LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respecteer elkaars mening !

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Adam

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Adam »

Mensen mensen mensen,

Waar gaat dit gesprek naar toe? Dit lijkt wel een uitlaatklep van anti-MLM!
Een aantal vragen aan anti-MLMers:
1 weten jullie eigenlijk precies wat MLM inhoudt?
2 Hebben jullie enige verstand van (wereld/Nederlandse)economie?
3 Trekken jullie altijd na over de gegeven info van een MLMer? Of zeggen jullie meteen NEEEEEEEEE?!
Sceptisch over iets is goed, gezond zelf maar wél over iets waar men verstand van heb! Slapend rijk worden puhh :? Dat doen toch alleen directeurs van grote Nederlandse bedrijven zoals KPN,KLM enz? Weinig/nauwelijks werken veeeel verdienen.

Verder nog een aantal vragen aan pro MLMers:
1 Wanneer jullie iemand binnen te halen in jullie organisatie; vertellen jullie het vanuit eigenbelang of...??
2 Laten jullie ook weleens aan een ander wel zien dat jullie niet meer zijn dan een ander? Of laten jullie ook zien dat jullie ook net als andere werkende Hollander hard moeten werken om 'rijk' te worden?
3 Is jullie organistaie legaal? En zo ja, hoe kan men dat controleren?
Er zijn inderdaad MLMers die denken dat ze veel beter zijn dan een 'loonslaaf' maar ja, het is toch wel leuk al die verscheidene mensen?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door student26 »

Een aantal vragen aan anti-MLMers:
1 weten jullie eigenlijk precies wat MLM inhoudt?
Ja.
2 Hebben jullie enige verstand van (wereld/Nederlandse)economie?
Ja.
3 Trekken jullie altijd na over de gegeven info van een MLMer? Of zeggen jullie meteen NEEEEEEEEE?!
Is afhankelijk van de uitspraak. Indien nodig ja.
Slapend rijk worden puhh Dat doen toch alleen directeurs van grote Nederlandse bedrijven zoals KPN,KLM enz? Weinig/nauwelijks werken veeeel verdienen.
En jij vraagt ons of we verstand hebben van economie? En dan kom je vervolgens met deze onzin aanzetten? Slapend rijk worden is maar voor een paar gelukkigen weggelegd, maar zeker niet voor directeuren van grote Nederlandse bedrijven. KLM is overigens niet echt Nederlands meer.

Noordeling63
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 okt 2004 15:07

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Noordeling63 »

Mensen mensen mensen,

Waar gaat dit gesprek naar toe? Dit lijkt wel een uitlaatklep van anti-MLM!
Een aantal vragen aan anti-MLMers:
1 weten jullie eigenlijk precies wat MLM inhoudt?
2 Hebben jullie enige verstand van (wereld/Nederlandse)economie?
3 Trekken jullie altijd na over de gegeven info van een MLMer? Of zeggen jullie meteen NEEEEEEEEE?!
Sceptisch over iets is goed, gezond zelf maar wél over iets waar men verstand van heb! Slapend rijk worden puhh Dat doen toch alleen directeurs van grote Nederlandse bedrijven zoals KPN,KLM enz? Weinig/nauwelijks werken veeeel verdienen.

Verder nog een aantal vragen aan pro MLMers:
1 Wanneer jullie iemand binnen te halen in jullie organisatie; vertellen jullie het vanuit eigenbelang of...??
2 Laten jullie ook weleens aan een ander wel zien dat jullie niet meer zijn dan een ander? Of laten jullie ook zien dat jullie ook net als andere werkende Hollander hard moeten werken om 'rijk' te worden?
3 Is jullie organistaie legaal? En zo ja, hoe kan men dat controleren?
Er zijn inderdaad MLMers die denken dat ze veel beter zijn dan een 'loonslaaf' maar ja, het is toch wel leuk al die verscheidene mensen?
Adam: Ik vind jouw reaktie een beetje merkwaardig en eigenlijk ook wel grappig. Je vraagt je af of tegenstanders van MLM wel eigenlijk weten wat MLM is en stelt vervolgens een aantal vragen aan voorstanders van MLM over MLM :roll: . Als je wilt weten of tegenstanders van MLM weten wat MLM is kan ik je het volgende advies geven: lees het forum en bekijk vooral de inhoudelijke discussie en negeer opmerkingen als "je begrijpt het niet" of andere opmerkingen die niet inhoudelijk te maken hebben met de discussie.

