LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies hoe nu verder!?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door impact »

Inderdaad, Croosjes, de toekomst zal het ons leren. Maar één ding weten de gedupeerden nu al: de overwinning op Dexia komt NIET door de daden en inspanning van jouw fantoom-vereniging!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,hoe staat het met je zaak waar je vrouw voor getekend heeft?
heb je de goede bewijs stukken al hiervoor?wat is jou betoog in de rechtzaal zonder te liegen?wist je echt niet van de contracten af of ben je net zo onwetend op dit forum als dat je,je eigen voor doet?wat jij je eigen advocaat verteld is dat wel waar?heb jij je eigen niet eerst verrijkt en dan pas een klacht ingediend?ik hoop dat de advocaat niet in jou valkuilen trapt?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Jeetje Croosje je wordt nu wel HEEL persoonlijk.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door impact »

Laat Croosjes maar lekker raaskallen. Zolang ik maar weet dat mijn advocaat net weer een zaak tegen Dexia met vlag en wimpel heeft gewonnen. Kan die "gratis kwaliteitsadvocaat" (de grote onbekende) van Croosjes dat ook zeggen?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,heb je bewijzen van ""schadeloosstelling"" van die advocaat of bedoel je soms dat het proces verlengt is?.Volgens mij info is er geen één gedupeerden die kan zeggen ik heb mij geld terug en ook niet één advocaat kan zeggen dit proces is met een overwinning gesloten.Wel de waarheid blijven vertellen,misleiding begint met halve waarheden.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zoals bij jou Croosje!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52,wat bedoel je.Ik dacht dat jij een hekel had aan chat?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Croosje, misleiding begint met halve waarheden zeg jij, dus zoals bij jouw vereniging :shock:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52


Geplaatst op 22 Nov 2004 12:15 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

Croosje, misleiding begint met halve waarheden zeg jij, dus zoals bij jouw vereniging

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Antw:Heb je daar ervaring mee omtrend het systeem of begin jij nu ook al impact twee te worden.Het leuke van alles is dat de gedupeerden er niet aan moeten beginnen maar mogen er aan deel nemen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wat ben je weer "duidelijk" (niet dus).
Toen je mij probeerde uit te leggen hoe jouw vereniging werkt, was je ook al heel onduidelijk. Dat bedoel ik met halve waarheden wat jou betreft. Wees eens 1x duidelijk en schrijf in normale nederlandse zinnen zodat iedereen begrijpen kan wat je bedoelt!!!!!!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, jij spoort volgens mij niet helemaal. Het laatste vonnis van de kantonrechter in Breda betreft een WV3D die werd vernietigd, waarbij de gedaagde partij - een gedupeerde! - door de inspanning van mr. R. Silvertand een bij voorraad uitvoerbaar vonnis heeft binnengehaald. Die gelukkige kan dus al zijn ingelegde geld terughalen bij Dexia.

Zonder dat die gedupeerde voor jou "gratis" telefoonabonnementen heeft moeten verkopen en zonder dat hij aan jouw oplichtersvereniging 10% van dat geld moet afdragen!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

impact dit zeg jij,door de inspanning van mr. R. Silvertand een bij voorraad uitvoerbaar vonnis heeft binnengehaald. Die gelukkige kan dus al zijn ingelegde geld terughalen bij Dexia.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

antw:is die vernietiging dan ook uitgevoerd?als dexia in hogerberoep gaat?wie heeft dat bewijs dan dat dexia alles terug gegeven heeft,verenietiging is inleg+restschuld.


En nog wat,wat kost die advocaat wel niet mr. R. Silvertand


sinterklaas komt zo maar dat geld niet voor de advocaten,die kosten alleen maar.

Ook hier geld weer bewijzen impact anders niet.

ik ben er net
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2004 18:26

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door ik ben er net »

ik blijf het jammer vinden dat de mensen hier elkaar aanvallen
inplaats van elkaar te helpen.

Laat ieder een in zijn waarde en probeer constuctief te zijn mensen
We zijn toch niet tegen elkaar, maar samen met elkaar.
mijn vraag is hebben we 1 tegenstander of 2.
Je weet zelf ook wel dat Dexia hier veel leest en een voorsprong krijgt
door dit geruzie onder elkaar.
We zijn toch allemaal slachtoffer.

En voor mensen die het niet willen geloven in ben onafhankelijk,

Ik ben ook gewoon een van de velen die er ingetrapt zijn.

En hoop voor iedereen een hele goede afloop.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 22 Nov 2004 18:17 door croosjes

sinterklaas komt zo maar dat geld niet voor de advocaten,die kosten alleen maar.
dat heb ik toch steeds gezegd croosjes, terwijl jij altijd bleef volhouden dat ze gratis waren. Jokkebrok !

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door impact »

Croosjes, het blijkt dat je niet eens in staat bent om een vonnis begrijpend te lezen. Ik ga mijn energie verder niet aan jou verspillen want tegen zulke domheid ben ik niet opgewassen.

Denk nu niet dat ik je niet meer aanval als je weer reclame gaat maken, want ik blijf je hinderlijk volgen tot je daarmee ophoudt.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Pieter »

Tony1,

Ben je er al uit wat je allemaal kan doen?

Mvg
Pieter

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door Pikant »

Pieter,

Ik begrijp dat je het moeilijk hebt. Voor een goed advies kijk eens op de site van.

www.pay-back.nl en vraag advies aan Piet Koremans.

Grapje hoor :wink:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door croosjes »

Tony1,ik hoor het wel van jou.Website":


WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door impact »

Gedupeerden, indien u behalve door Dexia ook nog eens wilt worden opgelicht door iemand, die speciaal hiervoor een "vereniging" heeft opgericht, luister dan vooral naar Croosjes.

Deze zwendelaar heeft zichzelf gebombardeerd tot voorzitter, secretaris en penningmeester van zijn clubje en wil u gratis werkzaamheden voor hem laten verrichten voor zijn Telecombedrijfje.

De "gratis" rechtshulp van een "kwaliteitsadvocaat", die hij u voorspiegelt, blijkt juist peperduur te zijn en of u daarmee enig resultaat zal boeken blijft duister. (Croosjes weigert uit de doeken te doen wie die "kwaliteitsadvocaat" is en wat die tot nu voor gedupeerden heeft bereikt.)

Dus: als u graag wilt worden uitgebuit door een zakkenvullende oplichter, ga dan met Croosjes in zee. U moet eerst 40 (VEERTIG)
telefoonabonnementen zien te verkopen voordat die "kwaliteitsadvocaat" voor u ook maar een briefje gaat schrijven!
Als u het geluk ten deel zou vallen via de NEPVERENIGING van die Croosjes geld van Dexia terug te krijgen, moet u daarvan contractueel ook nog eens 10% aan Croosjes afdragen.
Dat krijgt die boef dan nog eens bovenop de provisie, die hij van zijn principaal BT vangt voor UW werk en waarvan hij OOK nog eens 30% in zijn eigen zak laat verdwijnen.

Een gedupeerde wordt door Croosjes via persoonlijke telefoongesprekken en e-mails eerst stap voor stap rijp gemaakt voor zijn MLM-systeem (pyramide-achtig, zoals een kettingbrief) voordat hij zijn slachtoffer "binnenhaalt".

Waarschuwing: trap hier niet in want deze man belooft u gouden bergen, maar is er alleen op uit u op frauduleuze wijze lichter te maken en over uw rug zijn eigen zakken te vullen!

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Advies hoe nu verder!?

Ongelezen bericht door HvdB »

impact :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten