LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Test speelgoed 22-11-2004

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Test speelgoed 22-11-2004

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik vind dat dit item totaal geen meerwaarde gaf aan het programma.
Als je speelgoed wil vernielen lukt het altijd wel. Onzin om dan te gaan kijken welk speelgoed het beste blijft na een slooppartij. Ik vind dat de redactie volgende week wel een uitleg mag geven over waarom ze zo moedwillig met het speelgoed om gegaan zijn.Het was echt een uitzonderlijk vreemde test.

Gast

Moraalridders? Waar heeft die vorige crazygirl het over? Het gaat er gewoon om dat deze test toaal niks uitgewezen heeft. Wat zijn we er nou wijzer van geworden?

Gast

Ik keek altijd met plezier naar Radar maar dat is nu voorbij.Wat een onzin onderwerp zeg.

Gast

Redactie ! Reactie graag

dunya

Ongelezen bericht door dunya »

hier schrik ik echt van, zo moeten kinderen met speelgoed omgaan willen ze het niet stuk krijgen!!
ik hoop voor de ouders van deze kinderen dat ze het thuis niet doen met hun speelgoed, de ouders van deze kinderen zijn gek om hun kinderen hier voor uit te lenen.
mijn eigen dochertje van 3 jaar , werdt boos toen ze het zag,,,, DAT MAG NIET HOOR, ZEGT ZE.
NOU DAT BEDOEL IK DAN

zaandam

Ongelezen bericht door zaandam »

Begrijpelijk dat speel goed getest moet worden. Maar dat dat ook door kinderen van rond de 4 jaar moet gebeuren, zet mij toch aan het denken. TrosRadar spoort kinderen die aan de test meedoen en die zitten te kijken aan VANDALISME.Ik heb er geen aan woord voor over. :?: :!:

Gast

Ze zijn zelf zeker van geschrokken er had vandaag om 11.30 een herhaling moeten komen maar i.p.v. zie je nu oude nederlandse muziek.
Op teletekst zie je daarover ook niks staan.

geurt07

Ongelezen bericht door geurt07 »

Moet die niet naar bed of zo rond 20.30 uur?

moeders

Ongelezen bericht door moeders »

Wat een moralistische reacties. Kinderen voor een keer iets kapot laten maken zou van deze kinderen meteen vandalisten maken. Mij lijken de reacties nogal overstrokken. Natuurlijk zegt deze test erg weinig. Dat kan iedereen nog wel concluderen. Maar ik denk dat er wel andere uitzenidingen zijn op tv die het gedrag van kinderen negatief beinvloeden en die worden wel voor kinderbedtijd uitgezonden. Dus laten we nou niet van deze uitzending nou zo'n ophef maken. :wink:

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ik vind het ook een test van niks maar om te gaan zeggen dat kinderen nu ineens heel agresief zijn geworden hierdoor gaat wel erg ver.
Dan kan ik wel zat andere dingen opnoemen die veel erger zijn.

Gast

mocht iemand het gemist hebben, je kan het nog even kijken op de videofilmpjes hier op de site. Idd ongelooflijk. Rare test.

Werner Tiedink

Ongelezen bericht door Werner Tiedink »

Met stijgende verbazing keek ik naar de Radar-uitzending van jongstleden maandag. Hierin werd een ‘test’ uitgevoerd naar de ‘sloopbestendigheid’ van kinderspeelgoed.
Ik kan hier maar één commentaar op geven: mevrouw Hertsenberg had het over Bekende Nederlanders die hun integriteit te grabbel gooiden door in reclamefilmpjes op te treden. Zo ken ik een consumentenrubriek die haar integriteit te grabbel gooit door kinderen opdracht te geven speelgoed zo goed mogelijk kapot te maken en hier vervolgens een ‘test’ uit te destilleren!
Nou weet ik weer waarom ik liever naar 'Kassa' kijk, van... de VARA, rééds!

ParisParis

Ongelezen bericht door ParisParis »

Wat een walgelijke vertoning was de speelgoedtest van Radar gisteravond. Normaal ben ik echt niet snel op de kast te jagen, maar dit sloeg echt alles. Kinderen in opdracht zaken later vernielen, om op deze manier "veiligheid" te testen: wat een non-onderwerp.

Leuk om te zien dat er vervolgens nog een topic komt over de asociaalste Nederlander oid, msschien dat Radar zichzelf kan nomineren.

Schande!

Gast

was dit eigenlijk wel een test of was het moedwillig vernielen.
jullie zouden je diep moeten schamen en verwacht op zijn minst een excuses in de volgende uitzending.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

triest

Ongelezen bericht door triest »

misschien moeten ze uw presentatrice maar met een gele helm op naar het dichtsbijzijnde gekkenhuis brengen....ik kijk nooit meer radar...te ongeloofwaardigwaardige verhalen en maar op 1 ding uit...KIJKCIJFERS!!!!!
te triest voor woorden en 1000% nominatie voor de gouden eikel. vanaf nu kijk ik weer naar het vertrouwde "kassa" felix meurders kan mensen intervieuwen....jij niet!!! sterkte verder

Criticus

Ongelezen bericht door Criticus »

Je kunt van mening verschillen over de zin van deze test. Ik krijg echter sterk de indruk dat het geteste speelgoed niet voor deze leeftijdsgroep is bedoeld. Als kinderen wat ouder worden weten ze dat je beter voorzichtig om kunt gaan met speelgoed en kan het speelgoed dus ook gedetailleerder (en kwetsbaarder) vorm gegeven worden en kunnen er dus meer beweegbare onderdelen toegevoegd worden (ook kwetsbaarder). Ik kan me herinneren dat jongens tot een jaar of 3 of houten of plastic auto's kregen. Vanaf een jaar of 4 de metalen en naarmate de leeftijd vorderde mooiere en kwetsbaarder speelgoed.

Kortom ik vraag me af voor welke leeftijdscategorie was dit speelgoed bedoeld?

Patrick Bouckaert

Ongelezen bericht door Patrick Bouckaert »

Waarom ik nu al weer kromme tenen van krijg is dat ze het de volgende uitzending ook zeker weten gewoon goed zullen praten!!!! Ik zet 100% in op het feit dat ze alles doen behalve toegeven dat ze fout zitten. Want nee dat zitten ze nooit..

ik heb bij een bedrijf gewerkt waarbij ze langs wilden komen omdat ze dachten dat het daar foutging. Vervolgens mogen ze keurig langskomen geen probleem, we hebben zo een afspraak met ze gemaakt ze waren van harte welkom. WAT DOEN ZE?! staan ze 2 dagen eerder met een Camera Ploeg voor je neus! Maakt niet uit hoor! De afdeling waarvoor ze kwamen werkte die dag niet, die moest in eens even opgetrommeld worden (WT DENK JE DAT DAT KOST) maar goed, tis radar he..

Echt, Kijkcijfers kijkcijfers kijkcijfers.. En die reclames met BN'ers, als je dat niet moet, zap je toch weg?! Deed Ralph Inbar van de tros ook niet mee aan een reclamespotje toevallig? Echt, dat programma klopt van geen kant!

Patrick Bouckaert

Ongelezen bericht door Patrick Bouckaert »

en anders hebben ze de speelgoedtopics ook even uit de 'Laatste 5 Reacties op het Forum' gehaald! :evil:

Fred W

Ongelezen bericht door Fred W »

Radar klaar voor de koude douche?

Gesloten