| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon
-
Rosadamascena
Re: Corendon
Wij zijn met Suntrex (ax), ik weet niet meer hoe je het precies schrijft, op vakantie geweest en hebben via internet geboekt wat denk ik af te raden is, bij aankomst werd alles via Corandon geregeld en ik wil dus waarschuwen dat Suntrex (ax) ook een onderdeel van Corandon is en net zo slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we hebben die vakantie ook de meest slechte vakantie gehad in ons leven! 
-
Gast
Ehhhh, Sandra, je verhaal wordt er niet echt overtuigender op.
In eerste instantie had je het er over dat 1 belgische medevakantieganger het had gezien.
Daarna werd het al een hele tafel.
Daarna medevakantiegangers en een medewerker.
Wat wordt het volgende verhaal?
Dat de manager het ook heeft gezien en dat de politie voor het "gestolen" werd al binnen was en het ook heeft zien gebeuren?
In eerste instantie had je het er over dat 1 belgische medevakantieganger het had gezien.
Daarna werd het al een hele tafel.
Daarna medevakantiegangers en een medewerker.
Wat wordt het volgende verhaal?
Dat de manager het ook heeft gezien en dat de politie voor het "gestolen" werd al binnen was en het ook heeft zien gebeuren?
-
Sandra C
Beste Gast,
Ik heb geen zin in ja/ nee spelletjes, heb wel wat beters te doen dan dat!! Nogmaals je mag geloven wat je zelf wil en wij weten maar al te goed hoe de vork in de steel steekt.
Ik heb geen zin in ja/ nee spelletjes, heb wel wat beters te doen dan dat!! Nogmaals je mag geloven wat je zelf wil en wij weten maar al te goed hoe de vork in de steel steekt.
-
Gast
En daar twijfel ik nu juist aan.
O ja, ik heb net aangifte tegen je gedaa bij de politie.
Iemand heeft gezien dat jij net mijn fiets hebt gestolen.
O ja, ik heb net aangifte tegen je gedaa bij de politie.
Iemand heeft gezien dat jij net mijn fiets hebt gestolen.
-
Gast
Sandra C, laat je niet wegjagen hier. Zoals zovaak, zie je steeds dat iedereen weet hoe het wel of niet in elkaar steekt, alsof ze zelf erbij waren. Een hoop forumgebruikers menen te mogen oordelen over een bijdrage die je levert, zonder zelfs maar de essentie te begrijpen.
Dat zijn dan wel van die mensen die gelijk rood aanlopen, een opgekropte nek vertonen, als hun zelfs iets overkomt. Dan is ineens alles wél anders. Laat maar waaien Sandra C, deze mensen reageren enkel alleen om het reageren, maar kunnen zelf geen inhoudelijke bijdrage leveren.
Ik vind het moedig van je dat je jullie verhaal hier hebt weergegeven. Hieruit kunnen anderen tenminste ook iets leren, i.p.v. alleen maar te mekkeren. Maar zo gaat dat meestal: "De beste stuurlui staan nog steeds aan wal".
Dat zijn dan wel van die mensen die gelijk rood aanlopen, een opgekropte nek vertonen, als hun zelfs iets overkomt. Dan is ineens alles wél anders. Laat maar waaien Sandra C, deze mensen reageren enkel alleen om het reageren, maar kunnen zelf geen inhoudelijke bijdrage leveren.
Ik vind het moedig van je dat je jullie verhaal hier hebt weergegeven. Hieruit kunnen anderen tenminste ook iets leren, i.p.v. alleen maar te mekkeren. Maar zo gaat dat meestal: "De beste stuurlui staan nog steeds aan wal".
-
Gast
Oh en jij gelooft het verhaal van Sandra?
En dat terwijl ze er zelf niet eens bij was?
Iemand beschuldigen is erg makkelijk, maar zonder bewijs ben je nergens.
Zeker in een land als Turkije niet.
Maar nee, Sandra weet precies alles wat er gebeurd is.
Zij hing er namelijk als een engeltje boven en heeft alles gezien en ook de gedachte van de medewerker nog gehoord.
