LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan huren hou je niets over

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
0059099
Berichten: 43
Lid geworden op: 28 feb 2006 10:31

Re: aan huren hou je niets over

Ongelezen bericht door 0059099 »

Mijn vriendin zit ook bij zo'n huisjesmelker.

€ 600,- euro borg zonder rente. Half jaar contracten (die hartstikke illegaal zijn), ieder half jaar voor dat half jaar contract € 75,- of € 150,- "contract kosten". Een huurcontract dat in het eerste lid stelt dat het contract boven de wet staat. Een Raam wat niet openkan omdat het doorgerot is (en dan bedoel ik doorgerot, als het waait zijn we blij als het venster blijft zitten). Een open geisen in de badkamer (vorig jaar nog 2 studenten aan overleden) een kapot toilet etc etc. Daarnaast is hij ook nog een keer bij afwezigheid van mijn vriendin zelf haar kamer binnengekomen en rond gekeken (heeft hij ook nog zelf toegegeven). Tuig zijn die verhuurders...

Ik hoop maar dat hij een keer voor iets verhaal komt halen, bijvoorbeeld voor een andere bewoner, zoals Dada zegt dat hij zal doen. Mag hij blij zijn als hij aan brommen toekomt, gevalletje noodweer bij huisvrede breuk.... :twisted:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: aan huren hou je niets over

Ongelezen bericht door Ulbe »

Re; Wij:

WIJ BETALEN 129.96 EURO IN DE MAAND VOOR EEN RIJTJES WONING GEBOUWD IN 1930 PAS GERENOVEERD
ALS ONZE KETEL STOPT HEBBEN WIJ MAAR 1 TELEFOONTJE TE PLEGEN EN DE MONTEUR STAAT OP DE STOEP.
3 GROTE SLAAPKAMERS 2 RUIME ZOLDERS WAAR WE ZELFS VAN 1 ZOLDER ZELFS NOG EEN RUIME SLAAPKAMER VAN ZOUDEN KUNNEN MAKEN.
EEN HUISKAMER VAN ONGEVEER 30 M2 EEN APARTE KEUKEN EN EEN GROTE TUIN MET EEN SCHUUR EN EEN GROTE GARAGE WAAR 2 AUTO IN KUNNEN ZORGEN ERVOOR DAT WE VOLDOENDE RUIMTE HEBBEN OM MET ONZE TWEE JONGENS EN ONZE RETRIEVERBASTAARD TE KUNNEN LEVEN.
DIT ALLES ZORGT ERVOOR DAT WIJ NOOIT GAAN KOPEN.

Blijf tot je sterfdatum in dat huis wonen!, :D Je laatste reis tussen 6 plankjes is nog duurder! :lol:

Ik weet niet hoe je dit voorelkaar hebt gekregen ( als dit waar is! :wink: )

Voor dit geld krijg je bij ons in de stad nog niet eens een garage!,

Misschien woon je in een slechte wijk, anders kan ik niet zo'n goedkope woning vinden!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten