LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door UPC voor de rechter gedaagd

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door hoffie »

tja Chello past zichzelf aan aan haar eigen p2p snelheid ;-)

Laura
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 14:58

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door Laura »

Hoi

Ik ben al vier jaar bezig met Upc en zij met mij.
Ze hebben mij gedaagt, alleen was het wel een beetje jammer dat ik de brief die dus door een deurwaarder aan deur afgeleverd moet worden gewoon niet krijg. De rechter heeft mij veroordeelt tot betaling. Aangezien ik gekke gerritje niet ben heb ik een tegenzaak aangespannen. Gisteren kreeg ik bericht van mijn (zelfbetaalde) advocaat en ik heb GEWONNEN!! Upc is een zooitje, een grote bende en godzijdank kon ik bewijzen dat ze fouten hebben gemaakt, valsheid in geschrifte hebben gepleegd en noem maar op. Upc heeft nu een royement van de zaak aangevraagd simpelweg omdat ze niet verder kunnen procederen. Ze hebben nul bewijs, en ik een map vol. Deze ongein heeft vier jaar moeten duren o.a. doordat deurwaarders en incassobureaus nooit de moeite hebben gedaan om uit te zoeken hoe het nou echt zit. Ik heb werkelijk mappen vol papier en torenhoge kosten gemaakt om het over de stress die zo'n zaak met zich mee brengt nog maar niet te hebben. In ieder geval is het voor mij bijna voorbij, we gaan accoord met het royement mits ik mijn advocaat kosten terug krijg. Nou ja, daar moeten ze wel mee accoord gaan zegt mijn advocaat want niet voor niks willen ze een royement en anders moeten ze verder procederen en deze hele kwestie heeft ze nu al meer dan 10000 euro gekost!!!! Als ik had verloren mensen, dan was ik failliet geweest echt, maar ik ben niet achterlijk en ga niet betalen voor iets dat ik niet heb gehad niet heb aangevraagd en waar een ander plezier van heeft gehad op mijn naam. En terecht. Dat blijkt dus nu.

Ik wens ieder ander met het zelfde probleem heel veel succes toe en zet het maar gerust door want bewijzen kunnen ze niet, alleen maar dreigen. Jaag hun maar lekker op kosten, dat doen ze jou ook. Nou ja, mij dan...

Groetjes, Laura

Gast

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door Gast »

Laura gefeliciteerd hahahaha :wink:

Laura
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 14:58

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door Laura »

:) Dank je wel!!! we wachten nu op de onkostenvergoeding :D

Groetjes, Laura

Gast

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door Gast »

Fantastisch Laura ook dat komt wel goed. Een beetje kinderachtig van de Tros om de rest te verwijderen. :lol:

AO

Laura
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2003 14:58

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door Laura »

Euh welke rest hebben ze verwijdert dan??? Volgens mij staat alles er gewoon nog???
Ennuh bedankt!!! :lol:

erik33
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2005 15:47

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door erik33 »

hallo
zorg dat je alles opspaard ik bedoel de faxen emails alles echt alles
kort maar krachtig mijn verhaal
ik heb 4 jaar geleden chello gehad na 4 jaar krijg ik mijn gelijk inzake spook rekening.
zij hebben mij ook voor de rechter gedaagt maar ik had een goede advocaat plus een map vol met ongeveer 350 onbeantwoorde brieven op zak waar chello nooit op gereageerd heeft
na een jaar in de spanning gezeten te hebben is de rechtzaak gewonnen en moet men mij €450 terug betallen plus alle gerechts kosten betalen zij en advocaat kosten
mail me maar als je meer vragen hebt ik ben nu een gellukig mens maar de stress keelt je af en toe flink....

bettie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2005 19:41

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door bettie »

hallo ik had besloten om via upc te gaan internetten en bellen omdat wij ook al tv hebben van upc leek het mij wel makkelijk om alles bij de zelfde maatschappij te hebben.dus ik in maart 2005 internet en telefonie aangevraagd bij upc.op 8 april zou de monteur komen om de boel te installeren.hij is keurig gekomen heeft alles aan de muur gehangen en zou mijn computer ook instellen maar het wachtwoord wat hij had meegekregen deed het niet.er werd mij verteld dat ze mij van de helpdesk die zelfde dag zouden terug bellen.ik maar wachten en wachten tegen 10 uur ik zelf maar bellen maar ze konden mij op dat moment niet helpen.ik wachten na het weekend en maar weer bellen er werd mij verteld dat het 2 uur duurde voordat mijn account was aangemaakt en dat het internet het dan moest doen.na 4 uur nog geen internet ik maar weer bellen toen werd er gezegd dat het 48 uur kon duren ik 48 uur wachten en nee nog geen internet.ik weer bellen toen werd er gezegd dat het wel 2 weken kon duren omdat het erg druk was ik 2 weken wachten en je raad het al nog geen internet en ja ik weer bellen.er werd mij gegarandeerd dat ik aan de eind van de week internet zou hebben.en weer GEEN INTERNET.dus ja ik maar weer bellen en er kwam nog een week bij.en toen was ik het meer dan zat dus ik de klantenservice gebeld om mijn internet en telefonie aftezeggen maar die verwijsden mij weer door naar het 0900 nummer ik daar heen bellen die zeiden dat ik bij de klantenservice moest zijn en ja je raad het al ik flipte helemaal en heb mijn zwager de opdracht gegeven om a.u.b het optewillen zeggen voor mij omdat ik er helemaal GEK van werd.de boel werd eindelijk opgezegd en ze zouden mij binnen 1 week terugbellen om een afspraak te maken voor een monteur om die modem bij mij optehalen.Na 1 week nog niks gehoord dus ja ik maar weer heen bellen.er werd mij gezegd dat ik geduld moest hebben en dat ze mij binnenkort terug zouden bellen,dat was halverwege mei en ik heb tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en heb die rommel van de upc nog aan de muur hangen.maar ik vertik het om weer heen te bellen het kost mij elke keer geld en ik schiet er niks mee op.ik heb nu internet bij kpn en ben nog nooit zo blij geweest binnen 1 week had ik internet.BEDANKT KPN!!!!

erik33
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2005 15:47

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door erik33 »

hoi zeer wijse beslissing
ik heb zelf ook gellukig weer kpn en adsl werkt perfect en ik bel via 1649 lage belkosten
chello is gewoon de boel voor de gek aan het houden joh
groetjes erik anti upc

erik33
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2005 15:47

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door erik33 »

ja heb ik
net een rechtzaak tegen upc gewonnen anderhalf jaar in de stress gezeten
alles bij elkaar heeft het bij mij 4 jaar geduurd
zorg dat je zoveel mogelijk brief wisselingen bewaardt hebt en anders maak er een paar hihihi sssssttttttttttttttt
en je email verkeer met hun gewoon alles bewarden
heel veel succes je mag me altijd mailen
erik

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door woest »

de boel werd eindelijk opgezegd en ze zouden mij binnen 1 week terugbellen om een afspraak te maken voor een monteur om die modem bij mij optehalen.Na 1 week nog niks gehoord dus ja ik maar weer heen bellen.er werd mij gezegd dat ik geduld moest hebben en dat ze mij binnenkort terug zouden bellen,dat was halverwege mei en ik heb tot op de dag van vandaag nog niks gehoord en heb die rommel van de upc nog aan de muur hangen.maar ik vertik het om weer heen te bellen het kost mij elke keer geld en ik schiet er niks mee op.
Bettie, een beetje late reactie van mij, maar pas op met die UPC; niet wachten op de monteur; die komt namelijk niet. Ik heb hetzelfde gehad. Drie afspraken gehad met ze; hele dag er voor thuisgebleven, niks. Ben op een gegeven moment zelf met de modem naar de Ceintuurbaan gegaan. Halve dag gewacht. Kreeg de borg voor de modem niet mee; die werd 'in mindering gebracht' van de (spook!)rekening van al die maanden zogenaamde internet aansluiting. Ik was al maanden bij Planet. Niks mee te maken, mevrouw, als u de modem in huis heeft heeft u internet van ons.Netjes opgezegd, destijds, alleen stom genoeg niet per aangetekende post, dús 'hebben ze niks ontvangen'.
Na drie jaar hebben ze de teevee op zwart gezet ( hoewel ik die elke maand braaf op tijd betaal) omdat ik een 'wanbetaler' zou zijn. Nu is justitie ingeschakeld; UPC voert aan, dat ik een maand of acht de teevee niet zou hebben betaald. Ik mag die hele schoenendoos met faxen, brieven enz. kopiëren, mijn bankafschriften kopiëren, de correspondentie terugzoeken, enzovoorts.
Om een lang verhaal kort te maken; ga in godsnaam met die rotsooi naar één of andere UPCwinkel en maak dat je er af komt, want je bent gesjochten als je in hun fuik terechtkomt. Altijd gezanik met UPC: gek, dat ze zich duizenden malen vergissen, maar NOOIT in hun nadeel.
Maar ik ga dit voor laten komen en ga alles terugvorderen wat mij dit heeft gekost, inclusief de kosten van een nieuwe internetverbinding bij de nieuwe provider. Zijn ze nou helemáál!
Laat het toch maar niet zo ver komen;Succes!

