Pagina 2 van 8

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 03 mar 2005 11:58
door Fantastico
Hallo allemaal :D

Mijn moeder belt ook met ACN. Haar belkosten liggen ruim lager dan het abbonement dat ze aan KPN per maand betaald.....

Maar als ik gewoon met mijn GSM via www.gsmweb.nl een abbonnement neem via bijvoorbeeld Telfort van 200 minuten, heb ik (via een actie) slechts € 5,00 per maand aan abbonementskosten en gesprekskosten. Deze maand zijn de kosten voor eenzelfde abbo iets van
€ 9,75/maand. Dit geldt natuurlijk alleen maar zolang ik de 200 minuten niet overschrijdt of naar het buitenland bel etc. Ik heb al 2 jaar geleden mijn KPN abbo opgezegd en bel alleen nog maar mobiel.
Ik kan me voorstellen dat dit voor veel meer mensen aantrekkelijk is. Ik heb het mijn moeder ook geadviseerd. Rekenen jullie het zelf maar eens uit: tel de vaste abbonementskosten van de KPN op bij de gesprekskosten en kijk wat een mobiele telefoon je zou kosten. De meesten onder ons hebben al een GSM, dus aanschaf kun je misschien al aftrekken van de kosten. Voordeel is tevens dat je altijd overal bereikbaar bent.... groetjes !!!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 04 mar 2005 12:08
door Gast
tele 2 biedt voor E 7,95 zelfs 24 uur per dag, 7 dagen in de week gratis bellen aan (tele2 onbeperkt).

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 04 mar 2005 14:18
door GoryX
:twisted: dat is acn.

Ben zelf bij de oprichting in Nederland geweest, ik spreek over 5 jaar terug. Dit bedrijf wordt rijker van proleten die erin trappen. Tarieven wijzigen, duurdere abonnementen doorschuiven etc etc. Eea lijkt goedkoper maar op den duur wordt het DUURKOOP. Met mooie praatjes worden klanten geworven met simpele woorden als wij zijn goedkoper dan de rest. Hun eigen lijnen worden amper onderhouden en service naar de klant ho maar. Hier spreekt geen leek heb zelf eea verdient met deze club, ben eruit gestapt omdat vele praktijken niet door de bocht kunnen.
Deze mensen zijn boeven van de eerste plank. tenslotte Als werkgever zijn ze helemaal niet te vertrouwen......waar moet je je tegenwoordig nog inkopen om een product aan de man te krijgen ?
We moeten in Nederland vooral doorgaan met dit soort clubs, straks internet , stroom en watervoorziening van ACN. Dan zijn we pas echt de pineut want zoals ik zeg centjes vangen maar onderhoud aan hun diensten not...alleen zakken vullen !!

Ik zou zeggen tegen alle proleten bel gerust met deze club hahahahaha! :idea: :wink:

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 06 mar 2005 16:39
door Gast
Hun eigen lijnen worden amper onderhouden
ACN heeft geen eigen lijnen maar huurt ruimte op het netwerk van de KPN. Je praat dus totale onzin ! Liegen is ook een vak ;-)

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 06 mar 2005 22:41
door Gast
ze verdienen bijna niets

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 07 mar 2005 13:01
door Gast
ze verdienen bijna niets
Ikke wel ;-) Ik leef ervan :lol:

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 07 mar 2005 13:13
door Gastje2
Ze beheren zeer zeker wat al huren ze hun meeste diensten.

Kan alleen vertellen dat het een stel gluiperds betreft dat ACN.
Gladde club in een mooi gegoten jasje niets anders dan een pyramideclub !!

pasop voor ACN !!!!!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 07 mar 2005 13:36
door Gast
Ze beheren zeer zeker wat al huren ze hun meeste diensten.

