LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beltegoed bevroren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Beltegoed bevroren

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 Nov 2004 20:04 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Mensen, ik word hier toch zo moe van he.
Altijd maar dat geklaag en geklaag.
Tja, je bent hier nu eenmaal op een CONSUMENTENFORUM!!!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Vodafone wordt er ook niet slechter van, want al die mensen die naar mij opbellen, brengen óók geld in het laatje.
Blijft de vraag, waarom Postbank zo 'n malle constructie heeft bedacht. De veelbellers maken elke maand hun tegoed ruimschoots op, maar daar heeft Postbank noch Vodafone veel voordeel van.
Nuchter, volgens mij was je toch niet helemaal nuchter op het moment dat je dit bericht typte...
De postbank doet deze actie namelijk samen met Telfort.
Denk dus dat Vodafone er erg weinig van merkt hoor :lol:

rocket

Ongelezen bericht door rocket »

Wat bedoelen jullie: fijn toestel die Siemens, nee rottoestel. De mijne doet het niet eens. Ik heb hem al twee maal opgestuurd voor reparatie, want een nieuwe krijg ik niet van de postbank. Telkens komt hij net zo kapot terug. En ik ben telkens tig euro's kwijt aan bellen met de dure 0900 klantenservices van telfort om hem hopelijk eens gerepareerd te krijgen. Gratis is hij voor mij dus allang niet meer. En de 75 euro is al weken geleden afgeschreven, maar ik heb nog steeds niets. Gelukkig kan ik nog die 75 euro's opbellen in mijn oude toestel. Dus wat zeuren jullie in hemelsnaam over jullie prima werkende telefoons en de voorwaarden die bekent waren?

pietsnot

Ongelezen bericht door pietsnot »

Je kan de telefoon ook simlockvrij maken en dan voor 85 euro verkopen zonder simkaart! hahahahaha

Gesloten