Mijn moeder belt ook met ACN. Haar belkosten liggen ruim lager dan het abbonement dat ze aan KPN per maand betaald.....
Maar als ik gewoon met mijn GSM via www.gsmweb.nl een abbonnement neem via bijvoorbeeld Telfort van 200 minuten, heb ik (via een actie) slechts € 5,00 per maand aan abbonementskosten en gesprekskosten. Deze maand zijn de kosten voor eenzelfde abbo iets van
€ 9,75/maand. Dit geldt natuurlijk alleen maar zolang ik de 200 minuten niet overschrijdt of naar het buitenland bel etc. Ik heb al 2 jaar geleden mijn KPN abbo opgezegd en bel alleen nog maar mobiel.
Ik kan me voorstellen dat dit voor veel meer mensen aantrekkelijk is. Ik heb het mijn moeder ook geadviseerd. Rekenen jullie het zelf maar eens uit: tel de vaste abbonementskosten van de KPN op bij de gesprekskosten en kijk wat een mobiele telefoon je zou kosten. De meesten onder ons hebben al een GSM, dus aanschaf kun je misschien al aftrekken van de kosten. Voordeel is tevens dat je altijd overal bereikbaar bent.... groetjes !!!