LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Er wordt een slecht beeld geschetst van UPC aangezien hier voornamelijk de mensen met slechte ervaringen komen.
UPC heeft zeker niet alle zaken 100% in orde, maar welk bedrijf heeft dat nou wel. Een kabelbedrijf met miljoenen (?) klanten en waar dagelijks duizenden mutaties plaats vinden, maakt wel eens fouten. Bij UPC gebeurt dat wel bovenmatig veel. Maar ga niet doen alsof het 1 en al drama is.
UPC heeft zeker niet alle zaken 100% in orde, maar welk bedrijf heeft dat nou wel. Een kabelbedrijf met miljoenen (?) klanten en waar dagelijks duizenden mutaties plaats vinden, maakt wel eens fouten. Bij UPC gebeurt dat wel bovenmatig veel. Maar ga niet doen alsof het 1 en al drama is.
-
- Berichten: 563
- Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
een ieder die daar echter wel mee te maken krijgt heeft het recht op een zorgvuldige behandeling door het bedrijf waar dat bij gebeurt. Er zijn legio bedrijven die dat op vakkundige wijze oplossen naar beiden tevredenheid echter is daar bij UPC wat minder in geinvesteerd... En UPC zal niet de enige zijn, ongetwijfeld niet, maar daar heb je als gedupeerde niets aan.
En zoals je zelf stelt, bij UPC gebeurt dat nu eenmaal vaker dan bij andere bedrijven en dat is dus wel dramatisch, zeker als je aan de verkeerde kant staat op dat moment.
En zoals je zelf stelt, bij UPC gebeurt dat nu eenmaal vaker dan bij andere bedrijven en dat is dus wel dramatisch, zeker als je aan de verkeerde kant staat op dat moment.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Pfff zoals hierboven al gezegd werd, er worden op dit soort forum alleen maar de negative dingen van upc vermeldt. Ik ga ze zeker niet de hemel inprijzen, maar er mag ook wel eens gezegd worden dat het niet 1 en al allende is. Heb zelf nu 4 jaar chello en sinds 2 weken telefonie via upc. Monteur die hiervoor langskwam heeft echt alles perfect gemonteerd en geconfigureerd (ook mijn router en netwerk, wat hij eigenlijk niet hoeft te doen) Ik moet de eerste keer nog meemaken en afkloppen maar ik heb werkelijk nog nooit 1 storing gehad. Dus het kan ook goed gaan, maar ja daar hoor je meestal nooit wat over.
Ps Ik werk niet bij chello of zo ben gewoon al jaren een tevreden klant
Ps Ik werk niet bij chello of zo ben gewoon al jaren een tevreden klant
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Dag Ruud, Waar woon je. Denk dat ik die instalateur ben geweest
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Als ik had geweten dat dit allemaal, misschien nog, op me afkomt was ik wellicht bij KPN gebleven. Maar goed eerst proberen en dan zien we verder, ik vind wel dat de verwachting die UPC achterlaat bij de klant, wij dus, aan de hoge kant is. Bij mij is het nu sinds een week operationeel en moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen klagen heb. Wel is het feit dat de nummerherkenning niet werkt. Juni vorig jaar heb ik een Siemens C500 gekocht in een Primafoonshop, perfect toestel. Nu vraagt UPC een FSK module terwijl dit toestel een GFSK modulatie heeft. Wie kan mij uitleggen of dit toestel nu wel of niet werkt? (praktijk werkt nu niet) Kan het zijn dat KPN toch iets veranderd heeft in de telefoon zodat je niet bij, in dit geval, UPC dezelfde mogelijkheden kan hebben?
Ben heel erg benieuwd of er iemand een antwoord heeft!
Ben heel erg benieuwd of er iemand een antwoord heeft!
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Doe eens moeite kerel, om zelf een antwoord te vinden...
Tip: in deze thread staat het antwoord wat je zoekt...
Altijd jammer dat er luie mensen zijn die niet even de moeite nemen om zelf wat te proberen, maar meteen beginnen te vragen...
