LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann Reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bertus1

Re: Neckermann Reizen

Ongelezen bericht door bertus1 »

In een van de laatste alineas van mijn reactie op Neckerman staat een "k" met 4 sterretjes. Dit wordt gedaan door de tekst verwerker van TROS RADAR. Daar had moeten staan de "keurige omschrijving".

Tot slot, volkomen eens met de opmerking van datgene wat JVL (zie 24 december) in haar/zijn reactie schrijft t.w.: vertrouw niet op het buitenland personeel van Neckermann. Ze zijn vriendelijk en aardig maar doen werkelijk niets. Zolang ze u aan het lijntje kunnen houden, dan is dat weer een klacht minder! Die reactie lijkt doordacht beleid te zijn van Neckermann.

Bertus 1

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

denk er wel aan dat neckermann erg duits georienteerd is, en de nederlanders er eigenlijk maar een beetje bij hangen.( en dat merkte ik zeker op de vakantiebestemming.) Dus ook met de service en klachtenafhandeling is het soms bedroevend gesteld.
Neckermann is wel vaak de goedkoopste dat is een voordeel maar hun service is vaak ver te zoeken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn het afgelopen jaar ook met Neckermann Ned. ( lastminute) op vakantie geweest naar Spanje, maar hebben het als erg goed ervaren. Maar wij hadden gelukkig ook niks te klagen. Hele mooie accomodatie met vriendelijke mensen.(Bajondillo Tormolinos). Alles perfect geregeld en de Belgische hostess was zeer vriendelijk.

We zijn nog en avond met haar op excursie geweest naar Marbella, maar niks dan lof hoor. Ze deed het prima, terwijl ze zelf niet mocht gidsen, heeft ze ons toch de mooiste plekjes van Marbella laten zien.

Het kan dus ook wel eens goed gaan!

dana22

Ongelezen bericht door dana22 »

Ik ben afgelopen zomer ook met neckermann een last minute gehad. Ik was hier over het algemeen heel tevreden over. Het enige wat minder was is dat de info over het hotel niet klopte. Bijv stond er dat het hotel een groot zwembad met ligplaatsen zou hebben. Het was een voetenbadje van 1 bij 1 meter en de lig plaatsen was een betonne blok met schimmel en je moest er eerst heen zwemmen anders kon je er niet komen. Maar voor de rest was het super en vond dat neckerman eenz eer goede service had

Gesloten