LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verschuren.be

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Natuurlijk draait MLM om verkoop :wink:

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Het draait om verkoop én mensen.
MLM = Mensen Leren Mensen

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Het draait om verkoop én mensen.
MLM = Mensen Leren Mensen
Oh, ik dacht Malloten Liegen tegen Malloten.


eerlijke handel

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door eerlijke handel »

De Machtsbeluste Leugenachtige Maffioso's hebben weer een nieuw truucje bedacht. Creatief zijn ze ook al niet.....

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

De Machtsbeluste Leugenachtige Maffioso's hebben weer een nieuw truucje bedacht. Creatief zijn ze ook al niet.....
Klopt helemaal ! Jij hebt gelijk 8)

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Het draait om ménsen!! Jeetje dat wisten wij (tegenstanders) nog niet!! Tuurlijk draait het om mensen en niet om producten. Het draait om mensen omdat mensen gezocht worden hun geld er in te pompen zodat de top de centjes binnen kan graaien. Goh, dit is echt een geweldige reactie. Het draait dus inderdaad niet om verkopen.

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

Het draait om ménsen!! Jeetje dat wisten wij (tegenstanders) nog niet!! Tuurlijk draait het om mensen en niet om producten. Het draait om mensen omdat mensen gezocht worden hun geld er in te pompen zodat de top de centjes binnen kan graaien. Goh, dit is echt een geweldige reactie. Het draait dus inderdaad niet om verkopen.
weer zo'n onnozele tegenstander die gewoon niet goed leest. goed...jij je mening joh :roll:

Gast

Re: Verschuren.be

Ongelezen bericht door Gast »

niet om verkoop, maar om mensen.

Sorry, wat lees ik verkeerd? Dat mensen een geweeeeeeldige "opportunity" wordt geboden? Zijn het nu ineens finantropische instellingen, MLM-organisaties?
weer zo'n onnozele tegenstander die gewoon niet goed leest.
Wat lees ik dan verkeerd? Graag tekst en uitleg voordat je zoiets schrijft. Tenslotte ben ík niet onnozel maar durf ik niet over jou te zeggen als MLM-boer.

Gesloten