LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garant-o-Matic

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
GOM2011
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2011 14:40

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door GOM2011 »

Geachte Guardian 72,

Uw vraag in deze kan ik heel goed begrijpen en wij geven ook graag de door u aangehaalde transparantie. Echter om de vraag te kunnen beantwoorden zullen we van mevrouw Sharon eerst moeten horen op welke promotie haar vraag betrekking heeft. Alleen dan kan, als de privacy het toelaat, deze transparantie gegeven worden.

Met vriendelijke groet,

Mevr. van Tilborg
Hoofd Klantenservice
Garant-o-Matic

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dank voor uw antwoord.

Ik hoop dat het opgelost kan worden - en zie uit naar wat meer uitleg.

Wielmar
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2011 11:10

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door Wielmar »

Naar mijn mening mikt Garant o Matic met haar acties veel op de goklust bij oudere mensen. Regelmatig glijden er gouden enveloppen in de bus met gegarandeerde prijzen en allerlei mooie beloftes waar vooral oudere mensen intrappen en vervolgens toch maar overgaan tot het bestellen van prularia.
Ik heb het eens nagekeken en zag tot mijn verbazing dat een oudere dame op tijd van twee jaar toch al voor € 1800,- besteld had. Dit zonder dat zij ooit in de prijzen gevallen is. En de spullen die zij bestelde zijn amper terug te vinden in de woning en kan zij ook niet meer benoemen. Lijkt mij dus echt een nepfirma die zwaar misbruik maakt van de goedgelovigheid bij oudere menen. Op het criminele af!!

Kemi_nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2012 13:27

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door Kemi_nl »

Mijn vrouw heeft maanden geleden afslankthee besteld bij garantomatic. Het duurde zo lang dat wij zoiets hadden dat ze oplichters zijn en het artikel nooit zullen leveren. Onze vermoeden werd bevestigd op een dag dat wij een acceptgiro kregen met het verzoek om het te betalen. Ik heb ze gelijk gebeld en verteld dat wij het artikel nooit gekregen hebben maar de telefoniste kon ons niet verder helpen en verzocht ons te betalen. Acceptgiros bleven komen en ik bleef herhalen dat wij het artikel niet hebben gekregen en daarom ook niet ga betalen. Het is nu zover dat een incassobureau ingeschakkeld is.
Het is niet zo een groot bedrag mnaar het gaat om de principe.
Ik overweeg zelfs naar een advocaat te stappen en hen voor de rechter te slepen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Kemi,

stuur ze een brief (desnoods aangetekend) of een fax, email - en vraag waarom je deze acceptgiro`s krijgt - daar je nooit iets ontvangen hebt.

Geef aan dat indien men volhoud, je eist dat ze bewijzen dat A) verzonden is, en B) jij het ontvangen hebt (is kennelijk niet verzonden)

Meld dat je van hen en hun incassocowboy verwacht dat zij deze onterechte vordering staken, daar je anders geen keuze hebt dan aangifte te doen van oplichting door zowel het incassoburo als garantomatic.

Kemi_nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2012 13:27

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door Kemi_nl »

@Gardian72

Dank u hartelijk voor het advies.
Het is inderdaad erg handig als ik ze schriftelijk benader want telefonisch werkt niet.
Mocht het zover gaan dat ik een advocaat inschakkel dan is het handig dat ik alvast garantomatic schriftelijk heb benaderd.
Het is zeer frustrerend om zulke problemen te krijgen want ik heb het gevoel dat ik tegen dovemans ooren praat als ik ze bel.
Ze hebben zogenaamd een onderzoek gedaan via het bedrijf " Select Vracht" die zij gebruiken om artikelen te bezorgen. Ik heb daar niets aan want zij hebben geen contact met mij gezocht en wij (mijn vrouw en ik) hebben geen bezorgers van select vracht gezien en ook niets getekend.
Ik zal ook een brief naar het incassobureau schrijven.

jlohma0
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2013 18:12

Re: Garant-o-Matic

Ongelezen bericht door jlohma0 »

nu heb ik ook weer een brief gehad, deze heb ik retour afzender gedaan en ook een melding gemaakt bij de thuiswinkel waarborg, dit moet eens afgelopen zijn.

Garant-o-Matic

Vestigingsadres: Broekakkerweg 1 Postadres: Postbus 157
5126 BD Gilze 5126 ZK Gilze

Telefoonnummer: 0900 9990555 (€0,45
E-mailadres: [email protected]
Webadres: www.garantomatic.nl

KvK-nummer: 18022770
Btw-nummer: NL802854473B01
Lid sinds: 26-3-1987

Gesloten