Tip: in deze thread staat het antwoord wat je zoekt...
Altijd jammer dat er luie mensen zijn die niet even de moeite nemen om zelf wat te proberen, maar meteen beginnen te vragen...
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
'k zal je matsen... maar de volgende keer neem je maar even de moeite om zelf wat rond te kijken!
Het gratis telefoontje van UPC heeft GEEN nummerweergave. Dus dan ook al helemaal geen FSK, GFSK of DTMF nummerweergave ondersteuning.
UPC zendt een nummerweergave FSK op hun diensten uit, (als je daar het juiste abbo voor hebt).
KPN zendt een nummerweergave DTMF uit.
Het gratis telefoontje van UPC heeft GEEN nummerweergave. Dus dan ook al helemaal geen FSK, GFSK of DTMF nummerweergave ondersteuning.
UPC zendt een nummerweergave FSK op hun diensten uit, (als je daar het juiste abbo voor hebt).
KPN zendt een nummerweergave DTMF uit.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Ik heb al enige tijd digitale telefonie en je raad het nooit zoals bij bijna iedereen het werkt niet!!!!!!!!!!!!!
maar wil je een goede dect telefoon met nummerweergave koop dan de Philips dect 211 deze telefoon ondersteund het FSK. Er zit een telefoonboek in van 2x20 nummers met namen die ook worden doorgegeven als naamweergave op FSK. Ook kun je er meerdere handsets op aansluiten vanaf 1 basisstation. De telefoon is zelfs handen vrij te gebruiken en heeft nog tal van mogelijkheden. En verbluffend maar waar hij kost 5 euro meer dan de Siemens A100 die je Gratis van UPC krijg. En hij ziet er kwa design erg goed uit!!!!!
hier een URL voor de uitgebreide specificatie van deze telefoon:
http://www.consumer.philips.com/consume ... NHKFSEKI5P
maar wil je een goede dect telefoon met nummerweergave koop dan de Philips dect 211 deze telefoon ondersteund het FSK. Er zit een telefoonboek in van 2x20 nummers met namen die ook worden doorgegeven als naamweergave op FSK. Ook kun je er meerdere handsets op aansluiten vanaf 1 basisstation. De telefoon is zelfs handen vrij te gebruiken en heeft nog tal van mogelijkheden. En verbluffend maar waar hij kost 5 euro meer dan de Siemens A100 die je Gratis van UPC krijg. En hij ziet er kwa design erg goed uit!!!!!
hier een URL voor de uitgebreide specificatie van deze telefoon:
http://www.consumer.philips.com/consume ... NHKFSEKI5P
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 mar 2005 20:31
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Ik kon hier elke vraag stellen volgens jou mack.....ik hoop dat je antwoord weet op mijn vraag.
Bij mij is UPC telefonie geinstalleerd, dat is nu 2,5 week geleden en het heeft het nog nooit gedaan, Er is al 3x een monteur geweest om het te installeren terwijl het al geinstalleerd is.
Ik heb geen kiestoon, volgens de helpdesk branden wel de juiste lichtjes maar hij doet het gewoon niet.
Ik heb alle antwoorden al een keer gehad, van: Komt door een storing
-nog 24 uur dan werkt het
'-order was geannuleerd
-toen stonden er plots 2 orders in
-nog 14 uur wachten
-is een probleem in het systeem en als u geluk heeft word het dit jaar nog opgelost
-ik kan barsten en de hoorn werd er op gegooid
-ze zijn er mee bezig en als ik dan vraag welke afdeling ermee bezig weten ze het niet
-Ik heb zelfs al met de hoogste baas ( zegt hijzelf) gesproken,,,dhr leslie brink, volgens hem is hij de baas van UPC voor mij.
enz.
Ik hoop dat jij wel een antwoord weet waarom het niet werkt, het is goed aangesloten volgens de monteurs en hij zou moeten werken.