IkBenJan

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Mijn lot ligt inmiddels in handen van de kantonrechter. UPC is, na 24 weken uitstel te hebben aangevraagd, eindelijk met repliek over de brug gekomen. Hierin hadden de leugenachtige ratten een paar handige en minder handige verdraaiingen van de werkelijkheid gegeven. Handig van ze was om alle verantwoordelijkheid voor de inlevering van het modem aan mij toe te kennen. De algemene voorwaarden spreken immers van de verplichting van de klant om binnen 14 dagen na beëindiging van het abonnement UPC in de gelegenheid te stellen het modem terug te nemen. Er staat niet over wie er komt halen of wie er moet brengen, dus die grashalm hebben ze gepakt.
Minder handig is het akkefietje met mijn verkeerde achternaam. Die beweren ze glashard bij de Gemeentelijke Basis Administratie te hebben opgevraagd. Een opvraging waarvan ik vanzelfsprekend de kosten in rekening gebracht krijg maar die ze natuurlijk niet hebben gedaan. Ik wel toevallig, en uiteraard weet het GBA precies wat mijn naam is. Een kopie van mijn eigen opvraging zit uiteraard ook bij mijn dupliek.
Wat ze ook handig hebben geprobeerd is niet mijn opzegging van 14/7 als contractbeëindigingsdatum te nemen, maar deze opzegginsdatum te antidateren naar 3 weken eerder op 25/6 -wegens wanbetaling-, om zodoende die inlevertermijn van 14 dagen veilig te stellen. Wat ze hierbij weer eventjes vergeten waren was dat de betalings termijn van de niet-betaalde nota liep tot 26/6, een dag na hun 'contractbeëindiging' dus.
Opeens maken ze melding van allerlei brieven die ze zouden hebben gestuurd, alsof er bij UPC ooit één contactpoging beantwoord zou worden. Zou mijn postbode soms ook de UPC-brieven achterover drukken, net zoals de UPC postbode dat blijkbaar met mijn (aangetekende) brieven doet? Maar, uiteraard zat er niet één van die door UPC verstuurde brieven bij de repliek. Daar heb ik de kantonrechter dan ook maar even op gewezen, dat hij daar niet tevergeefs naar zoekt...
Oja, de volgens de dagvaarding niet-bestaande verweerschriften, waarvan ik de aantekenbewijzen en ontvangsbevestigingen bij mijn conclusie van antwoord had gedaan bleken ze nu toch opeens wel ontvangen te hebben, maar dit verweer vonden ze onterecht. Wie schetst mijn verbazing als ze verderop in de repliek tot de conclusie komen dat als ik alsnog het modem inlever de hoofdsom komt te vervallen. Maar zonder hoofdsom geen rechtzaak, lijkt mij. Laat dit nou dan ook precies de inhoud zijn van die verweerschriften...
Het gaat nu alleen nog om de gerechtelijke en buitenrechtelijke kosten, die ze vergoed willen zien omdat IK! het tot een rechtzaak heb laten komen. Pardon? ZIJ hebben MIJ gedagvaard terwijl ik een jaar eerder al het voorstel heb gedaan waar zij nu pas mee komen.
Misschien een tip voor UPC om hun aangetekende brieven eens te gaan lezen of zo. Misschien schrijven klanten daar wel eens wat belangrijks in.

Affijn, het bovenstaande is uiteraard ook in mijn dupliek verwerkt die ik gisteren heb ingeleverd. Op internet las ik dat een kantonrechter 'in algemeenheid' binnen 2 weken uitspraak doet. Ik heb er best goede hoop op.

brun
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2005 10:01

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door brun »

Misschien kan ik hier wat mensen een hart onder de riem steken.

Ik heb zelf het hele verhaal achter de rug - spookrekeningen, alle UPC-diensten inclusief telefoon en internet afgesloten, daarna Intrum Justitia, aanmaningen, dagvaarding door UPC en daarna een maandenlang durende rechtzaak. Jullie kennen 't wel. Uiteraard heb ik altijd verdomd om te betalen, want ik was ze gewoon niets verschuldigd, punt. Vorige maand kreeg ik van de rechter op alle fronten gelijk. Dus eindelijk ben ik van 't hele UPC-gezeik af!

Hoe pak je het aan als je nog in deze fase zit en jezelf moet verweren, zonder advocaat of bureau voor rechtshulp?

Als eerste: vraag jezelf in alle eerlijkheid af of je kunt aantonen dat je alle nota's hebt betaald en dat de facturen van UPC niet klopten. Aantonen betekent bewijzen hebben. Dus bankafschriften, stortingsbewijzen: je moet het op schrift hebben. Een mondeling verweer 'ja maar ik heb betaald' is waardeloos bij de rechter. Als je niets kunt bewijzen, ga je verliezen.

Heb je al die schriftelijke bewijzen wél bij elkaar? Dan hoef je je niet te laten imponeren door de dagvaarding van UPC of diens advocaat. Die dagvaarding staat weliswaar bol van de ronkende, bangmakende juridische taal, maar is opgesteld door de eerste de beste amateuristische stagiair binnen het desbetreffende advocatenkantoor.
Het is prulwerk. Je hartkloppingen en maagkrampen worden een stuk minder zodra je je dat realiseert. De dagvaarding zit vol gaten en stelt van alles, maar bewijst helemaal niets. In mijn geval zaten er bijvoorbeeld knalharde fouten in - de dagvaarding stelde in de ene alinea dat ik factuur XY wél had betaald, maar telde in een andere alinea het bedrag van factuur XY tóch weer bij de totale geëiste som op.

Lees het dus goed door, zodat je die fouten er genadeloos uit kunt halen en erop kunt wijzen in je verweer.

Ga in dat schriftelijke verweer helder en punt voor punt in op ELKE bewering die UPC in z'n dagvaarding stelt. Als er bijvoorbeeld in staat dat je een rekening niet hebt betaald, ontken je dat uitdrukkelijk. Daarbij verwijs je naar de kopie van een bankafschrift of ander bewijs. Die kopie voeg je bij. Houd je uitleg zo beknopt mogelijk - verplaats je altijd in de rechter die het moet lezen. Hij of zij moet het in één keer kunnen snappen.

Bedenk bovendien dit: als je een bewering van UPC's dagvaarding NIET onmiddellijk en uitdrukkelijk ontkent, dan geldt het in een civiele rechtzaak als bewezen. Niet denken: dat ziet de rechter toch wel? Nee, je moet hem erop wijzen. Zo zit de wet in elkaar. Als je het niet uitdrukkelijk ontkent, geef je volgens de wet UPC gelijk en word je dus veroordeeld. Dus neem de tijd, ga er goed voor zitten en vergeet niets.

Ook belangrijk: houd het zakelijk. Geen ellenlange zielige verhalen over wat je al niet hebt moeten doormaken. Alleen de punten die ertoe doen. Je hebt twee weken de tijd om een verweer in elkaar te zetten. Dus laat het een nachtje liggen en lees het de volgende dag met fris hoofd weer eens door.


