LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ORANGE verkoopt geheime nummers aan kpn!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hertz

Re: ORANGE verkoopt geheime nummers aan kpn!

Ongelezen bericht door hertz »

ik kwam er dus vandaag achter dat ook mijn mobiele nummer op te vragen is via de electronische telefoongids van KPN,dit terwijl ik hier pertinent nee op heb gezegd, contract ligt hier voor me en bevestigt dit ook. orange gaat dus erg slordig om hiermee, zie ook andere reacties. ik stuur ze gelijk een brief om e.e.a. op te lossen.

minpuntje orange !!!!

kwaad

Re: ORANGE verkoopt geheime nummers aan kpn!

Ongelezen bericht door kwaad »

Ik wens iedereen veel geluk met het schrijven naar Orange. Ik heb een abonnement voor 2 jaar bij Orange. Een vergoeding van een maand abonnement is in mijn geval niet voldoende aangezien ik dan nog een lange tijd moet rondlopen met een nummer dat niet geheim meer is. Ik heb hun, na hun brief van 11 maart 2005, twee brieven gestuurd zonder daarop antwoord te hebben gekregen. Ik wacht nog steeds op een echte oplossing van mijn probleem.
En moet ik dan zeggen dat Orange goed is in service verlenen? Foei Orange!!!! Shame on you....

Gesloten