Kan alleen vertellen dat het een stel gluiperds betreft dat ACN.
Gladde club in een mooi gegoten jasje niets anders dan een pyramideclub !!
Onderbouw je stelling eens Gastje2!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 07 mar 2005 14:01
door Gastje2
Mijn stelling:

Een bedrijf wat tariefwijzigingen onaangekondigd doorvoerd is gewoonweg niet te vertrouwen. Dit doen ze te pas en te onpas.
Als je goedkoop wilt bellen gebruik dan eens SKYPE (www.skype.com). Je kunt hiermee (iedereen die een pc heeft) gratis bellen, en voor lokaal tarief bel je zelfs naar een mobieltje in Japan. Bij dit bedrijf geen tariefswijzigingen en eea is voornamelijk gratis.

ACN SUCKS !!!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 08 mar 2005 10:42
door Student_G
Skype is leuk, maar ik heb geleerd dat wanneer iets gratis is, dat het of gedoemd is failliet te gaan of dat er later alsnog betaald voor moet worden. Kijk maar naar alle gratis internet aansluitingen van een paar jaar terug. Voor niets gaat de zon op. Daarnaast worden de telefoontarieven bijna wekeleijks door ALLE telefoonaanbieders veranderd. Dus ACN sucks, maar dat betekent dat de rest ook sucks.

Vriendelijke groet

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 08 mar 2005 13:38
door supersanne
Even voor de duidelijkheid, ik ben net terug van een convention in Barcelona,
En er zaten toch heeeeeel veel zweden bij, en dan wordt er hier iets beweerd over dat zweden niet in de ACN wereld zit?? Bluuh .....

En je moet idd 400 euro inleggen in het begin, maar je start daarmee je eigen acn onderneming en na 20 klanten heb je dat geld al weer terug.
Ten eerste motiveerd dit mij om snel mijn business op te starten.
Ten tweede heb ik in ieder geval al 20 klanten als ik de 2e maand inga

En ten derde!!! even voor de duidelijkheid wordt je ontslagen bij kpn of tele2 als je 20 klanten in EEN WEEk maakt! want dat vinden ze te weinig!!
Wij zeggen 20 in een maand!

En de tarieven hoger dan kpn?
Waar gaat dit allemaal over? nee dus....

Ik wordt hier alleen maar gemotiveerd van! Omdat er een hoop onzin
geschreven wordt over het bedrijf....Wij weten zelf allemaal hoe het wel
is, is het niet collega's????

Volgens mij zijn er wat jaloerse mensen die zich erg vervelen, of die vertegenwoordiger zijn geweest en zich niet aan de scripts en doelstellingen van acn hebben gehouden (en dus hebben gefaald!)

Ik weet alleen dat ik bijna 15 uur heb gebeld deze maand en een rekening had van 4,53 euro!!

Ik ben trots op ACN dat ze zover komen en dat er zoveel enthousiaste mensen werken! In barcelona heb ik ook echt van een ontzettend gezellige sfeer mogen proeven!

ACN bedankt en ga zo door!
Ik zie jullie allemaal in kopenhagen! (maar dan als ETT)


Groetjes,
Sanne

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 08 mar 2005 20:09
door Gast
ik heb doorgezet en heb veel tijd erin gestoken mijn vriend vond het ook niet altijd leuk dat ik zoveel weg was maar nu plukken we samen de vruchten ervan. hij is inmiddels ook vertegenwoordiger en we doen dit nu fultime. voor ons is acn het middel om ons del te bereiken financieele vrijheid(vrijheid om keuzes te maken) bij een baas was me dit niet gelukt. nu kan ik in principe stoppen met werken, ik doe het niet omdat ik het te leuk vind om mensen te helpen succesvol te worden met deze business, het is een feit dat nwm niet iets is voor iedereen ik heb respect voor jou keuze, veel succes verder. groetjes sanne
zie forum bellen.com.

wat een leugenaar is die Sanne.

Hier vertelt ze, dat ze nog net begonnen is met 20 klanten.
Je zei op bellen.com dat ze ervan kon leven?????