Probeer het altijd zo te draaien dat de rechter de zaak weer teruglegt bij UPC en aan hen vraagt om hun stellingen nader te onderbouwen.

Waarschijnlijk komt UPC dan na een aantal maanden uitstel (want ze kunnen helemaal niks vinden in die prutadministratie van ze) met wat vage kopieën van facturen die je niet betaald zou hebben. Als het om iets nieuws gaat, schrijf je weer een verweer en ga je weer puntsgewijs en met kopieën van betalingsbewijzen in op die facturen of beweringen. Vaak zijn het echter geen nieuwe feiten - dan verwijs je in je tweede verweer naar je eerste verweer en naar de bewijzen die je daarbij hebt overhandigd.

Als je het op deze wijze volhoudt en vooral een glashelder, compleet, beknopt verweer met bewijzen schrijft, win je de zaak.

Tot slot dit. Ben je, zoals ik, destijds ten onrechte afgesloten, volgens UPC omdat je zaken niet had betaald die je wél had betaald? Dan kun je de kosten hiervan - een andere internet- en telefoonaansluiting, eventuele extra reiskosten omdat je niet bereikbaar was voor je werk - als tegenvordering indienen, tegelijk met je verweer. UPC zal die kosten bestrijden, zodat jij dan bewijsmiddelen moet overleggen. Dus facturen van de KPN, van de ADSL-aanbieder, treinkaartjes, noem maar op. Grote kans dat je ook dat wint en dan zelfs nog geld terugkrijgt van ze.

IkBenJan

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Nu dan, 9 maanden na het begin van het proces, 26 maanden na de beëindiging van het abbonnement, de uitspraak.
De Weledelgeleerde heer Kantonrechter blijkt het met mij eens te zijn en heeft de vordering van UPC afgewezen. En UPC wordt als de in het ongelijk gestelde partij veroordeeld in de proceskosten.

De beoordeling spitst zich toe op slechts één onderdeel, de volgens UPC verzonnen kennisgeving die ze mij zouden hebben gedaan waar het modem moest worden ingeleverd. Bij elkaar gelogen stellingen houden blijkbaar voor de rechter geen stand als je die niet bij de stukken doet. Ik ben blij dat ik op de juiste momenten aangetekende brieven heb verstuurd. Zo'n brief met het verzendbewijs erbij blijkt in de rechtzaal van veel waarde. Artikel 7.2 uit de algemene voorwaarden waar UPC zich verder op beroept stelt dat de klant UPC in de gelegenheid moet stellen het modem terug te nemen, maar niet dat op mij ook de verplichting rust om hem ook te brengen. Verder stelt de rechter dat onvoldoende is gesteld of gebleken dat UPC pogingen heeft ondernomen het ding op te halen, en dat de vordering derhalve een deugdelijke grondslag ontbeert.

YESSSS.
[ ] De emoticon die een lange neus trekt ontbreekt hier, maar ik trek aan alle kanten aan het langste eind. Ik geniet al 2 jaar van een super verbinding van xs4all die er tot nu toe 0,0 seconden uit gelegen heeft, goedkoper is dan de chello classic die ik had, probleemloos automatisch wordt geïncasseerd en waarvan de helpdesk bereikbaar is achter een gewoon 020 nummer en ook snel wordt opgenomen door iemand die je ook gelijk van je probleem afhelpt. Verder bespaar ik nog meer nadat ik ook mijn kabel bij die vunzige arrogante op winstmaximalisatie gefixeerde ratten heb opgezegd en de goedkopere digitale tv van KPN heb genomen. Voor mij aan alle kanten winst, en nu mag UPC dus ook de kosten van hun eigen wancommunicatie dragen. Maar die zullen wel weer worden afgewenteld op de klanten die niet zo slim zijn om bij UPC op te stappen.
Ik voel me best wel een beetje klein duimpje, ik ga een flesje wijn opentrekken. Proost!!

j.van mourik
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door j.van mourik »