Bij mij is UPC telefonie geinstalleerd, dat is nu 2,5 week geleden en het heeft het nog nooit gedaan, Er is al 3x een monteur geweest om het te installeren terwijl het al geinstalleerd is.
Ik heb geen kiestoon, volgens de helpdesk branden wel de juiste lichtjes maar hij doet het gewoon niet.
Ik heb alle antwoorden al een keer gehad, van: Komt door een storing
-nog 24 uur dan werkt het
'-order was geannuleerd
-toen stonden er plots 2 orders in
-nog 14 uur wachten
-is een probleem in het systeem en als u geluk heeft word het dit jaar nog opgelost
-ik kan barsten en de hoorn werd er op gegooid
-ze zijn er mee bezig en als ik dan vraag welke afdeling ermee bezig weten ze het niet
-Ik heb zelfs al met de hoogste baas ( zegt hijzelf) gesproken,,,dhr leslie brink, volgens hem is hij de baas van UPC voor mij.
enz.
Ik hoop dat jij wel een antwoord weet waarom het niet werkt, het is goed aangesloten volgens de monteurs en hij zou moeten werken.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Mail je adres enzo ff naar '[email protected]'
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Mack,
graag wil ik jou de volgende vraag stellen:
mijn ouders hebben sinds 16 mrt dig.telefonie. echter zij kunnen niet uitgaand bellen en niet gebeld worden. de aansluiting is helemaal perfect, af en toe kunnen ze uitgaand bellen maar een inkomend gesprek is er nog nooit geweest. nu na 10x contact te hebben gehad bleek dat het nummer niet in de juiste nummertabel staat bi upc. echter heb ik het idee dat niemand toegang heeft tot dit systeem aangezien ze elkaar de schuld geven dat niemand erin kan. kun jij wellicht aangeven hoe dit zit en of dit probleem nog lang in de wereld blijft? er is nummerbehoud van kpn in het spel.
alvast bedankt
paul
graag wil ik jou de volgende vraag stellen:
mijn ouders hebben sinds 16 mrt dig.telefonie. echter zij kunnen niet uitgaand bellen en niet gebeld worden. de aansluiting is helemaal perfect, af en toe kunnen ze uitgaand bellen maar een inkomend gesprek is er nog nooit geweest. nu na 10x contact te hebben gehad bleek dat het nummer niet in de juiste nummertabel staat bi upc. echter heb ik het idee dat niemand toegang heeft tot dit systeem aangezien ze elkaar de schuld geven dat niemand erin kan. kun jij wellicht aangeven hoe dit zit en of dit probleem nog lang in de wereld blijft? er is nummerbehoud van kpn in het spel.
alvast bedankt
paul
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Hoe heeft de installateur dit opgeleverd.
Heeft hij alles voor-en-na de installatie gecontroleerd?
Mij komt dit niet bekend voor.
verder, alleen via p-mail.
Heeft hij alles voor-en-na de installatie gecontroleerd?
Mij komt dit niet bekend voor.
verder, alleen via p-mail.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
waarom via P-mial mack ? mogen anderen niet zien dat je er ook niets van weet ?
Werk je voor UPC ?
ik vind jouw antwoorden erg lijken op die van de hulpdesk, en die slaan er ook maar een slag naar.
geef eens bruikbare info, b.v. hoe een schade vergoeding te verkrijgen na niet geleverde diensten.
je bent toch met me eens dat bedrijven die afspraken niet na komen hard aangepakt dienen te worden ?
Werk je voor UPC ?
ik vind jouw antwoorden erg lijken op die van de hulpdesk, en die slaan er ook maar een slag naar.
geef eens bruikbare info, b.v. hoe een schade vergoeding te verkrijgen na niet geleverde diensten.
je bent toch met me eens dat bedrijven die afspraken niet na komen hard aangepakt dienen te worden ?
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
ja, duh. Ik ben zelf 1ste monteur voor UPC.
en werk nou samen met de echte helpdesk, voor jullie 09001580.
Schadevergoeding? Bellen met 09001580
en werk nou samen met de echte helpdesk, voor jullie 09001580.
Schadevergoeding? Bellen met 09001580
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 mar 2005 20:31
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Nou Mack,
Mager antwoord hoor. Ik ben al 3 weken voor schadevergoeding aan het bellen met 0900-1580 en ik krijg geen normaal antwoord. De monteur is dwars door de muur heengegaan en aan de andere kant zit nu een gat, ik wil dat dat gemaakt word of een schadevergoeding. Ook zit ik al 3 weken zonder telefoon terwijl hij wel is aangesloten.
Ik kan je een mail sturen naar je p-email maar daar ben ik huiverig voor, geef me hier maar antwoord.
Bellen met 0900-1580 haalt niets uit en kost alleen maar geld want een normaal antwoord heb ik in die 3 weken nog niet gekregen, ik heb zelfs een aangetekende brief naar UPC gestuurd en zelfs daar krijg je nog geen antwoord op.
Mager antwoord hoor. Ik ben al 3 weken voor schadevergoeding aan het bellen met 0900-1580 en ik krijg geen normaal antwoord. De monteur is dwars door de muur heengegaan en aan de andere kant zit nu een gat, ik wil dat dat gemaakt word of een schadevergoeding. Ook zit ik al 3 weken zonder telefoon terwijl hij wel is aangesloten.
Ik kan je een mail sturen naar je p-email maar daar ben ik huiverig voor, geef me hier maar antwoord.
Bellen met 0900-1580 haalt niets uit en kost alleen maar geld want een normaal antwoord heb ik in die 3 weken nog niet gekregen, ik heb zelfs een aangetekende brief naar UPC gestuurd en zelfs daar krijg je nog geen antwoord op.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
[b
Hallo allemaal
Ik wil graag even een reactie plaatsen over upc
eind Oktober 2004 ben ik naar de winkel van upc in almere gegaan
omdat ik ging verhuizen had ik een kabel, internetaansluiting en een telefoonaansluiting nodig
Er was een pakket aanbieding voor die drie
verder werdt mij verteld dat er alleen nog maar digitaletelefonie werdt geleverd.
Die aansluiting zou dan eind januarie 2005 geleverd worden.
Hiermee ging ik akkoord de periode van twee weken geen telefoon kon ik nog wel over zien aangezien ik 15 Janiuarie zou verhuizen
En inderdaad eind januari stondt er een monteur voor de deur voor de telfoonaansluiting
De montuer vroeg aan mij of ik voor de gewone telefonie had gekozen.
Dus ik vertelde de monteur dat ik dat prima vondt maar dat het volgens upc niet mogelijk was een gewone telefoon aansluiting
De monteur vertelde mij dat ik dan beter nog even kon bellen met upc omdat digitaal veel goedkoper is dan een gewone foon aansluiting.
Ik kon pas eind Februarie bellen voor een afspraak omdat de digitaletelefonie dan pas in werking ging.
Dus eind Februarie belde ik voor een nieuwe afspraak met upc
helaas konden ze me nog niet helpen omdast de fsbriek de modums die nodig zijn voor de aansluiting nog niet had aangeleverd
het werd Maart en ik was ondertussen vele belkaarten verder.
Ja hoor na veel gebrl was het dan half Maart zover de modum zou geplaatst worden.
Dit was inmiddels al de tweede dag die ik vrij moest nemen van mijn werk.
En er kwam inderdaad een monteur met een beloofde neiuwe dectelefoon en een modum hij sloot alles netjes aan.
Toen de monteur klaar was zei hij u heeft nog singaal maar dat wordt vandaag nog geregeld
Twee dagen later had ik nog geen singaal
ik had een telefoonnummer gekregen mijn vriend belde mij op dacht hij maar tot zijn grote verbazing nam er een toataal onbekende op.
Dus het telfoon nummer wat aan mij was gegeven was al reeds aan een ander gegeven.
