LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSMstunter

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nataly

Re: GSMstunter

Ongelezen bericht door Nataly »

MENSEN NOOIT BIJ GSMWEB BESTELLEN

MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.

ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM.

ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.

EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

dit topic gaat over gsm-stunter. Plus heb je nu geloof ik in 8 verschillende topics hetzelfde bericht geplaatst. 1 keer is genoeg. Plus laat je caps-lock nakijken, volgens mij blijft hij hangen.

Nataly

Jaja maybe (MEDEWERKER VAN GSMWEB) mijn CAPS doet het prima MAAR jullie SERVICE niet

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

hoezo werk ik nou weer bij gsmweb, wat een onzin. Ben helemaal niet eens werkzaam bij webshops. Webshops zijn juist een van mijn concurrenten. Ben namelijk zelf werkzaam in een normale winkel.

Heb het ook helemaal niet of de service goed of slecht is. Over het algemeen is de service van webshops slecht. Uitzonderingen daargelaten. Het gaat gewoon om dat je dit niet in elke topic hoeft te melden. Plus dat caps-lock niet normaal is en overkomt als SCHREEUWEN. Ga ff normaal doen voordat je je op forums begeeft en lees ff de gedragsregels.

Zoals ook in je andere schreeuw reacties heb ik ook gezegd dat je gewoon beter dit soort artikelen niet via internet moet kopen maar gewoon lekker in een normale winkel. is iets duurder, maar goed dan voorkom je wel lekker dit soort problemen.

Nataly

Jaja het is nu wel duidelijk.
Ma ja als jij het zegt.

Vlak nadat ik GSMWEB op de hoogte had gebracht dat ik Radar heb ingeschakeld is er gelijk via forum gereageerd een aantal malen en ook heb je via mijn mail de reactie van radar naar mijn mail gekopieerd RaRaRa.

Als je iets doet moet je het wel goed doen.

Discusie gesloten

Hou jezelf maar voor de gek

Gesloten