Maar om even erop terug te komen op de opmerking die je plaatste; Er zijn veel mensen waaronder Ouderen en ook mensen die A. Geen internet hebben - B. Mensen die moeite hebben om het via de PC te bekijken (zoals jij het noemt internetbankieren) het toch ""op schrift willen" met daarbij dat ze ieder dubbeltje om moeten draaien.
Waarschijnlijk ben jij iemand met 10 creditcards (als dat zo is ik hoop dat je daar blij mee bent) maar de arrogantie die de Postbank hanteerd van : Eerst de mensen "'lekker maken" en dan vervolgens kan de klant betalen.klop natuurlijk niet
Ik heb de Postbank een mailtje gestuurd en kreeg zowaar bericht terug (zal het hieronder even zetten - ZONDER DE GEGEVENS VAN DE PERSONEN CQ. EMAIL ADRESSEN ERBIJ TE ZETTEN. - Allereerst hun reactie op mijn brief (is hetzelfde wat ik al eerder schreef) geschreven door mij op 24 Dec 04 05:36:13 en die luidt als volgt:
Van: Postbank
Datum: 12/27/04 14:55:32
Aan: **************l
Onderwerp: giroafschriften
Geachte heer *******,
Wij begrijpen uw reactie. Tot 1 april 2005 ontvangt u nog gratis uw afrekeningen. Vanaf 1 april 2005 is de Postbank helaas genoodzaakt om per kwartaal kosten in rekening te brengen voor het wekelijks ontvangen van uw afrekeningen.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
Hr. *.*. *******
Manager Contactcenter
Vervolgens heb ik daar weer op gereageerd met:
Van: Peter *******
Datum: 12/27/04 18:31:30
Aan: Postbank
Onderwerp: Re: giroafschriften
Geachte Hr. *********
Dank voor Uw reactie op mijn brief (hoewel ik die wel magertjes vindt), Maar de vraag die bij mij oproept is: "waarom Helaas??
Als de banken het doen, dan hoeft de Postbank het toch niet te doen - dat zou pas "De kracht van de Postbank zijn" - toch anders zijn dan de andere bankinstellingen.
M. vr groet
Peter *******
Assen
(over dit laatste mailtje heb ik geen reactie terug gehad en ik denk ook niet dat ik die krijg)
Een vorige reactie van iemand is wel duidelijk ..... X E 1,50 is heel veel geld en nou lijk Euro 6,00 op jaarbasis niet veel maar daar kan iemand wel een behoorlijke maaltijd van nemen (vooral als het gaat om de minima's en het komt misschien ook omdat we in een "graai cultuur" leven - De rijken worden rijker en de armen worden armer
Ik vraag me af wat de Postbank met al die euro's doet die ze zomaar kunnen vangen - ik denk dat iedereen daar (bij de Postbank) wel een dikke salaris verhoging krijgt (over de ruggen van de klanten.)
Om te pinnen bij andere bankinstellingen met een Giropasje is sinds kort weer verhoogd en op 01/01/2006 ja je leest het goed 2006 zal het weer omhoog gaan - Let maar op mijn woorden
Dus jeanne je hebt weer heel wat stof om over na te denken
Groeten uit Assen.
Peter