LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello Internet: Feiten en Fabels

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
barbara34
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2004 07:45

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door barbara34 »

Ik ben eigenlijk best tevreden over UPC het enige is dat ze met factureringen niet up to date zijn waardoor dus problemen komen te ontstaan als je niet binnen 10 werkdagen je betalingen voldoet. Ik heb meedere keren mee gemaakt dat als ik niet binnen de termijn mijn betaling voldeed dan krijg je automatisch een factuur van € 101,98. Als je dan wel op de 1ste van de maand je betaling betaald dan blijft het bedrag open staan. En dat maakt het erg vervelend omdat ongedaan te maken, want zeggen zij de facturering geschied automatisch dus daar kunnen wij niks aan doen.

Dat is het enige wat ik erover kwijt wil. Barbara

cherona

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door cherona »

ik betaal de hoogst internet 79 95 en nergens staat hoeveel ik mag gebruiken bij andere providers mag je voor zo een hoog bedrag onbeperkt downloden daar heb mijn abbonoment per febrarie opgezegd zeer spijtig c .brandon

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Barbara,

Dan heb jij het dus heel goed getroffen, maar ik zie hierin, dat wanneer je wel hebt betaalt, dat je dan toch nog een keer moet betalen. En ze geven dan aan ddat de laatset maand niet betaalt is. D,w,z. Dat ze de laatste betalen `aanschuiven'. Stel je hebt de laatste drie maanden niet betaalt (wat bij mij niet voorkomt) en je stort 1 keer het bedrag van 50,94, en je bent nu in de maand december dan heb je voor maand oktober betaalt. En dan moet je nog November en december. Dus daar ligt het aan. Maar ze maken het niet gemakkelijk voor je.

Groet,

Neptunus.

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe lang duurt het dan voordat de achterstand weggewerkt is Neptunus ?

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

Frankster,

Ik hoef die Fair Pology niet en tevens ook niet die netlimiter die virussen in mijn PC geeft en die alleen maar mijn internetverbinding in de rats brengt en dat mijn windows corrupeert. Je lijkt wel op UPC!!

Groet

Neptunus.

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

tazosrus,

Ik heb die link aangeklikt en schijnt dus gewoon niet te bestaan. Dus toch naar compuserve. Dan betaal ik maar 21,= meer. Kan me niet schelen.

Groet,

Neptunus.

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

tazosrus,

Ik heb die link aangeklikt en schijnt dus gewoon niet te bestaan. Dus toch naar compuserve. Dan betaal ik maar 21,= meer. Kan me niet schelen.

Groet,

Neptunus.

xetec

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door xetec »

Al je bij UPC 15 euro meer betaald, is het ook veel sneller en heb je een limiet van 80 gb

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is dan dus toch een gratis datalimiet bij Chello/UPC !!!!

beter is een ADSL abbonement laat de kabel maar doodbloeden

yprgwt

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door yprgwt »

kijk eens bij: http://www.tweakdsl.nl/ vvoor adsl en bij http://www.tweakable.nl/ voor kabel, hier heb je geen datalimiet en redelijke prijzen

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

2000 gig lijkt me een beetje overdreven om per maand te downloaden. weet niet hoe groot je schijf is maar neem aan dat je tussendoor nog wel eens wat wegbrand, films etc. uitpakt, repareert en dat allemaal tussen het downloaden door? Vind het knap dat je dat allemaal red

tazosrus

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door tazosrus »

Neptunus Speedxs bestaat echt.

Hier is de link die zeker moet werken

[/url]http://www.speedxs.nl/index/main/index

En voor Gast : Ik heb in totaal 1600 GB schijfruimte en brand om de zoveel tijd dvd's (zo'n 800 per maand)

mve

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door mve »

Ik heb trouwens bij @home ook totaal geen klachten ik download op een dag ook heel wat weg en het werkt altijd

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

yprgwt,

Hoe snel zijn ze want dat staat er niet bij, maar is wel lekker goedkoop.

Bedankt

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Neem, ik heb het al gezien. Dat is een snelheid van niets. Dat fgaat me ook teveel kosten. Ik wil alleen internet hebben via DSL en dan is echt Compuserve zonder KPN het beste en het goedkoopste. Die aanbieding dan. Dat kost me: 54,95 voor 8 Mbite downstream en 2 Mbit upstream. Beste keus van dit moment.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

tazosrus,

Is ook niet aantrekkelijk voor mij. Ik zie dat je dan maar 1 Mb upload hebt en maar 2 Mbit downstream. Dat is ten opzichte van de compuserve veelste duur. Dan betaal ik liever 54,95 voor een 8 Mbirt downstream en 2 Mbit upstream. En je kan razendsnel internetten voor een hele heftige goede prijs, zonder polocies enzovoort.

Nee, Neptunus doet geen verkeerde zaken. Dit is het niet voor mij.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

xetec,

Ik weet niet of je kan rekenen maar 79,95 - 49,95 is nog altijd 30,= en dan betaal je ten opzichte van Compuserve voor diezelfde lijn 25,= minder per maand voor dezelfde snelheid zonder dat er een limiet gesteld word. Je kan dan wel 5 Therabyte downloaden!! Dat is pas service en je hebt 8 Mbit upstream en 2 Mbit downstream.

Groet,

Neptunus.

tazosrus

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door tazosrus »

neptunus1963 moet nog maar is goed kijken op de compuserve website.

Ze hebben als hoogste 8064/830 Kbit/s

Ik heb dus 8192/1024 en dat is toch meer dan die compuserve abo.

Kijk maar is hier
http://www.compuserve.nl/ledenservice/b ... ndadsl.asp

Mijn abo bij Speedxs kost inclusief administratiekosten 53,20 Euro per maand. Dat is toch weer wat goedkoper dan die 54,95 Euro per maand bij Compuserve

Gast

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door Gast »

Dan heb je verkeerd gekeken. Dan heb je op de site van de compuserve via KPN gekeken. Je moet een andere site hebben. Die van Compuserve zelf via de DSL lijn van Compuserve zelf. Die kost 54,95 voor de lijn die Chello Plus ook heeft. Staat al;s een extra aanbieding.

Groet

Neptunus.

tazosrus

Re: Chello Internet: Feiten en Fabels

Ongelezen bericht door tazosrus »

Geef de link dan Neptunus1963

De 8 Mbit/2 Mbit abo bestaat helemaal niet.

Gesloten