LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia
-
Re: Dexia
Mimo,
Jij ook een prettig weekend gewenst en een kusje op je gevoeligste plaatsje.
Jij ook een prettig weekend gewenst en een kusje op je gevoeligste plaatsje.
Laatst gewijzigd door LindaLovelace op 18 dec 2004 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is misschien een beetje vreemd om dit te zeggen op een forum maar sinds die ellende met Dexia heb ik last van erectiesstoornissen. Ik ben nu wel werkonbekwaam zoals dat heet. En als ik naar de brievenbus loop op weg naar weer een brief van een deurwaarder, dan brandt het in mijn maag.
-
Rocco.....je moet leren te relaxen. Dan komen de erecties vanzelf weer terug. Misschien moet je eens van spijs veranderen....
-
Aldi. Ik zie daar altijd van die enorme rijen staan. Dan ga ik gelijk naar de Delifrance om wat te eten.
-
Mimo, weet je er nog een paar? (van die verspreekwoorden)
Ik vind dit wel leuk, alleen het is geen serieuze bijdrage aan dit forum dus er zal straks wel een slotje op komen van de tros.
vr.gr. Cees
Ik vind dit wel leuk, alleen het is geen serieuze bijdrage aan dit forum dus er zal straks wel een slotje op komen van de tros.
vr.gr. Cees
-
Mimo, hij is leuk!
Vr.gr. Cees
Vr.gr. Cees
-
Wellicht geef je zelf hier de verklaring van je stoornis. Denk hier maar eens over na zou croosjes zeggen.Geplaatst op 18 Dec 2004 19:21 door Rocco
En ik altijd lachen met die getrouwde braindeads, en door die ***lige tweede handtekening kunnen ze onder hun verplichtingen uitkomen en ik mag ****** betalen. Had ik maar geluisterd naar mijn moeder.