| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer dan 100000 mensen tekenen het Dexia aanbod.
-
jaap
Re: Meer dan 100000 mensen tekenen het Dexia aanbod.
haha, heb zo'n hoge restschuld, tekenen aanbod=tekenen
doodvonnis, ben gelukkig nog net niet gek geworden
door de beursmalaise.
doodvonnis, ben gelukkig nog net niet gek geworden
door de beursmalaise.
-
el
Grappig Nadia, ben jij ook zo'n looser die het aanbod getekend heeft.
Echt ik verkoop nog liever mijn huis dan in te gaan op de chantage praktijken van dat stelletje criminelen.
Echt ik verkoop nog liever mijn huis dan in te gaan op de chantage praktijken van dat stelletje criminelen.
-
nadia
El, doe maar rustig hoor. Het was ironisch bedoeld. Nee, ben geen loser die heeft getekend, ben ik ook zeker niet van plan.
-
gvd
Het bericht moet zijn: 400.000 mensen hebben het contract getekend. Dexia was verheugd over de hoge response maar teleurgesteld over het feit dat iedereen op het keuze formulier heeft aangegeven niet op het 'aanbod' te zullen ingaan.
-
nadia
El ik wil toch nog een kanttekening maken bij je opmerking, Ben jij ook zo'n loser die het contract heeft ondertekend.
Zoals ik al aangaf heb ik hem niet ondertekend maar ook al zou ik dat wel hebben gedaan, ben je dan een loser?
Ik vind dit nogal een botte uitspraak aangezien ik me wel kan voorstellen dat mensen het aanbod ondertekenen omdat ze het water aan de lippen hebben staan. Ik vind je dan in geen geval een loser.
Misschien moet ik even een uitleg geven over mijn opmerking want ik wil geen scheve gezichten. Deze heb ik geplaatst omdat Jaap aangaf over te willen blijven met 2 man om de buit te delen. Zoals iedereen weet bij SLV zijn daar ik weet niet hoeveel aanmeldingen dus die vlieger gaat dan helaas niet op voor Jaap. Ook al gun ik het hem van harte.
m.v.g. Nadia
Zoals ik al aangaf heb ik hem niet ondertekend maar ook al zou ik dat wel hebben gedaan, ben je dan een loser?
Ik vind dit nogal een botte uitspraak aangezien ik me wel kan voorstellen dat mensen het aanbod ondertekenen omdat ze het water aan de lippen hebben staan. Ik vind je dan in geen geval een loser.
Misschien moet ik even een uitleg geven over mijn opmerking want ik wil geen scheve gezichten. Deze heb ik geplaatst omdat Jaap aangaf over te willen blijven met 2 man om de buit te delen. Zoals iedereen weet bij SLV zijn daar ik weet niet hoeveel aanmeldingen dus die vlieger gaat dan helaas niet op voor Jaap. Ook al gun ik het hem van harte.
m.v.g. Nadia
-
frits
Laat je niet van de wijs brengen door deze door Dexia ingehuurde mollen. Begrijp wel dat het Dexia een beetje heet onder de voeten begint te worden met al deze negatieve publiciteit.
-
el
Nadia je hebt wel gelijk ik reageerde een beetje te heftig,
ik vind ook niet dat mensen die tekenen per definitie dan losers zijn, maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat wanneer je niet perse hoeft te tekenen dat je het dan ook beslist niet moet doen.
Zoek eerst naar andere oplossingen en wanneer je echt niet anders kan dan moet je het maar tekenen.
Ik zit zelf ook met een gigantische schuld maar ben toch niet van plan om te tekenen, echt ik verkoop nog liever mijn huis.
ik vind ook niet dat mensen die tekenen per definitie dan losers zijn, maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat wanneer je niet perse hoeft te tekenen dat je het dan ook beslist niet moet doen.
Zoek eerst naar andere oplossingen en wanneer je echt niet anders kan dan moet je het maar tekenen.
Ik zit zelf ook met een gigantische schuld maar ben toch niet van plan om te tekenen, echt ik verkoop nog liever mijn huis.
-
An
Dexia aanbod.
Ik ben een moeder van 4 kinderen en heb 2 Winstverdriedubbelaars op hun naam afgesloten en 2 Korting kado's via de telefoon.In juni zijn de verdrieduikelaars!! afgelopen.Deze 2 éénmalige bedragen hebben ze van hun jongerenrekening afgeschreven mag dit graag reakties of tips.Ik heb het Dexia aanbod met nee getekend!!!
Ik ben een moeder van 4 kinderen en heb 2 Winstverdriedubbelaars op hun naam afgesloten en 2 Korting kado's via de telefoon.In juni zijn de verdrieduikelaars!! afgelopen.Deze 2 éénmalige bedragen hebben ze van hun jongerenrekening afgeschreven mag dit graag reakties of tips.Ik heb het Dexia aanbod met nee getekend!!!
-
b
an
kan je beter nieuwe topic maken.
mvg
kan je beter nieuwe topic maken.
mvg
-
JoopB
Uitgaande van 500.000 mensen die in een dergelijke construktie zijn getrapt is 100.000 nog steeds maar 20%.
Ik kan me best voorstellen dat als er niet één mogelijkheid is om het bedrag bij eventueel verlies van SLV ineens te betalen dat je voor afbetaling in termijnen kiest. Ik in ieder geval niet.
Groet,
JoopB
Ik kan me best voorstellen dat als er niet één mogelijkheid is om het bedrag bij eventueel verlies van SLV ineens te betalen dat je voor afbetaling in termijnen kiest. Ik in ieder geval niet.
Groet,
JoopB
-
jaap
nadia, ik wil juist aangeven dat iedreen moet redeneren als ik, in je eentje over willen blijven, resultaat is dan toch dat niemand tekent en wij Dexia opschepen met het probleem
100 duizenden mensen te bezoeken met incassoburo's en deurwaardes??
100 duizenden mensen te bezoeken met incassoburo's en deurwaardes??
-
nadia
Dat was ook wel duidelijk hoor, Jaap. Het was ook ironisch bedoeld. Ik ben een hele slechte grappenmaker, daar zit het hem in.