LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] club atlantis-spanje

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Henri42

Re: club atlantis-spanje

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bedankt, ziet er op het oog goed uit, maar ik begrijp dat uiterlijk in deze misleidend is :)

Tbone59

Ongelezen bericht door Tbone59 »

Hier weer een slachtoffer van Club Atlantis. 3 jaar geleden via TVS erin geluisd. Inmiddels al jaren bezig om mijn geld terug te krijgen. Brieven naar de RMI/EU Brussel/OTE/OFT/Spaans verkeersbureau noem maar op, geen resultaat. Contact met Petchey (voormalig RMI) met ene Mike Fawcett die wat voor mij probeert bij die oplichters. Ook ik ben via CA in zee gegaan met wesellyourtimeshare: ook oplichterij. Eerst 995 pond betalen met de garagntie dat de boel wordt verkocht, nu 1,5 jaar later nada. Wel een aanbieding over te stappen naar Designer, wel even E3500 bijlbetalen...not dus.
Overigens, Club Atlantis bestaat niet meer, heet nu One World Holidays.
Hoeveel slachtoffers zijn er wel niet? Volgens mij meer dan genoeg om juridisch wat te doen.

netje261267

Ongelezen bericht door netje261267 »

Hallo gedupeerde van club atlantis.
Wij zijn inmiddels al gegroepeerd met ruim 30 gezinnen die allemaal gedupperd zijn. Wij gaan nu een stichting oprichtten voor deze gedupeerde om gezamelijk juridische stappen te ondernemen. Wij zijn gelukkig al aardig op weg en hebben inmiddels aardig wat informatie verzameld.
Wie zich wil aanmelden voor de stichting of meer info wil kan ons mailen op het volgende e-mail adres: [email protected]

monique41

Ongelezen bericht door monique41 »

hallo wij zijn ook 1 van de zovele gedupeerde die ingestapt zijn bij club atlantis 3jaar geleden toen we na ons vakantie thuis kwamen en al een voorschot te hebben betaald zijn we ermee naar een advocaat gestapt niet betalen zei deze maar ze dreigde met deurwaarders en processen op de maagden eilanden dus bang hebben we dan toch betaald 22000 euro want ze beloofden ons geld terug te geven van de moment we er zouden uitstappen maar na 3 jaar en vele telefoons gepleegd te hebben ,brieven geschreven enz hebben we dus nog geen reactie gehad dus onze zuur verdiende centjes zijn we kwijt met pijn in ons hart

gnkunst

Ongelezen bericht door gnkunst »

Ik heb eind vorig jaar wél mijn timeshare-pakket van Club Atlantis omgewissteld voor het lidmaatschap van DWVC, na heel lang arzelen. Toen ik hoorde dat Club Atlantis de boel belazerde en inmiddels verdwenen was uit Mijas Costa/Miraflores dacht ik idd dat mijn timeshare niets meer waard was.Moest 2000 euro bijbetalen,heb nu dus 25.000 euro betaald voor 25 jaar lidmaatschap bij DWVC. Ben niet van plan er gebruik van te maken. Wil er alleen zo snel mogelijk vanaf, dat is mijn hele opzet.Volgens Wesellyourtimeshare was DWVC-pakket wel verkoopbaar op een later tijdstip.Ik weet het echter niet, als ik al die verhalen nu lees.Binnen Europa is bijna alles frauduleus, heb ik het idee. Hoe kom je in kontakt met een betrouwbaar adres ? LET OP !!
Mensen worden ook benaderd via email door zogenaamde handelaren die aanbieden je pakket te willen verkopen. Ga nooit met ze in zee.Ze hebben zogenaamd binnen een paar weken een koper gevonden (meestal in Dubai of de Emiraten) en laten je kosten voor de overschrijving betalen (650 euro voor escritura). Niet doen!! Ze halen het geld binnen en verdwijnen.Ik spreek uit ervaring.Ik ben nu zelfs op de Amerikaanse markt bezig met zoeken naar een betrouwbaar bemiddelingsbureau voor verkoop, want zélf adverteren levert toch niets op.Die vragen echter ook al betaling vooraf van advertentiekosten (ca 550 euro voor 2 jaar).Ze hebben wel een bereik van 250 miljoen mensen (zeggen ze).En er is strenge regelgeving mbt timeshare etc in Amerika, anders hangt er zo een schadeclaim via de rechter aan hun broek. Al met al zit je er hier mooi mee in je maag !! Volgens mij zijn er honderden mensen in Nederland/Belgie die van hun pakket af willen en niet weten hoe.Bij Kassa van de Vara zijn ze al langere tijd bezig via een forum. Mogelijk zijn ze al georganiseerd met actie bezig via een opgerichte stichting. Ik probeer me daarbij aan te sluiten. Voor info/reactie: [email protected]

Gesloten