LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is Payback wel koosjer?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ik ben er net

Re: Is Payback wel koosjer?

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Helaas zijn er mensen die het onmogelijk maken voor andere om van dit forum iets te maken.
Te veel mensen vallen elkaar onderling aan zodat het een verwarrend geheel wordt,
Het is ontzettend jammer maar ja er blijven mensen die het leuk vinden om mensen die al leed genoeg hebben, nog even extra te pakken.
Of de boel te verzieken inplaats van elkaar te helpen.
Ik hoop dat er mensen zijn die niet zo'n zieke geest hebben en proberen om er iets goeds van te maken.
ik ben geen lid van wie ook dat is door dit forum een beetje te ondoorzichtig geworden.

Wel heb ik zelf een advocaat genomen en kijk wel waar het eindigt.
voor mijn gemoeds rust is dat in elkgeval beter.
ik hoop alleen dat er een eind komt aan het eeuwige gestegel over wie wat zou moeten doen maar doe iets

ik wens iedereen veel succes in wat je ook doet maar inhemelsnaam

mensen probeer elkaar te steunen en laat iedereen in zij / haar waarde en maak er iets positiefs van voor elkaar.

JH

Ongelezen bericht door JH »

ik ben er net, ik wens je heel sterkte en hoop dat je het met je advocaat zult winnen. Dit is de enige manier om daadwerkelijk iets te doen in plaats van te wachten tot een vereniging of stichting de inmiddels verschroeide kastanjes uit het vuur haalt. :idea:

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Loop eens een keer een dag mee, dan weet je tenminste waar je over praat......
Als je niet weet wat we doen, hou je er dan ook over stil en ga geen domme dingen lopen te verkondigen, je weet echt niet waar je het over hebt. :shock:

Groetjes Anita

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten