LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel vedienen ze eigenlijk?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Hoeveel vedienen ze eigenlijk?

Ongelezen bericht door Gast »

Die 36000 zijn de actieve mensen in Nederland. Ik heb een organisatie in 10 landen. Jij wilt het gewoon niet snappen.

Veel suc6 in je leven!

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

Hmm, er is er al één die beweerd 4.700 prospects te hebben x 10 is 47.000 MLM' rs maar er zijn er 36.000 dus dat klopt ook al niet dus die 4.700 zullen we maar met een dikke korrel zout nemen. Dus .... als je goed berekend wat je ontvangt per klant (telefoonabonnementen) dan moet je zo verschrikkelijk veel klanten hebben om een beetje inkomen te hebben (10 % van de belomzet geloof ik). Belt iedereen voor 50€ per maand heb je van iedere klant 5€ inkomsten. Om een leuk inkomen te hebben van b.v. 2000€ netto per maand (houd rekening met een flinke belastingaanslag) dan moet je toch minstens 400 klanten hebben + 200 klanten extra om de belastingen, premies particuliere ziektekostenverzekering etc. te kunnen betalen. 600 klanten die per maand minimaal 50 € (= buiten vaste tel aansluiting voor 110 oude guldens verbellen, is heel wat uren!). Succes, vind die maar eens. Maar je moet geen klanten zoeken, nee distributeurs want dat is nog altijd het belangrijkste.
Je hebt wel ergens de melk horen klotsen, maar je weet niet waar de tepel uithangt :)

Gast

Volgens de tegenstanders verdienen MLM'ers niks.
Dus moet de vraag niet zijn: "Hoeveel ontvangen ze".
Goed, ik verdien niks maar ik vang wel gemiddeld zo'n 6000 Eurietjes per maand. En helaas, pindakaas, dat groeit ook nog met zo'n 50% per half jaar. Dat laatste zal wel niet zo blijven, maar voorlopig is me dat wel voldoende.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Wanneer je 7300,= per maand verdient ben jij dus duidelijk de eerste geweest. Dan verdien je dus 7300,= teveel en over de ruggen van andere mensen die er later bijkomen. Nee; ik begin NOOIT aan dat soort flauwekul.

Groet,

Neptunus.

Gast

Nee want mijn upline 9 niveau's hoger verdient het 10 voudige van wat ik krijg. Daar tussen zitten een aantal die niets verdienen omdat ze niets doen en dan kom ik met 2 keer modaal. Niet slecht toch na 3 jaar netwerken en geen ervaring ;-)

Gast

Wanneer je 7300,= per maand verdient ben jij dus duidelijk de eerste geweest
Dat alleen al toont al aan dat neptunus er niets van snapt. Als je nou echt denkt dat je alleen verdient als je de eerste bent, ben je
of te dom voor woorden
of je hebt je nog nooit serieus in MLM verdiept.

In beide gevallen is een inhoudelijke reactie van mijn kant zinloos.

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

MLM=zeepbel

Gast

Baan = JOB = just over broke !

bank-zitter

Ongelezen bericht door bank-zitter »

gek he dat de meeste mlm-ers nog altjd een baan hebben?...
Wanneer ze geen baan hadden ,dan kunnen ze helemaal geen mlm doen. :lol:

Gast

Natuurlijk hebben ALLE MLM'ers een baan. Zolang jij echter blijft geloven dat MLM geen werk is, heb ik geen baan.
Gek overigens dat de tegenstanders, ongeacht hoe vaak je het tegen ze zegt, blijven geloven dat MLM voor IEDEREEN een fulltime inkomen moet vertegenwoordigen, terwijl de succesvolle MLM'ers blijven zeggen dat je het in eerste instantie (en mogelijk altijd, dat is JOUW keuze) enkel als bijverdienste moet zien.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Heerlijk hoe een stel anonieme posters tegenstanders over een kam scheert.
Fijn dat een paar mensen veel verdienen, maar hiermee tonen ze alleen maar aan dat het gros dus wienig verdient, tot zelfs niets.
Daarna komen de algemene verhalen weer, van het ervan af hoeveel je doet, ik zit in zoveel landen, er zijn zoveel mensen mee bezig bla, bla bla.
36.000 mlm-ers in Nederland.
Hoeveel omzet draaien deze mensen, zonder je downline aub?
Wat is dan de gemiddelde omzet per deelnemer?
Hoeveel klanten per deelnemer gemiddeld?
Die cijfers geven ze nooit he? Waarom niet? Omdat het dan ineens minder rooskleurig is.
De 100 miljard omzet per jaar met 35 miljoen mensen die we eerder zagen (in een andere thread) levert een gemiddelde omzet van $2.857,15 per distributeur/representative per jaar.
Als enkelen dus 73.000 netto per maand kunnen verdienen, en hun upliner zelfs het 10 voudige, 730.000 per maand (netto), dan verdient het merendeel dus NIETS.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Of gaan we soms beweren dat sommigen meer verdienen dan dat er aan omzet wordt gedraaid?

Gast

Zo werk het nu eenmaal in het leven. Het verlies van de één op de beurs is de winst voor de ander. Bij MLM niet anders alleen heb je het hier in eigen hand. Ik zorg wel dat ik bij de winnaars hoor 8)

In het leven geld 80/20 ! 80% verdient weinig tot niets / 20 % verdient van een leuke bijverdienste tot een topinkomen.

De keus is aan jou !

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

ik heb rond de 450 mensen in mijn downline, totaal ruim 4300 klanten.
De omzet over mijn eigen klanten is rond de 1000 euro per maand.
Mijn totale omzet is ruim 70.000 euro per maand.
Mijn maandelijkse verdiensten (dus onder de streep na aftrek van alle kosten) is een gemiddeld netto maandsalaris.

Dit betreft enkel en alleen de provisie over de omzet. Dit is exclusief bonussen.

Het gemideeld aantal klanten per vertegenwoordiger is dus 4300/450 = 9,55

Als je kijkt naar het aantal actieve vertegenwoordigers (zo rond de 50) dan liggen de verhoudingen anders, actieve vertegenwoordigers werven dagelijks klanten. Van die 50 zijn er zeker 10 die meer verdienen dan ik.

Duidelijk? Zo niet, laat het me maar weten.
Laatst gewijzigd door ondernemer_2004 op 16 nov 2004 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Zo werk het nu eenmaal in het leven. Het verlies van de één op de beurs is de winst voor de ander.
Dit is een mooie conclusie, en deze keer niet uit de mond van iemand die het gewoon berekend heeft, maar uit de mond van een mlm-er zelf; De verdienende mlm-ers doen dit ten koste van de betalende mlm-ers. Het produkt is maar bijzaak, dat is alleen de wassen neus om de piramide constructie te verdoezelen. Zelfs een percentage wordt vermeld, 20/80. Wie had deze openheid ooit verwacht?!

Gast

Duidelijk? Zo niet, lat me know.
Bij deze dan: jij en 10 anderen verdienen 7000+ euro per maand. 11 maal 7000 is dus 77.000 euro. De omzet is 70.000 euro. Aangenomen dat er geen inkoop betaald hoeft te worden en 100% van de omzet rechtstreeks naar jullie salaris gaat, waar komt dan nog die ontbrekende 7000 euro vandaan? Wacht, laat me raden; van die andere 439 mensen in je downline?

Gast

Nee het geld wordt verdient aan de klanten want zonder klanten geen bonus en geen omzet en dus geen inkomen!

Leg eens uit met die piramide, ik snap niet wat je bedoelt.

Gast

Via inbraken lijkt me aannemelijker.

€ 30,00 per week is het maximale.

Gast

Nee het geld wordt verdient aan de klanten want zonder klanten geen bonus en geen omzet en dus geen inkomen!
Ja, 70.000 wordt er verdiend aan de klanten. Ten minste, bij kosten van € 0,00. Knap he, om bij 70.000 euro aan inkomsten 77.000+ euro aan salarissen te kunnen betalen.
Vind je het erg dat ik niet in ga op het tweede deel van je vraag? Aangezien je geen enkele bedenking schijnt te hebben aan het bovenstaande, heb ik zeer sterk het vermoeden dat een uiteenzetting van de verdere inkomstenstructuur in de organisatie aan jou verspilde moeite zal zijn. Ook heb ik sterk het vermoeden dat jij één van die 439 bent trouwens. Maar als jij er happy mee bent, ben ik het ook.

Jan van Eechoud

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi,
Dacht dat het even tijd was om iedereen de groeten te doen.

Zie dat de opgezette dinosauriers hier nog steeds hun onzin uitkramen.

Niets origineels hier? Zijn er weer een paar faillisementen uitgeproken en uithuiszettingen gepleegd omdat mensen betrokken zijn geweest bij MLM?
Nog een paar smartlappen?

Er wordt nog steeds de opgelopen frustratie gespuid die is opgelopen bij de baas? Ketting te strak?
Nog steeds tegen veranderingen?

Vr. gr. en tot over een paar weken.
Jan v E. :D

Gesloten