Knap hoor.
Zij hing er namelijk als een engeltje boven en heeft alles gezien en ook de gedachte van de medewerker nog gehoord.
Knap hoor.
-
wouter huijssen
Beste mensen volgens mij gaat dit forum over Corendon, of gaat het over het justitiele apparaat van Turkije?
Anayway, mijn klacht over Corendon:
In 2003 ging ik samen met mijn vriendin naar Anlanya met Corendon. Het boeken werd gedaan via internet, dat zou zeker schelen als boeken bij D-Reizen. Hier komt dus al de eerste leugen naar boven. De last-minute link op de site van Corendon is een link naar directe vakantiebestemmingen, maar een vergelijk met de aanbiedingen leert dat die vaak goedkoper zijn als de last-minutes!!!
Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Anyalya en een lange transfer (met verplichte tussenstop bij een restaurant midden in de nacht) aangekomen in Anlanya. Het hotel wat was geboekt door ons Greenbay*** was vol maar we zouden naar een 10x beter hotel gebracht worden aldus de reisleider van Corendon. We zagen tijdens de transfer mensen uitstappen bij mooie 4- en 5-sterren hotels dus dat kwam goed dachten we. Na een uur rijden door Alanya zagen wij de de bus richting stad uit reed, we zaten toch in Alanya? Eenmaal aangekomen aan de rand van de stad, zagen wij tussen de karkassen van nieuwbouw en het vuil en de zwervers een gebouwtje staan met een uithang bord, de naam van het apartotel. Dit apartotel stond dus aan de doorgaande drukke weg van Alanya. Dit apartotel had geen sterren. Dit apartotel kende het AI programma niet. Om een lang verhaal kort te maken, het apartotel was zwaar bout!!!
Na 's-avonds een geimproviseerde AI maaltijd te hebben genuttigd, zijn we gaan slapen in onze kamer zonder airco en kapot raam!!! Het verkeer over die weg is qua drukte en ligging vergelijkbaar met de A10 in Amsterdam, weltrusten met een kapot raam. Op een verzoek voor een andere kamer werd niet voldaan door het hotel. De volgende dag nadat mijn vriendin heel de nacht heeft liggen kotsen van het eten van 's-avonds kwam de reisleider van Corendon. Wij waren een uurtje te laat (door alle komotie klokje van de wekker nog niet goed gezet) kregen we te horen dat we gecompenseerd werden door 2 gratis excurcies. Na dat ik de reisleider op zeer agressieve (sorry moest even) toon aansprak kwam hij fluisterend naar mij om te vertellen dat ik naar een 4 steren hotel overgeboekt kon worden. Ik begreep niet dat dit voorstel alleen aan mij werd gedaan en riep dus hardop dat ik naar een 4 sterren hotel werd overgeboekt, gevolg ik moest bijbetalen omdat ik 'veraden' zou hebben dat we naar een 4 ster zouden gaan. De andere gasten waren mij wel dankbaar anders hadden ze heel de vakantie daar gezeten. We werden uiteindelijk overgeboekt naar een 4 sterren resort in Kemer (eindje rijden) nadat wij een Turks formulier hadden ondertekend waarop stond dat wij afzagen van elke klacht dan ook, maar wat moet je je wilt weg uit dat stinkende rothotel, sorry apartotel bedoel ik. De vakantie in Kemer was uiteindelijk heerlijk, maar toch hou je een rot gevoel over aan Corendon, zeker omdat ze bij terugkomst niets van een klacht wilde weten omdat wij daar afstand van hadden gedaan (weleenswaar in het Turks). Dus beetje laat maar bij deze een ijskoude douche voor Corendon®
Anayway, mijn klacht over Corendon:
In 2003 ging ik samen met mijn vriendin naar Anlanya met Corendon. Het boeken werd gedaan via internet, dat zou zeker schelen als boeken bij D-Reizen. Hier komt dus al de eerste leugen naar boven. De last-minute link op de site van Corendon is een link naar directe vakantiebestemmingen, maar een vergelijk met de aanbiedingen leert dat die vaak goedkoper zijn als de last-minutes!!!
Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Anyalya en een lange transfer (met verplichte tussenstop bij een restaurant midden in de nacht) aangekomen in Anlanya. Het hotel wat was geboekt door ons Greenbay*** was vol maar we zouden naar een 10x beter hotel gebracht worden aldus de reisleider van Corendon. We zagen tijdens de transfer mensen uitstappen bij mooie 4- en 5-sterren hotels dus dat kwam goed dachten we. Na een uur rijden door Alanya zagen wij de de bus richting stad uit reed, we zaten toch in Alanya? Eenmaal aangekomen aan de rand van de stad, zagen wij tussen de karkassen van nieuwbouw en het vuil en de zwervers een gebouwtje staan met een uithang bord, de naam van het apartotel. Dit apartotel stond dus aan de doorgaande drukke weg van Alanya. Dit apartotel had geen sterren. Dit apartotel kende het AI programma niet. Om een lang verhaal kort te maken, het apartotel was zwaar bout!!!
Na 's-avonds een geimproviseerde AI maaltijd te hebben genuttigd, zijn we gaan slapen in onze kamer zonder airco en kapot raam!!! Het verkeer over die weg is qua drukte en ligging vergelijkbaar met de A10 in Amsterdam, weltrusten met een kapot raam. Op een verzoek voor een andere kamer werd niet voldaan door het hotel. De volgende dag nadat mijn vriendin heel de nacht heeft liggen kotsen van het eten van 's-avonds kwam de reisleider van Corendon. Wij waren een uurtje te laat (door alle komotie klokje van de wekker nog niet goed gezet) kregen we te horen dat we gecompenseerd werden door 2 gratis excurcies. Na dat ik de reisleider op zeer agressieve (sorry moest even) toon aansprak kwam hij fluisterend naar mij om te vertellen dat ik naar een 4 steren hotel overgeboekt kon worden. Ik begreep niet dat dit voorstel alleen aan mij werd gedaan en riep dus hardop dat ik naar een 4 sterren hotel werd overgeboekt, gevolg ik moest bijbetalen omdat ik 'veraden' zou hebben dat we naar een 4 ster zouden gaan. De andere gasten waren mij wel dankbaar anders hadden ze heel de vakantie daar gezeten. We werden uiteindelijk overgeboekt naar een 4 sterren resort in Kemer (eindje rijden) nadat wij een Turks formulier hadden ondertekend waarop stond dat wij afzagen van elke klacht dan ook, maar wat moet je je wilt weg uit dat stinkende rothotel, sorry apartotel bedoel ik. De vakantie in Kemer was uiteindelijk heerlijk, maar toch hou je een rot gevoel over aan Corendon, zeker omdat ze bij terugkomst niets van een klacht wilde weten omdat wij daar afstand van hadden gedaan (weleenswaar in het Turks). Dus beetje laat maar bij deze een ijskoude douche voor Corendon®
-
Gast
afgelopen zomer zag ik een advertentie van corendon. Wij naar een reisburo. We zijn vijf reisburo's afgeweest. Geen enkel wou corendon verkopen omdat ze niet aan de kwaliteit zouden voldoen.
Via internet konden we ze wel boeken, maar hebben we dus niet gedaan. We zijn toch niet gek?
Via internet konden we ze wel boeken, maar hebben we dus niet gedaan. We zijn toch niet gek?
-
Nancy25
Ook ik ben vorig jaar met Corendon naar Turkije geweest. Toen ik in de eerste week van mijn vakantie een ongeluk kreeg met parasailen ging het mis. Er werd NIETS geregeld, geen krukken geen rolstoel! Met als resultaat dat ik anderhalve week op mijn kamer heb moeten bivakkeren want ik kon niet meer lopen (had 15 hechtingen in 2 tenen) Toen ik de reisleidster belde zei zij dat ze direct langs zou komen, maar ik heb haar niet meer gezien en haar voicemail ging na 10 dagen ook vervelen! Een ding weet ik wel, ik ga NOOIT meer met Corendon op vakantie en wil het ook iedereen afraden!