Hoe kun jij overigens beoordelen of een directeur van KLM of KPN niet hard werkt?

De vragen die je aan de MLM'ers hebt gesteld laat ik maar aan de voorstanders van MLM over.

Ik krijg trouwens wel een beetje de indruk dat je bezig bent met het stellen van retorische vragen.
Of laten jullie ook zien dat jullie ook net als andere werkende Hollander hard moeten werken om 'rijk' te worden?
Antwoord die je kunt verwachten van een MLM'er: ja hoor, wij werken erg hard voor onze boterham (met Herbalife spread :lol: (grapje hoor)).

Ben je misschien zelf bezig met activiteiten op het gebied van Multi Level Marketing?

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Out of topic, maar ik wil even iets kwijt.

@ Kristina

Ik kwam jouw naam tegen bij gezondheidszorg, een topic over CSA en dat jij daar een cursus wilt gaan volgen.

Weet jij dat CSA een dochterbedrijf is van Scientology Church (zoek even met Google CSA Scientology en je krijgt 10-tallen hits).
Weet jij wel heel goed waar je aan begint? De onderliggende bedoeling van CSA is dat je lid wordt van de kerk en dat is een echte sekte.

Sorry dat het op deze wijze moet, maar ik kan je niet anders bereiken en ik wilde je toch even informeren met de beste bedoelingen.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

HoeDat doen toch alleen directeurs van grote Nederlandse bedrijven zoals KPN,KLM enz? Weinig/nauwelijks werken veeeel verdienen
Ik ben zelf al 25 jaar werkzaam als directiesecretaresse en heb bij diverse multinationals gewerkt. En één ding weet ik zeker, dat directeuren niet slapend rijk worden. Het is keihard werken (12/15 uur per dag (ook avondverplichtingen + de te lezen stukken mee in het weekend) en zorgen dat je het businessplan haalt. De hete adem van de commissarissen en aandeelhouders in je nek! Als directeur ben je de eerste die eruit vliegt als de economie tegenzit en je niet de verwachtte resultaten haalt. Dus één ding is zeker, dat er geen één directeur is die achterover leunt en slapend rijk wordt.

Van wie hebben jullie dat verhaaltje trouwens? Van jullie trainers tijdens bijeenkomsten???? Dat je als werknemer een sukkel bent en dat de directeur je uitbuit? We leven niet meer in 1880!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Kristina »

Out of topic, maar ik wil even iets kwijt.

@ Kristina

Ik kwam jouw naam tegen bij gezondheidszorg, een topic over CSA en dat jij daar een cursus wilt gaan volgen.

Weet jij dat CSA een dochterbedrijf is van Scientology Church (zoek even met Google CSA Scientology en je krijgt 10-tallen hits).
Weet jij wel heel goed waar je aan begint? De onderliggende bedoeling van CSA is dat je lid wordt van de kerk en dat is een echte sekte.

