LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook eens iets positiefs over corendon.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jan-fre vos

Re: Ook eens iets positiefs over corendon.

Ongelezen bericht door jan-fre vos »

Begin mei met Corendon.com naar Turkije gevlogen en via hen twee hotels in Istanbul geregeld. Het was erg goedkoop en op zich prima geregeld. Jammer was alleen dat hun (eigen) vliegtuig wel beide keren vertraging had. Leverde op schiphol wel een diner-bon op. In Istanbul keurig met een busje opgehaald en naar het hotel gebracht.
Het vliegtuig was een Boeing 737-300 en daar was niets mis mee.
Kortom: weinig klachten over Corendon.com van deze kant!

Pieter O

Ongelezen bericht door Pieter O »

Vetragingen afkopen met een hamburger bon is een bekende methode van Corendon.

Boek jij maar bij Corendon een fijn turks bedrijf met Orun als beschemheer boven zich.

Zij bieden de reizen aan en die dienen deugdelijk te zijn en geen vals voorlichting van zaken te geven.

Triest dat zo,n bedrijf in Europa mag opereren, inmiddels wordt er ook in Belgie ophef over gemaakt .

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ophef in belgie nog maar weinig van gehoord.

mirjam s

Ongelezen bericht door mirjam s »

Ik ben ook met Corendon naar istanbul geweest.

Helemaal top!

Die jongens zijn de afgelopen jaren zo hard gegroeid. Dan is het niet zo gek als er een keer iets misgaat.

En je moet ook niet zeuren als het vliegtuig iets later vertrekt dan gepland.

If you pay peanuts you get monkeys...

Zeuren

Ongelezen bericht door Zeuren »

En je moet ook niet zeuren als het vliegtuig iets later vertrekt dan gepland.

If you pay peanuts you get monkeys...

Lekker tevreden zijn met Corendon, de vertragingen en omboekingen voor lief nemen.

De jongens over de rug van de klanten laten groeien is logisch te noemen.

BOEKEN BIJ DIE JONGENS EN MEN ONTVANGT EEN ZAKJE PINDA;S. :(

sionvalais

Ongelezen bericht door sionvalais »

Hier mijn ervaring met Corendon:

http://www.sionvalais.com/blog/index.ph ... _istanbul/

Het valt ook mij op (eveneens als in bovengenoemde reacties) dat wanneer er negatieve verhalen over Corendon verschijnen in fora zoals deze er opeens een hele serie enthousiaste mensen opduikt. Ga je echter in de nieuwsgroepen zoeken, of de minder bekende fora dan is de toon toch zwaar negatief. In mijn directe omgeving ken ik alleen maar mensen die zwaar de boot zijn ingegaan met Corendon en vreselijk klantonvriendelijk worden behandeld.
Misschien zouden de medewerkers van Corendon iets minder actief op het internet moeten zijn en meer tijd besteden aan communicatie en organisatie!

Har

Ongelezen bericht door Har »

Geplaatst op 20 Mei 2005 12:08 door Pieter O

--------------------------------------------------------------------------------

Vetragingen afkopen met een hamburger bon is een bekende methode van Corendon.

Boek jij maar bij Corendon een fijn turks bedrijf met Orun als beschemheer boven zich.

Zij bieden de reizen aan en die dienen deugdelijk te zijn en geen vals voorlichting van zaken te geven.

Triest dat zo,n bedrijf in Europa mag opereren, inmiddels wordt er ook in Belgie ophef over gemaakt .

Iedereen is het met jouw eenst . Corendon is een ///////// bedrijf

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

=============================================
Misschien zouden de medewerkers van Corendon iets minder actief op het internet moeten zijn en meer tijd besteden aan communicatie en organisatie!
=============================================
Het feit dat ze op Internet in de forums rondkijken kun je ook positief uitleggen.
De problematiek die in grotere bedrijven aanwezig is wordt niet altijd gesignaleerd in het bedrijf zelf, en dat komt vaak door miscommunicatie.
Je kunt hier prima zien wat er onder de mensen leeft en aan de hand daarvan verbeteringen doorvoeren.
Ik zie dat als positieve interesse.

De Turken zijn in mijn ogen goede zakenmensen en hebben handelsgeest.
Bedrijven als Corendon hebben de gaten in de reismarkt ontdekt en zorgen er toch maar mooi voor dat we goedkoop op vakantie kunnen.
Concurentie moet dan competatief zijn en dat zorgt voor prijsdalingen.
Het feit dat we nu kunnen vliegen voor deze prijzen betekent dat we in het verleden altijd belazerd zijn.

Ik ben zelf ook verschillende keren met Corendon op stap geweest en heb hier alleen maar positieve ervaringen mee gehad.
Overboekingen en calamitieten komen overal voor en is niet voorbehouden aan Corendon aleen.
Wat dat betreft was het reizen naar Spanje 30 jaar geleden niet anders en hebben we daar ook spannende dingen genoeg meegemaakt met de reisorganisaties in die tijd en dat was met bonafide bedrijven en vliegmaatschappijen.
Ik ben de overnachting op vliegveld Palma en het beschikbare diner in de vorm van een broodje kauwgum (soort ham) en glas ranja nog niet vergeten.

Het is natuurlijk vervelend als er wat mis gaat op je vakantie.
Maar zolang men zijn best doet om het op te lossen is er geen man overboord.
Als ik de verhalen en problematiek zo lees over Corendon gaat het meestal over mensen die erg kritisch zijn ingesteld en onmiddelijk hoog van de toren blazen.
Corendon probeert naar mijn mening voor elk probleem wel een oplossing te vinden, maar de Nederlander weet over het algemeen voor elke oplossing wel een probleem.

Als je lage prijzen betaald moet je er ook niet alles van verwachten.
Als je met deze instelling op vakantie gaat wordt je vakantie een stuk beter.
Je ziet wel wat je krijgt, en wat je niet krijgt vinden we wel een oplossing voor.

Har

Hartemannn

Iedereen is het met U eenst . Corendon is een flut bedrijf ,

U heeft wel een geweldige vlieg eskundigheid ontwikkeld met de vele vakanties en als watcher.

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

Wat ik er maar mee wil zeggen dat om het even waar je mee boekt er overal wel eens problemen kunnen ontstaan.
Het vereist nou eenmaal wat organisatie als de grote kuddes richting zomerzon vertrekken.
Of je nou met Corendon/Neckerman/OAD of wat dan ook gaat, er is op alle organisaties wel wat aan te merken.
Ik heb me ook geregeld kwaad gemaakt over incompetentie van de organisaties en het gevoel gehad actie te moeten ondernemen.
Je kunt op iedere slak wel zout leggen maar daar heb je gewoon jezelf mee.
Gewoon een keer slikken en life goes on as usual.
Ik ga me koffer maar is inpakken.
Is kijken wat voor puinhoop OAD ervan gaat maken deze keer :-)

Har

Corendon heeft 2 afdelingen.

De afdeling met golfvakanties werkt perfect, de reizen zijn iets duurder en je vleigt met Transavia (KLM dochter ).

De afdeling met stunt prijzen is te vergelijken met D-Reizen , Kras etc.
:oops:

slotenmir

Ongelezen bericht door slotenmir »

Ik ben erg te spreken over corendon. Een tijd geleden ben ik met Corendon naar istanbul geweest.

Vlucht en hotel waren beide goed!

Gesloten