Proost [/b]Ikbenjan en gefeliciteerd eindelijk gerechtigheid ik hoop dat er nog velen zullen volgen en dat dat bedrijf maar heel snel word aangepakt door Minister Brinkhorst. Ik las vandaag ook een heel appart stukje in het Noord Hollands dagblad UPC start volgende maand met de grootschallige introductie van de nieuwe Mediabox, die alle abonnees van digitale televisie moet voorzien. Ze willen uiteindelijk 2 miljoen huishoudens een decoder aanbieden.UPC wil met deze actie een doorbraak forceren. Omdat de meeste mensen analoge televisie hebben en daar voor de kabelaar te weinig aan valt te verdienen. Volgens Zellenrath is er nog geen beslissing genomen over de uiteindelijke tarieven die UPC gaat berekenen.

j.van mourik
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:26

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door j.van mourik »

sorry er ging even iets verkeerd
het bedrag blijft voorlopig € 15.53 Maar op termijn verdwijnt het analoge kanaal hij houdt rekening met een termijn van 5 jaar. Let wel Dan zullen alle UPC-abonnees wel moeten overstappen op het digitale kastje om tv te kunnen kijken.Op dit moment is dat nog niet aan de orde "We kunnen het de mensen nu niet door de strot drukkenEr is nog geen beslissing genomen over de uiteindelijke tarieven voor digitale televisie.
Deze uitspraken getuigen maar weer eens hoe ze met mensen omgaan.
Hopen dat de Minister het snel voor elkaar heeft zodat er niet nog meer mensen in de problemen komen.
Nogmaals gefeliciteerd :D joke van mourik

rebbel
Berichten: 103
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door rebbel »

Is rechtspraak nog wel rechtspraak in Nee-derland? Ik heb mijn twijfels.
:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

IkBenJan

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Is rechtspraak nog wel rechtspraak in Nee-derland? Ik heb mijn twijfels.
Als je refereert aan de maatstaf zoals het in het land van de moeder van UPC gaat, waar de rechtbank niet meer is dan het verlengstuk van de incassoprocedure waarbij de klant de kosten van de bedrijfsfouten in rekening gebracht krijgt en waar de rechtspraak een zaak is van wie het meeste geld en/of machtsinvloed heeft, waar de benoeming van rechters een politiek issue is en dus ook rechters een achterban hebben, en waar de meest delicate beslissingen met betrekking tot schuld wordt overgelaten aan 12 willekeurige nitwits die als enige pré hebben dat het geen analfabeten zijn waardoor de O.J. Simpsons vrij rond lopen en de Rubin Carters in de dodencel, dan begrijp ik jouw punt.
Ook het openbaar ministerie in nederland blijkt nu zo'n rechtsorde wel te willen bewerkstelligen. Maar zelf ben ik blij dat voor de rechter gewoon degene die gelijk heeft ook gelijk krijgt, en niet degene met de meest arrogante opstelling die het hardste kwaakt. Nederland zou het prima af kunnen zonder UPC, wat mij betreft stevenen deze schooiers met een dergelijke bedrijfsvoering regelrecht af op een faillissement om vervolgens de infrastructuur over te doen aan een wat meer bonafide onderneming die servicegericht is, en niet puur gericht op het vullen van de bankrekening van de familie Malone.

IkBenJan

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Trouwens, mijn rechtzaak heeft me nogal wat tijd gekost. Vooral natuurlijk omdat het mijn vakgebied niet is. Maar het was me wel een principekwestie geworden. Als ik alle tijd had besteed aan vakkenvullen bij de Edah, dan had ik de vordering gewoon kunnen betalen en er nog een wintersportvakantie aan overgehouden ook. Maar dat had wel minder voldoening gegeven en een levenslange vieze nasmaak opgeleverd. Dat de schobbejakken nu netjes door de rechter op hun plaats zijn gezet geeft me de voldoening dat de bestede uurtjes zeer zeker de moeite waard heeft gemaakt. Het was ook zeer zeker erg leerzaam. Hoewel ik de kans klein acht ooit nog met zo'n achterbaks bedrijf als UPC te worden geconfronteerd, weet ik nu wel wat me in voorkomende gevallen te doen staat.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Door UPC voor de rechter gedaagd

Ongelezen bericht door hoffie »

waarom zij die UPC positivo's hier niet????????

Gesloten