LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...
-
Re: dagvaardingen Dexia door ind.eegaleasers...
Tot wanneer is jouw zaak uitgesteld worden (voorlopig) Ad?
Mijne tot 20 november.
Groetjes justice
Mijne tot 20 november.
Groetjes justice
Geplaatst op 28 Oct 2004 00:30 door komarkt
--------------------------------------------------------------------------------
6 keer uitstel bij een kantonrechter nee dat kan niet. Bel de griffier van de rechtbank Utrecht maar.030-2233900 en vraag dan waar het staat in de wet
--------------------------------------------------------------------------------
6 keer uitstel bij een kantonrechter nee dat kan niet. Bel de griffier van de rechtbank Utrecht maar.030-2233900 en vraag dan waar het staat in de wet
-
Justice man
Mijn zaak is voor de 6e x uit gesteld tot 17 nov.
en konmarkt Ik hoop voor jou dat jou advocaat zijn huiswerk beter doet.
Lfs Ad
Mijn zaak is voor de 6e x uit gesteld tot 17 nov.
en konmarkt Ik hoop voor jou dat jou advocaat zijn huiswerk beter doet.
Lfs Ad
Jouw advocaat is niet goed, het staat in de wet en vraag het maar na.
-
Nog een keer dan. Supermarkt
D e R ec h t e r h e e f t z e l f d e z e b e s l i s s i n g e n
g e n o m e n. EN NIET OP MIJN VERZOEK OF VAN DEXIA!!
Snap je het eindelijk of wat.
Lies Adri
D e R ec h t e r h e e f t z e l f d e z e b e s l i s s i n g e n
g e n o m e n. EN NIET OP MIJN VERZOEK OF VAN DEXIA!!
Snap je het eindelijk of wat.
Lies Adri
Bel Utrecht maar.030-2233900 of iedereen die dit topic leest, het is een slechte advocaat Ad Snoeren, die je hebt. Hoe je het went of keert, iedere partij mag 1 keer uitstel vragen en dan is ook een kantonrechter verplicht een uitspraak te doen.
groet.
groet.
Laatst gewijzigd door komarkt op 28 okt 2004 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ko(n)markt is toch ook in giga problemen geraakt omdat ze dachten het beter te doen dan anderen
Ja maar dat is een ander verhaal
-
konmarkt
Ik geef het op. Op een beter tijdstip wil ik nog wel eens met je in discussie.
slaap lekker: Ad
Ik geef het op. Op een beter tijdstip wil ik nog wel eens met je in discussie.
slaap lekker: Ad
Uitstel kan gevraagd worden door de 2 strijdende partijen.
Hier zijn regels voor, hoeveel keer en hoe lang.
Aanhouden kan alleen de rechter doen.
Hij kan dit heel lang rekken.
Ik denk dat hier het misverstand in zit: uitstel en aanhouden.
Ad bedoelt aanhouden maar schrijft uitstel.
Er is overleg tussen de rechtbanken om een betere afstemming te krijgen in de uitspraken over aandelenlease. Tot die tijd worden alle zaken aangehouden.
Alleen onze rijdende rechter Mr. FM Visser van de rechtbank in Haarlem trekt zich daar niets van aan en vonnist toch.
Gezien het feit dat er al zaken aangehouden worden tot half december geeft m.i. aan dat er nog niet veel schot zit in het overleg.
Groeten,
Piet
Hier zijn regels voor, hoeveel keer en hoe lang.
Aanhouden kan alleen de rechter doen.
Hij kan dit heel lang rekken.
Ik denk dat hier het misverstand in zit: uitstel en aanhouden.
Ad bedoelt aanhouden maar schrijft uitstel.
Er is overleg tussen de rechtbanken om een betere afstemming te krijgen in de uitspraken over aandelenlease. Tot die tijd worden alle zaken aangehouden.
Alleen onze rijdende rechter Mr. FM Visser van de rechtbank in Haarlem trekt zich daar niets van aan en vonnist toch.
Gezien het feit dat er al zaken aangehouden worden tot half december geeft m.i. aan dat er nog niet veel schot zit in het overleg.
Groeten,
Piet
-
Je hebt vast gelijk Piet.
Het misverstand is ontstaan doordat er in de antwoorden van de rechter werd gesproken over. De kantonrechter heeft de zaak verwezen naar, of de kantonrechter heeft bepaald dat."de datum"
Voor mij heet dat dan uitstel. en officieël dus aanhouden.
Bedankt Piet want ik ben vanalles behalve een leugenaar.
