LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte klantenservice T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Palermo

Re: Slechte klantenservice T-mobile

Ongelezen bericht door Palermo »

Hoi
Ik heb ook T-mobile,
maar ik heb nog niet echt klachten bij hun.
het enige wat ik wel jammer vind is dat je geen dual sim zoo maar kunt aan vragen. Je moet dan 50% door je baas laten betalen.
dus je moet je je bedrijf gegeven door te geven

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Ik krijg het idee dat Vodafone wil verkopen door mensen te overrulen, je zegt nou een maal snel ja als je overvallen wordt door een "mooie aanbieding". Omdat ik er over na wil denken is de kans groot dat ik niet op de aanbieding inga. Daarom belt Vodafone mij niet meer. Het is immers rendabeler om andere klanten te overrulen met "deze mooie aanbieding".

Of heb ik het helemaal mis en is Vodafone dinsdagavond vergeten om mij te bellen?
Ik denk niet dat vodafone het vergeten is. Het is inderdaad zo dat ze je in 1 minuut zoveel mogelijk informatie toe praten met zo vaak mogelijk de woorden gratis en mooie aanbieding in 1 zin toepassen in de hoop dat jij automatisch ja zegt. Zonder eigenlijk te weten waarvoor je ja zegt.

Ik denk niet dat je raar moet staan te kijken als ze je over 2 tot 3 weken nog een keer bellen, maar dan waarschijnlijk wel door iemand anders.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De discussie rondom opzegtermijn is heel gemakkelijk. Stel je hebt een abonnement bij T-mobile. Loop dan gewoon een KPN of Vodafone winkel binnen en zeg dat je van T-mobile over wilt stappen op hun netwerk. Je hoeft dan vervolgens zelf niks meer te doen. KPN of Vodafone regelt een nieuw abonnement voor je en zegt het abonnement bij T-mobile voor je op.

Werkt overiges prima. Binnen een week had ik al een brief in de bus dat de omzetting geregeld was endat ik mijn nieuwe telefoon met simkaart op kon halen.

Gesloten