Na veel bellen met upc zijn ze er achter dat er op deze locatie nog geen mogelijkheden zijn voor digitale telefonie
Afgelopen vrijdag 1 april zou er iemand komen voor een gewone telefoonaansluiting helaas lang gewacht niemand gezien
Weer gebeld met upc helaas waren er te veel orders die dag geweest en nu komen ze donderdag 7 april langs.
dit heeft mij in totaal vier vrije dagen gekost veel onkosten voor de belkaarten dsie ik noodgedewongen moest aanschaffen en veel 10 eurocent per minuut gesprekken met upc .
tja het is gewoon niet leuk meer
[/i][/b]
Hallo allemaal
Ik wil graag even een reactie plaatsen over upc
eind Oktober 2004 ben ik naar de winkel van upc in almere gegaan
omdat ik ging verhuizen had ik een kabel, internetaansluiting en een telefoonaansluiting nodig
Er was een pakket aanbieding voor die drie
verder werdt mij verteld dat er alleen nog maar digitaletelefonie werdt geleverd.
Die aansluiting zou dan eind januarie 2005 geleverd worden.
Hiermee ging ik akkoord de periode van twee weken geen telefoon kon ik nog wel over zien aangezien ik 15 Janiuarie zou verhuizen
En inderdaad eind januari stondt er een monteur voor de deur voor de telfoonaansluiting
De montuer vroeg aan mij of ik voor de gewone telefonie had gekozen.
Dus ik vertelde de monteur dat ik dat prima vondt maar dat het volgens upc niet mogelijk was een gewone telefoon aansluiting
De monteur vertelde mij dat ik dan beter nog even kon bellen met upc omdat digitaal veel goedkoper is dan een gewone foon aansluiting.
Ik kon pas eind Februarie bellen voor een afspraak omdat de digitaletelefonie dan pas in werking ging.
Dus eind Februarie belde ik voor een nieuwe afspraak met upc
helaas konden ze me nog niet helpen omdast de fsbriek de modums die nodig zijn voor de aansluiting nog niet had aangeleverd
het werd Maart en ik was ondertussen vele belkaarten verder.
Ja hoor na veel gebrl was het dan half Maart zover de modum zou geplaatst worden.
Dit was inmiddels al de tweede dag die ik vrij moest nemen van mijn werk.
En er kwam inderdaad een monteur met een beloofde neiuwe dectelefoon en een modum hij sloot alles netjes aan.
Toen de monteur klaar was zei hij u heeft nog singaal maar dat wordt vandaag nog geregeld
Twee dagen later had ik nog geen singaal
ik had een telefoonnummer gekregen mijn vriend belde mij op dacht hij maar tot zijn grote verbazing nam er een toataal onbekende op.
Dus het telfoon nummer wat aan mij was gegeven was al reeds aan een ander gegeven.
Na veel bellen met upc zijn ze er achter dat er op deze locatie nog geen mogelijkheden zijn voor digitale telefonie
Afgelopen vrijdag 1 april zou er iemand komen voor een gewone telefoonaansluiting helaas lang gewacht niemand gezien
Weer gebeld met upc helaas waren er te veel orders die dag geweest en nu komen ze donderdag 7 april langs.
dit heeft mij in totaal vier vrije dagen gekost veel onkosten voor de belkaarten dsie ik noodgedewongen moest aanschaffen en veel 10 eurocent per minuut gesprekken met upc .
tja het is gewoon niet leuk meer
[/i][/b]
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Wij zijn ook erg boos. Sinds 16 februari zelfde gezeur, alles aangevraagd (chello+telefonie), alles ingevuld en opgestuurd (afmelding KPN wegens numerbehoud),bevestiging opzegging van de KPN, alles in orde! DACHTEN WE!
Monteur komt, sluit alles aan, ging goed, DACHTEN WE!
Internet doet het gewoon, telefoon niet!
Monteur belt met helpdesk(hebben daar geen ander nummer voor blijkbaar) en hangt vervolgens 45 minuten aan de lijn.