Sorry dat het op deze wijze moet, maar ik kan je niet anders bereiken en ik wilde je toch even informeren met de beste bedoelingen.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

@ Madeleine,

De scientology church is een religie/geloofsovertuiging en géén bedrijf. Je kan wel op google gezocht hebben maar google is naar mijn mening geen site voor feiten.
Ik weet 100% zeker dat ik een CSA training wil volgen. Ik ben niet op zoek naar een kerk...ben christelijk opgevoed en heb er tot op mijn 16e genoeg van gezien om mij voor de rest van mijn leven te genezen.
Ben geen kerkm*u*t*s.
Jij kan wel beweren dat het een sekte is maar genoeg vrienden van mij hebben er aan deel genomen en zijn heelhuids en kerngezond thuisgekomen, zijn niet raar gaan doen en ik ben ze ook niet kwijtgeraakt. Voor mij bevestiging genoeg dat het absoluut niks "gevaarlijks" is maar wel ontzettend confronterend/heftig voor je persoonlijke ontwikkeling.
Tja, ik ben altijd wel in voor een uitdaging! :wink:

Toch bedankt dat je zo inzit over mijn welzijn.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Dit is natuurlijk een geweldig topic! Het bevestigt weer precies wie scheldt en andere meningen niet respecteert.

Mijn complimenten MLM-ers! Jullie stellen ons weer niet teleur.
Ik heb nooit gezegd, dat ik altijd netjes blijf en mijn geduld niet verlies.
Jij daarentegen hebt wel gezegd, dat je iedereen respectvol genaderd, wat jke dus meestal niet doet, maar reageren als iemand je terecht wijst... ho maar.
Maar wel proberen de moeder theresa uit te hangen ( zie je wel, ze doen het weer).
Kijk eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd.

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Ben jij al tegenstanders tegengekomen die MLM-ers dood wensen, met zoutzuur willen bewerken, wel weten waar iemand woont en je wel eens komen opzoeken? Dat iemand "het" met de honden doet? Ik dacht het toch niet.
Dacht niet dat ik iemand bedreigd had, alleen een sterke mening uitgesproken, iets waar jij zelf heel sterk in bent.
Alleen doe je het dan sarcastisch/uit de hoogte

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Theo van Gogh liet zich in ieder geval geen oor aannaaien. Het feit is dat MLM-spullen ALTIJD te duur zijn omdat er véél te véél mensen aan moeten verdienen.
sorry hoor,. ik zie het verband tussen moord op een BNer en MLM niet?

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

Van wie hebben jullie dat verhaaltje trouwens? Van jullie trainers tijdens bijeenkomsten???? Dat je als werknemer een ****** bent en dat de directeur je uitbuit? We leven niet meer in 1880!
misschien niet bij multi nationals, maar nog bij zát andere bedrijven

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

De scientology church is een religie/geloofsovertuiging en géén bedrijf. Je kan wel op google gezocht hebben maar google is naar mijn mening geen site voor feiten.
Kristina, zoek in ieder geval onder google naar Scientology. Daar vind je gerenomeerde journalisten die verwijzen naar CSA dat het gerund wordt door top-medewerkers van Scientology Church. CSA is gewoon een nieuwe manier om geld te plunderen bij nieuwe slachtoffers en het systeem is gebaseerd op het "nieuwe geloof" van Hubbard, de ex-scienfictionschrijver die een nieuw geloof in elkaar heeft gefrutseld.

Kristina, ik ken jou niet persoonlijk, maar begin hier alsjeblieft niet aan. Jouw vrije geest wordt je afgenomen en je kunt niet meer zelf nadenken. Tuurlijk vinden die anderen het geweldig, die zijn opgenomen in de sekte.

Kristina, alsjeblieft, zoek op Google en zie ook de berichten van benadeelden en de ellende (zelfmoorden, opnamen in psychiatrische inrichtingen, echtscheidingen, financiële problemen na een cursus) die CSA heeft veroorzaakt. Alsjeblieft!! Blijf jezelf zoals je bent!! Kijk het alsjeblieft goed na!!!

Met vriendelijke groet,

en oprecht toch een vriendin als staan onze meningen niet altijd op een lijn,

Madeleine

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

dat je iedereen respectvol genaderd, wat jke dus meestal niet doet, maar reageren als iemand je terecht wijst... ho maar.
Maar wel proberen de moeder theresa uit te hangen ( zie je wel, ze doen het weer).
Kijk eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd.
Sorry, maar ik benader iedereen in principe respectvol, zelf jou, MichelM!

