LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alles over de WCK

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Re: Alles over de WCK

Ongelezen bericht door Gast »

Smartegeld is onzin een schadevergoeding is aannemelijker tot op zekere hoogte. Moet je advocaat wel in de dagvaarding zetten, indien je bent gedagvaard door Dexia, dan kan de advocaat dat in het verweerschrift vermelden.

Groeten van Mimo.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Smartegeld wordt een moeilijke zaak omdat de reden daarvoor vaak nauwelijks te bewijzen valt volgens een door mij geraadpleegde advocaat!!!

Dit is wat makkelijker bv bij lichamelijk letsel!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Schadevergoeding Pluutje heel goed.

Groeten van Mimo.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

mensen, hou nou eens op over smartegeld of schadevergoeding, dat doe je bij de zaak waar je nu mee bezig bent, en dat gaat over peanuts,
ik heb het over heel andere dingen, een geheel nieuwe procedure na deze waar u nu mee bezig bent, gedupeerden met prozac, hartinfarcten, hersenbloeding, verzuim v.h. werk, slapeloze nachten, depressies, duidelijk aanwijsbaar waar de oorzaak ligt, je moet niet mee doen, het is geen verplichting of dwang, maar een jaartje gezinshulp omdat je er helemaal doorheen zit kost ook nogal wat, letselschades zijn niet voor de poes,
en nou stop ik erover, voor iedereen het weer beter weet,
o, ja en nee dat kan niet met dezelfde advocaat, hiervoor heb je een andere advocaat nodig, eventueel op no cure no pay, want dat mag hier wel.

groetjes Ton

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ton, waarschijnlijk is het voor een aantal nog te vroeg dat te overzien. Of valt de (letsel)schade die jij noemt bij hun wel mee! Hoewel ik de indruk krijg dat voor veel posters op dit forum een bezoekje aan de huisarts geen luxe is. :wink:
Maar waarom hier de tegenpartij wijzer maken dan ie al denkt te zijn?
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 10 dec 2004 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001

Beste Pipa, het zal wel een keer doordringen, en dan is men weer te laat, ik ben er toch maar wat mee gaan doen.

Ton

Truus2004

Maar waarom hier de tegenpartij wijzer maken dan ie al denkt te zijn. Misschien nog iets te prematuur.

aert0001

maakt niet uit hoor, die wijsheid komt toch die kant uit,
kan helemaal geen kwaad, zijn voldongen feiten, kan nu al niet meer tegen gehouden worden, en de slachtoffers zijn reeds ziek,
en voor mezelf, ik strijd met open vizier, heb niets te verbergen.

Ton

Truus2004

ik ben een groot voorstander van open vizieren, dat weet je. We hoeven geen discussie aan hoor Ton :wink:
Maar de timing van je berichtgeving omtrent dit onderwerp ontgaat me. Misschien eerst stap 1 afronden en dan verder met stap 2, voor degenen die dat wensen?

aert0001

Daar heb jij weer gelijk in, het is ook alleen maar een balletje gooien, kijken of er animo is, nou die is er dus, maar gelijk heb je eerst afmaken dan villen,

Ton :P
Laatst gewijzigd door aert0001 op 10 dec 2004 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

De een na laatste dus, want ik had er nog wat bijgezet :wink: Welterusten :wink:
En mijn eerlijke mening? Nog niet te hard van stapel lopen nu. Is voor de meesten van ons nog niet te volgen. We zijn amper van de schrik bekomen dat we de moed hadden Dexia te dagvaarden!
Hallo Impact! Leest u dit? Pipa doet dus wel iets! Maar heb niet zo de behoefte me te profileren hier! Snap je?
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 10 dec 2004 00:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Wat je wilt, it's up to you. :lol: Bovendien staat het er toch nu! Bezorgdheid was het. Moederlijk type he, ben ik! :wink:
Dexia kan het 'hin und wieder' krijgen! Welterusten!

Truus2004

Tis een zaak van leven en dood! Letselschade! wat krijgen we nou? :cry: :lol:

Flip Huizer

Ongelezen bericht door Flip Huizer »

Geplaatst op 10 Dec 2004 00:06 door aert0001

--------------------------------------------------------------------------------

mensen, hou nou eens op over smartegeld of schadevergoeding, dat doe je bij de zaak waar je nu mee bezig bent, en dat gaat over peanuts,
ik heb het over heel andere dingen, een geheel nieuwe procedure na deze waar u nu mee bezig bent, gedupeerden met prozac, hartinfarcten, hersenbloeding, verzuim v.h. werk, slapeloze nachten, depressies, duidelijk aanwijsbaar waar de oorzaak ligt, je moet niet mee doen, het is geen verplichting of dwang, maar een jaartje gezinshulp omdat je er helemaal doorheen zit kost ook nogal wat, letselschades zijn niet voor de poes,
Hahahahahaha wat een nonsens !! Mensen op een verkeerd spoor zetten Ton, dat is wat je doet. Deze procedure is kwats wat je schrijft.

De mensen in Enschede zijn een beetje gecompenseerd net zoals de mensen van de Bijlmerramp. Je kletst uit je nek. Tenzij je het op je zelf betrekt. Te veel contracten afgesloten en meer uitgeven aan rente dan er aan inkomsten binnenkomt.

Je hebt de realiteit uit het oog verloren. Jammer maar daar kom je vanzelf wel achter. :twisted: :roll: :shock: :evil:

Flip Huizer

Dan kun je procederen totdat je doodgaat. Letselschade lees de verhalen bij de topics maar. Het is hier Amerika niet !!!
Laatst gewijzigd door Flip Huizer op 10 dec 2004 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Is voor de meesten van ons nog niet te volgen. We zijn amper van de schrik bekomen dat we de moed hadden Dexia te dagvaarden!
Of gedagvaard te zijn!
Moet je kijken wat het met mensen doet :lol:

Flip Huizer

Ton is jullie voorman en contactpersoon, sorry hoor maar hij ziet ze fietsen.

Niet oneerbiedig bedoelt, maar wel de praktijk. :oops:

Truus2004

Ik kijk niet verder dan stap 1. Over een eventuele stap 2 wil ik nog niet nadenken, vandaar mijn reactie over timing. Niet aan de orde wat mij betreft. Maar sommigen denken vooruit. Dat recht hebben ze!

Flip Huizer

Ton heeft ook beweerd dat als Dexia wordt veroordeeld om een vonnis, uit voorraad te betalen, dat Dexia het dan op een geblokkeerde rekening zet.

Hoezo mensen op een dwaalspoor zetten. Ton moet zich terugtrekken, als contactpersoon, omdat hij het spoor bijster is. :twisted: :roll: :arrow: :arrow:

Flip Huizer

Het is een constatering van een feit. Ik behoor niet bij die groepen , dus heb er geen enkel belang bij.

Zie het als een signaal en wat je ermee doet is up to you. Het is jouw belang en ik krijg soms de indruk meer zijn belang.

Gegroet.

Gesloten