Lfs Ad
Het misverstand is ontstaan doordat er in de antwoorden van de rechter werd gesproken over. De kantonrechter heeft de zaak verwezen naar, of de kantonrechter heeft bepaald dat."de datum"
Voor mij heet dat dan uitstel. en officieël dus aanhouden.
Bedankt Piet want ik ben vanalles behalve een leugenaar.
Lfs Ad
-
Bedankt aan de forum leden n.a.v.mijn vraag of er al iets bekend was/is m.b.t.ind.procedures van eegaleasers tegen Dexia n.a.v.de uitspraak in Amsterdam op 25 aug. j.l.
Rest mij een vraag aan Piet i.v.m.zijn reactie.
Ik begrijp uit je reactie dat Rechters hun uitspraken (even) aanhouden totdat door hen een gemeenschappelijk standpunt is bepaald.Je moet dus simpelweg afwachten.Vervelend,maar het is nu eenmaal zo.
In dat verband zou het toch ook logisch zijn,dat Rechtbanken,die op verzoek van Dexia de contractant (dus de andere helft van de eegaleaser) dagvaarden, ook op verzoek die dagvaarding zouden moeten aanhouden totdat meer duidelijkheid en uniformiteit / rechtsgelijkheid in uitspraken is te verwachten.
Piet, kan de Rechtbank in zo'n geval het verzoek tot uitstel/opschorting weigeren en toch tot veroordeling overgaan?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
janssendelimpens
Rest mij een vraag aan Piet i.v.m.zijn reactie.
Ik begrijp uit je reactie dat Rechters hun uitspraken (even) aanhouden totdat door hen een gemeenschappelijk standpunt is bepaald.Je moet dus simpelweg afwachten.Vervelend,maar het is nu eenmaal zo.
In dat verband zou het toch ook logisch zijn,dat Rechtbanken,die op verzoek van Dexia de contractant (dus de andere helft van de eegaleaser) dagvaarden, ook op verzoek die dagvaarding zouden moeten aanhouden totdat meer duidelijkheid en uniformiteit / rechtsgelijkheid in uitspraken is te verwachten.
Piet, kan de Rechtbank in zo'n geval het verzoek tot uitstel/opschorting weigeren en toch tot veroordeling overgaan?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
janssendelimpens
In plaats van te dagvaarden kan je beter betalen. Dat slaapt een stuk rustiger. Al met al hebben we zelf getekend.
-
Henk van de Bank
Jullie gaan lekker door met mensen gek te maken.
Jullie hebben het recht om de BKR in te schakelen.
Jullie maken voor velen het leven tot een Hel.
Jullie hebben er baat bij als de rechter weer eens niks durft te zeggen.
Jullie genieten en profiteren van het ongeluk van mensen.
Jullie zijn niet te benoemen,omdat er geen woorden voor zijn
Ik heb ernstig de neiging af en toe om het
jullie Bank vreselijk betaald te zetten,
En verder wens ik jullie het niets.
Jullie gaan lekker door met mensen gek te maken.
Jullie hebben het recht om de BKR in te schakelen.
Jullie maken voor velen het leven tot een Hel.
Jullie hebben er baat bij als de rechter weer eens niks durft te zeggen.
Jullie genieten en profiteren van het ongeluk van mensen.
Jullie zijn niet te benoemen,omdat er geen woorden voor zijn
Ik heb ernstig de neiging af en toe om het
jullie Bank vreselijk betaald te zetten,
En verder wens ik jullie het niets.
Mijn Eeglease-zaak ligt al sinds April bij de Kantonrechter in Alkmaar.
Zoals-janssendelimpens- schrjift
is het gewoon en noch erger.Met uitstel vragen en verlenen kann het nog heel wat weken duren.
Gisteren mocht Dexia de laatste keer reagieren. Dan moet een uitspraak komen.
Toch als de kantonrechters zich noch gezelllig beraden werd het
zeker Nieuw Jaar.
Tot daar naartoe heb ik tenminste een beetje Nederlands geleerd.
groetjes Julika
PS Ik weet niet hoe Pilien hier kon komen-het in van mij Julika
Zoals-janssendelimpens- schrjift
is het gewoon en noch erger.Met uitstel vragen en verlenen kann het nog heel wat weken duren.
Gisteren mocht Dexia de laatste keer reagieren. Dan moet een uitspraak komen.
Toch als de kantonrechters zich noch gezelllig beraden werd het
zeker Nieuw Jaar.
Tot daar naartoe heb ik tenminste een beetje Nederlands geleerd.
groetjes Julika
PS Ik weet niet hoe Pilien hier kon komen-het in van mij Julika
Ik ben al een week bezig contact te krijgen met het Ministerie van Justitie over de voortgang van de onderwerpen in het gesprek dat ik daar heb gehad ruim een maand geleden.
