Goedkoper, misschien wel ja, beter zou ik niet zo durven zeggen, weet jij wat je eet als je voeding in de supermarkt gaat halen.
Ik trap niet in dergelijke stemmingmakerij door verkopers van health products.
Maarre, is dat niet link, student. Als die dog bijt..... voor je het weet ben je dat stukje wild vlees kwijt. En dan?
De typische manier waarop veel MLM'ers uitspraken van elkaar overnemen: iemand zegt wat en de volgende neemt het meteen als waarheid/feit aan.
Zoals ik al zei moet je niet je eigen situatie op een ander projecteren. Dat doet zo triest aan.
Madeleintje toch!!!!! Jij wordt toch altijd boos als iemand op de persoon speelt? En wat doe je nu zelf? Zwakheid? Kvind van wel.
Dat ben ik niet met je eens. Het op de man spelen wat hier veel voorkomt ontstaat op het moment dat een MLM'er zich overdonderd voelt door argumenten, en ze niet meer op een normale manier weet te weerleggen. Dan is het een teken van zwakheid. Jij komt hier voor het eerst reageren en gaat niet eens inhoudelijk in op de discussie, maar vindt het nodig iemand behoorlijk te beledigen. In dat geval ben
jij de Zwakste Schakel. Tot ziens.