ? Graag een beetje advies in deze.

Ik heb me reeds aangemeld bij Leaseverlies, maar moet ik ook nog een brief naar Dexia sturen?

john

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door john »

Joop kijk eens bij forum van L.Blok

els

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door els »

Ook ik ga niet in op het aanbod van Dexia, mijn contract
loopt in mei af.

Ron uit Den Haag.

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag. »

Hallo Meneer Blok,

Hier heb ik voor Uw bewijs ook ruim 350 bewijs stukjes van mensen die NIET gaan betalen.

Ik sta er ook tussen, en betaal niets terug zonder tussenkomst van de rechter.
Ik dacht ook dat het een soort spaarplan was waar je in het slechtste geval je inleg terug kreeg.

Groet en s6 met de actie.

Ron uit Den Haag.
Zoek (op titel) in het forum naar:

Klik hier voor het oude forum [ PRINT ]



Forum:
Legio Lease
| nieuw onderwerp | reageer |



geplaatst door Ron uit Den Haag op 21-03-2003 om 15:20



Ron uit Den Haag

"MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WORDT"

Iederéén die pertinent niet zijn restschuld gaat betalen, wil die zo vriendelijk zijn om zijn naam één keer in deze topic te zetten in grote letters, met een kleine motivatie als steun voor alle mede lotgenoten. (dus daarna hier niet reageren a.u.b.)
Thanks all.

RON UIT DEN HAAG.

Dat we met z'n allen bij elkaar de steun kunnen vinden die we nodig hebben om die boevenbende te overwinnen.


etc

gijs

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door gijs »

Ik ga ook niet in op het dexia aanbod.

j moret

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door j moret »

WAT IS DAT AANBOD DAN VAN DEXIA DURF NIEMAND DAT TE ZEGGE MAIL HET DAN NAAR ME JULLIE REAGEREN MAAR WAT IS DAT AAN BOD????????????????

dhr.a de croos

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

welke aanbod was die er dan,volgens mij niet;natuurlijk dat is toch waar je rechten aan verspeeld.Die nnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet aan meegedaan.

peter

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door peter »

Ik ben ook niet ingegaan op het Dexia Aanbod (als je van aanbod kan spreken.

moha

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door moha »

Ik heb drie contracten bij Dexia. Eentje is vorig jaat afgelopen met een kleine 'restschuld'. Heb ik niet betaald. Twwede loopt in juin af. De derde over twee jaar.
Het aanbod van Dexia direct in de prullenbak gegooid. Heb niks getekend niks betaald. Wacht rustig af. Na de deadline heeft Dexia telefonisch contact opgenomen of ik toch niet op het aanbod wilde gaan. Mijn antwoord: 'wens niet telefonisch daarop in te gaan'.

groet, moha

Agnes

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Agnes »

Heer Blok,

Ik begrijp het nut van deze topic niet zo goed, u denkt toch niet dat u hier 100.000 reacties op krijgt? Ik dacht trouwens dat er rond de 700.00 contracten waren afgesloten (waarvan een deel al afgelopen is). Hoe kunt u hiermee dan een goed beeld krijgen?

Nou ja, in elk geval mijn reactie er ook maar bij; ik ben uiteraard ook niet ingegaan op het Dexia-Aanbod.

Leo

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Leo »

beste hr. Blok,

Het Dexia aanbod niet terugestuurd.

Product: winstver3dubbelaar
termijnbedrag: 114,31
einde contract: 28 maart 2003
neg. saldo: 12duizend EURO
Echtgenoot heeft niet meegetekend.
Lid van SLV en Eegalease

Groet, Leo

Linda

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Linda »

Ik heb ook het aanbod niet teruggestuurd, want ik vond het absoluut geen acceptabel aanbod.

klaas

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door klaas »

OOk de mijne loopt af in december ook ik ga niet op hun aanbod in ondanks een schuld van +/_ 45000 euro

Gesloten