"Er is iets mis met de aanvraag, geen probleem, U krijgt een gratis telefoon en binnen 8 dagen is alles in orde!"
Nou, dat was dus 16 februari, het is nu 5 april, íétje langer dan 8 dagen. We zijn inmiddels 8 telefoontjes en 2 brieven verder, en ja, je zit zo op een heel bedrag als je de klantenservice moet bellen. Je wordt zo 50 minuten in de wacht gezet!
En dat het maar een paar keer op alle aanvragen mis gaat: achteraf (!) hoorde ik van 3! van de 5 overblijfkrachten dat ze dezelfde problemen hebben. En niks excuus, ik krijg wél gewoon rekeningen van de KPN én van UPC! Wie vergoed me dat? Weer 50 minuten bellen?
GRATIS telefoon?? Ik heb 'm volgens mij wel 5x betaald nu!
Monteur komt, sluit alles aan, ging goed, DACHTEN WE!
Internet doet het gewoon, telefoon niet!
Monteur belt met helpdesk(hebben daar geen ander nummer voor blijkbaar) en hangt vervolgens 45 minuten aan de lijn.
"Er is iets mis met de aanvraag, geen probleem, U krijgt een gratis telefoon en binnen 8 dagen is alles in orde!"
Nou, dat was dus 16 februari, het is nu 5 april, íétje langer dan 8 dagen. We zijn inmiddels 8 telefoontjes en 2 brieven verder, en ja, je zit zo op een heel bedrag als je de klantenservice moet bellen. Je wordt zo 50 minuten in de wacht gezet!
En dat het maar een paar keer op alle aanvragen mis gaat: achteraf (!) hoorde ik van 3! van de 5 overblijfkrachten dat ze dezelfde problemen hebben. En niks excuus, ik krijg wél gewoon rekeningen van de KPN én van UPC! Wie vergoed me dat? Weer 50 minuten bellen?
GRATIS telefoon?? Ik heb 'm volgens mij wel 5x betaald nu!
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Ik zie geen enkele reden waarom je telefonie of internet of een andere dienst va upc zou willen, behalve dan een dienst waarvoor geen alternatief is.
Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te doen, ze doen net of ze goedkoper zijn maar er zijn voldoende alternatieven die zeker niet duurder zijn dan upc en waar service nog wel met een hoofdletter geschreven kan worden.
Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te doen, ze doen net of ze goedkoper zijn maar er zijn voldoende alternatieven die zeker niet duurder zijn dan upc en waar service nog wel met een hoofdletter geschreven kan worden.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
Heel simpel.Nou Mack,
Mager antwoord hoor. Ik ben al 3 weken voor schadevergoeding aan het bellen met 0900-1580 en ik krijg geen normaal antwoord. De monteur is dwars door de muur heengegaan en aan de andere kant zit nu een gat, ik wil dat dat gemaakt word of een schadevergoeding. Ook zit ik al 3 weken zonder telefoon terwijl hij wel is aangesloten.
Ik kan je een mail sturen naar je p-email maar daar ben ik huiverig voor, geef me hier maar antwoord.
Bellen met 0900-1580 haalt niets uit en kost alleen maar geld want een normaal antwoord heb ik in die 3 weken nog niet gekregen, ik heb zelfs een aangetekende brief naar UPC gestuurd en zelfs daar krijg je nog geen
Bel het bovenstaande nummer en kies voor Klantenservice.
Dat de monteur iets heeft gesloopt bij jou thuis is zijn schuld dus daar hoor je gewoon een schadevergoeding voor te krijgen.
Re: Gratis DECT-telefoon digitale telefonie
nou ik heb de hele handel weer op laten halen, we waren in gesprek terwijl we niet thuis waren, we hadden geen kiestoon als we WEL thuis waren en als ik nog maar een download snelheid heb van 48kb bij chello classic omdat die telefoon erop zit ... hou die zooi maar dan.