Op sommige berichten reageer ik inderdaad niet meer, als ik voor h.o.e.r, t.rut, m.uts, heks wordt uitgemaakt, nee, dat gaat mij ook te ver. En hoezo moeder Theresa, zij heeft wel de Nobelprijs voor de Vrede gekregen, dus met moeder Theresa is niets mis.

Hoe dan ook, jij reageert pas kort op dit forum en jij hebt de oude items niet gezien of gelezen. Je moet maar eens echt naar de oudere items kijken / vanaf 12 oktober, en je ziet wel wat ik bedoel.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

MicheLM
Berichten: 155
Lid geworden op: 15 aug 2004 11:49

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door MicheLM »

En hoezo moeder Theresa, zij heeft wel de Nobelprijs voor de Vrede gekregen, dus met moeder Theresa is niets mis.
Ik heb ook niet gezegt dat daar iets mis mee was, alleen dat je"
"als een soort" moeder theresa, belerend ging doen, terwijl je zelf ook niet altijd even netjes reageerd.
Sorry, maar ik benader iedereen in principe respectvol, zelf jou, MichelM!
Ben ik het niet mee eens, dat doe je alleen als je op je gedrag aangesproken voelt en dus een voorbeeld moet stellen.
Ik kan me wel wat uitspraken herinneren, die wat "minder"waren.

Ik zeg niet dat ik me altijd netjes en respectvol uitdruk.
Bedreigen doe ik niet, maar ja, ik ben me ervan bewust dat ik soms sterke taal gebruik.
Het brengt over wat ik duidelijk wil maken en probeer niet om de pot heen te piesen.
Dit houdt echter niet in dat ik een gevaarlijk individu ben of zo. :wink:

Met vriendelijke groet

MicheLM

Madeleine

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik kan me wel wat uitspraken herinneren, die wat "minder"waren
Mag ik dan nu echt voorbeelden hebben die niet uit de context gerukt zijn?

Gast

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Gast »

TROS Radar :: Bekijk onderwerp - Wat Netwerkmarketing (MLM)Wel & Niet is.... 30 okt 2004
... Madeleine Gast Geplaatst op 26 Oct 2004 19:39 door Madeleine Quote: ...

Gast

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Gast »

Op dat moment heeft Madeleine niet gepost.
Bewijs ontbreekt dus nog steeds.

Maarschalk

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Kristina »

Kristina, ik ken jou niet persoonlijk, maar begin hier alsjeblieft niet aan. Jouw vrije geest wordt je afgenomen en je kunt niet meer zelf nadenken. Tuurlijk vinden die anderen het geweldig, die zijn opgenomen in de sekte.
Madeleine,

Nogmaals bedankt dat je zo bezorgd bent. Ik ben een grote meid en zal heus wel goed voor mezelf uitkijken. Ik vind het wat overdreven om te zeggen dat mijn 'vrije geest wordt afgenomen', zelf nadenken doe ik ook al jaren en de 'anderen'....ik geloof dat je mijn vrienden/kennissen bedoelt?..tja, ik ken ze lang genoeg om te weten wanneer er iets niet in de haak zou zijn.
CSA is gewoon een nieuwe manier om geld te plunderen bij nieuwe slachtoffers
Ik beschouw mezelf helemaal niet als slachtoffer. Ik ga er vrijwillig aan deel nemen. Wat betreft het geld: Ja, zo'n cursus/training is nu eenmaal niet goedkoop, maar als ik de ervaringen moet geloven, wel zeer effectief!

Kijk anders even op www.csatraining.nl
Misschien is het wel een idee om onder topic 'gezondheidszorg' / 'csa' verder te discussiëren?.

Gast

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 03 Nov 2004 15:32 door Tros Radar


--------------------------------------------------------------------------------

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Respecteer elkaars mening !

Ongelezen bericht door Radar »

Inderdaad.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten