je hebt in mei geregistreerd en tussentijds in november een verhuizing gehad. dan zeg je op in november en blijkt dat ze de verhuis datum ineens als nieuw begint punt hebben genomen! dus weer een jaar lid blijven. Dan hebben ze een heel jaar om zich voor te bereiden op de afsluiting en wat denk je? 12 dagen te vroeg afgesloten! dan bel je de helpdesk maar weer eens maar die kunnene uiteraard niets voor je doen... Dan maar een brief naar het hoofdkantoor, maar die willen alleen maar het abonnementsgeld vergoeden van de dagen geen internet, maar ondertussen moet ik inbellen met een telefoonlijntje en die kosten willen ze niet vergoeden! Dan stoppen ze dus wel het abonnement maar laten ze het signaal erop staan zodat ik ook nog eens geen andere provider kan nemen!
Conclusie: neem geen enkel product van ZON, niets, nada. Bespaar je de ellende. Er zijn zoveel andere (betere maar vast ook slechtere...) aanbieders. Kijk rond en kijk niet alleen naar prijs. Dit zal een hoop frustratie besparen.
ps. mijn gebruikersnaam is niet te vinden op het zon forum want een beetje kritiek kunnen ze ook niet waarderen
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)