Maar ja.... druk, druk, druk, in vergadering, in bespreking, in overleg, net aan de telefoon,hij belt terug, sorry hij is vandaag vrij.
Maandag probeer ik het weer.
Ik heb vanmiddag de Raad voor Rechtspraak gebeld, bijna hetzelfde verhaal.
Ik vroeg informatie over de voortgang van het overleg tussen de rechtbanken en wanneer er duidelijkheid komt gevonnist gaat worden.
Maandag wordt ik teruggebeld.
Rechters zijn zelfstandig, als b.v. Mr. Visser wil vonnissen dan mag hij dat (en dat heeft ook gedaan).
Helaas heeft het voorstel van Groen Links om een Parlementair Onderzoek in te stellen in de aandelenlease affaire het niet gehaald.
We gaan nu, samen met een paar partijen, kijken hoe we verder gaan om te verkomen dat het aandelenlease schandaal gaat verzanden.
Ik heb hierover vanmiddag al contact gehad.
Samen moeten wij voorkomen dat het aandelenlease drama gaat verzanden.
We moeten de media blijven informeren over wat ons is aangedaan en wat de verschrikkelijke gevolgen zijn.
Bel, mail, schrijf, doe wat!
Wij zijn: jij en ik en denk niet:die anderen die regelen het wel voor ons.
Die anderen zijn er niet!!
Wij moeten het zelf doen.
Kom uit je stoel, kom op voor je recht en vecht tegen het onrecht wat jou is aangedaan.
Binnenkort in de media: De weigering van dexia over de inzage persoonsgegevens en het manipuleren met de aan- en verkoop van de aandelen.
Samen kunnen we die vuist maken om dexia, aegon en die andere aanbieders KO te slaan en ons geld terug te halen.
Groeten,
Piet
Maar ja.... druk, druk, druk, in vergadering, in bespreking, in overleg, net aan de telefoon,hij belt terug, sorry hij is vandaag vrij.
Maandag probeer ik het weer.
Ik heb vanmiddag de Raad voor Rechtspraak gebeld, bijna hetzelfde verhaal.
Ik vroeg informatie over de voortgang van het overleg tussen de rechtbanken en wanneer er duidelijkheid komt gevonnist gaat worden.
Maandag wordt ik teruggebeld.
Rechters zijn zelfstandig, als b.v. Mr. Visser wil vonnissen dan mag hij dat (en dat heeft ook gedaan).
Helaas heeft het voorstel van Groen Links om een Parlementair Onderzoek in te stellen in de aandelenlease affaire het niet gehaald.
We gaan nu, samen met een paar partijen, kijken hoe we verder gaan om te verkomen dat het aandelenlease schandaal gaat verzanden.
Ik heb hierover vanmiddag al contact gehad.
Samen moeten wij voorkomen dat het aandelenlease drama gaat verzanden.
We moeten de media blijven informeren over wat ons is aangedaan en wat de verschrikkelijke gevolgen zijn.
Bel, mail, schrijf, doe wat!
Wij zijn: jij en ik en denk niet:die anderen die regelen het wel voor ons.
Die anderen zijn er niet!!
Wij moeten het zelf doen.
Kom uit je stoel, kom op voor je recht en vecht tegen het onrecht wat jou is aangedaan.
Binnenkort in de media: De weigering van dexia over de inzage persoonsgegevens en het manipuleren met de aan- en verkoop van de aandelen.
Samen kunnen we die vuist maken om dexia, aegon en die andere aanbieders KO te slaan en ons geld terug te halen.
Groeten,
Piet
Piet,
Ineens is het samen????
Na al die onterechte uitgaven van payback kunnen jullie zeker niet anders meer bedenken.
Mensen, pas aub op voor payback.
Ineens is het samen????
Na al die onterechte uitgaven van payback kunnen jullie zeker niet anders meer bedenken.
Mensen, pas aub op voor payback.
HvdB, ben jij betalend lid van Payback? Zo niet, gaat het je geen malle moer aan hoe Payback haar geld wenst te besteden.
Alleen leden, die dit willen weten, kunnen die vraag stellen.
Alleen leden, die dit willen weten, kunnen die vraag stellen.
Laat het Hulpje vd Bank nou eens voor wat het is.......EEN NAR, meer is hij echt niet.
Om een nar lach je en voldoet hij niet dat haal je z´n hoofd eraf, simpel en effectief.
Om een nar lach je en voldoet hij niet dat haal je z´n hoofd eraf, simpel en effectief.
Volgens mij is het nog altijd het geld van de leden Pee(groot)bek is een vereniging die geen winst mag maken toch ?hoe Payback haar geld wenst te besteden