-
Gast
Ik geloof het verhaal van de zus. Dat staat toch ietsje korter bij de waarheid dan het "geroep" van een of andere malloot die al bij voorbaat een oordeel klaar heeft, zonder dat hij zelf ook maar iets van de situatie afweet.Geplaatst op 09 Nov 2004 12:39 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Oh en jij gelooft het verhaal van Sandra?
Knap hoor.
Het enige wat jij kunt is zinnen en woorden proberen te vinden in een reactie, mogelijk om daarmee iemand "zijn oortjes te kunnen wassen".
Probeer liever eens wat onderbouwd en normaal te reageren in plaats van iedereen naar beneden te halen, dan heeft je bijdrage en energie die je hierin steekt nog enigszins nut.
-
Gast
Omdat ik iets meer relativeer?
De grootste malloot ben jij dan, die het normaal vindt dat iemand beschuldigd wordt zonder dat er een bewijs is.
Zoals ik al zei, ook ik kan heel makkelijk roepen dat iemand iets gestolen heeft.
Wanneer je echter zelf iets rond laat slingeren in een openbare ruimte en het is later weg kan je niet zomaar naar iemand gaan wijzen en zeggen dat hij het gestolen heeft.
Zolang malloten zoals jij dat niet door hebben is het triest gesteld met de mensen op deze aardbol.
De grootste malloot ben jij dan, die het normaal vindt dat iemand beschuldigd wordt zonder dat er een bewijs is.
Zoals ik al zei, ook ik kan heel makkelijk roepen dat iemand iets gestolen heeft.
Wanneer je echter zelf iets rond laat slingeren in een openbare ruimte en het is later weg kan je niet zomaar naar iemand gaan wijzen en zeggen dat hij het gestolen heeft.
Zolang malloten zoals jij dat niet door hebben is het triest gesteld met de mensen op deze aardbol.
-
mel
Als je een paar klachten leest merk je dat het aan de host(ess) ligt die niet komt opdagen of zijn/ haar werk niet volledig uitvoert! Ik vind dat het niet aan Corendon ligt, maar juist aan het personeel! Zeg dan ook niet het ligt aan Corendon NEE het ligt aan die host(ess). Ik blijf Corendon een fijne maatschappij vinden! 
-
Gast
Welke hostess? Heet een medewerker van een hotel ook al host/ess?
Dus het ligt niet aan Corendon maar aan de hostess van het hotel?
Dus het ligt niet aan Corendon maar aan de hostess van het hotel?
-
Gast
Je kijkt mogelijk teveel in de spiegel, gast!Zolang malloten zoals jij dat niet door hebben is het triest gesteld met de mensen op deze aardbol.
Normaal reageren is blijkbaar teveel gevraagd van je denkvermogen.
-
Gast
Whahaha, ik ben de eerste die malloot wordt genoemd, maar op het moment dat je zo terug genoemd wordt is dat opeens niet normaal.
Ga lekker bij je mammie uithuilen zou ik zeggen.
-
Sandra C
Deze gast is blijkbaar heel erg tevreden over Corendon, misschien hebben ze er nog een vacature vrij.
Kun je werken, waarschijnlijk heb je teveel tijd over voor deze onzin!!!
Kun je werken, waarschijnlijk heb je teveel tijd over voor deze onzin!!!
-
Gast
Het feit dat je jezelf steeds tegen spreekt in je berichten ga je maar niet meer op in, Sandra?
Jammer, wilde graag weten hoeveel de diefstal dit keer hadden gezien.
Jammer, wilde graag weten hoeveel de diefstal dit keer hadden gezien.
-
Gast
Ik had het over een of andere malloot.Geplaatst op 09 Nov 2004 16:21 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Whahaha, ik ben de eerste die malloot wordt genoemd, maar op het moment dat je zo terug genoemd wordt is dat opeens niet normaal.
Jij voelt je blijkbaar aangesproken en zoals ik uit je vervolgreacties kan opmaken is dat terecht.