Begint al goed!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 10 mar 2005 15:20
door Student_G
Hoi Sanne,

Hier nog zo'n dwaas die zich met ACN inlaat. Leuk dat je in Barcelona bent geweest. Ik ben net begonnen en ben er niet geweest. Ik begrijp dat het leuke evenementen zijn. Veel voorlichting enzo.. klopt dat allemaal een beetje?

vriendelijke groet

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 11 mar 2005 17:02
door Ralph
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

De Telecomdivisie van ACN Europe is in Januari en Februari 2005 weer het snelst groeiend geweest van alle telefocom bedrijven in EUROPA!!!

Dit hebben ze niet zomaar bereikt.

ACN levert goede diensten voor een concurrerend tarief!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 11 mar 2005 19:43
door Maarschalk
Wat is dat toch dat jullie mlm-ers keer op keer moeten "bewijzen" hoe geweldig jullie bedrijf wel niet is.
Misschien kan je ook nog even de bron vermelden waarin staat dat jullie het snelstgroeiend waren?

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 11 mar 2005 19:47
door Gast
Mensen laat je nou niet verleiden na het lezen van de berichten van oa supersanne, dit soort mensen wil snel geld verdienden over de rug van een ander.

ACN niet doen

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 11 mar 2005 20:25
door Gast
Senl niet, geld wel ;-) Ad Scheepbouwer verdient dus niets aan jou begrijp ik ?!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 12 mar 2005 09:44
door Gastje 2
Zeer misselijke types bij ACN, eea lijkt net een christelijke pinkstergemeente (net zo glad en gevaarlijk hahaha). Je weet wel wij zijn de beste op aarde , allemaal 1 kant op en iedereen wordt rijk ! Houd je wel aan de ACN regels !!!
Iemand als Supersanne is gewoonweg walgelijk, en maar geloven in dit soort clubs...hoe dom kan iemand zijn. Alleen al die koppen zien van de amerikaanse oprichter en je broek zakt 1000 XXX af !! Duizenden vertegenwoordigers bij hun info films die allemaal rijk worden etc etc. (Vooral blijven geloven mensen :lol: )
En iedereen maar geloven in die ongein, ik zou zeggen dit is de goedkoopste manier om mensen aan te trekken. Een bedrijf die op deze manier marketeerd is verkeerd bezig. Vage bladen en informele informatiebronnen tonen aan hun vertegenwoordigers die je vertellen hoe goed ze zijn en hoe ze groeien....dat zegt elk vaag bedrijf. Inkopen mot je je als vertegenwoordiger voor een paar 100 euro ??
Voordat je die paar 100 euris terug hebt moetem je bellers maar liefst 1000000 minuten gebeld hebben wil je twee euricent op je rekening krijgen. Gevaarlijke beweging dat ACN , typisch Amerikaans shitclubje, glad, vunzig en RAAR !! En last but not least.. :twisted: GEVAARLIJK :twisted:
Deze club speelt met sentimenten van vertegenwoordigers en klanten onder het mom VAN WIJ ZIJN HET GOEDKOOPST, SNELGROEIENDSTE EN BESTE BEDRIJF TER WERELD !!
Als het bedrijf zo groeit als ze zeggen dan hebben ze minstens al 6 miljoen vertegenwoordigers wereldwijd......gaat er wat rinkelen ??

groet en SUCKSEX (das beter als bellen met ACN).

een contente beller die niet belt met ACN !

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 12 mar 2005 12:28
door Gastje 2
Nog ff een aantal feiten op een rij gezet:

Gesprekskosten bij ACN
Piektarief niet tot 19.00 maar tot 20.00 uur
Start- en minuuttarieven niet lager dan KPN BelBasis(in piek, èn naar mobiele nrs)
Maandelijkse bijdrage (ook als u bijvoorbeeld met vakantie bent) (ACN Premier)
Gratis" belminuten (elk bedrijf wil winst maken, dus u betaalt ze - via hoge tarieven - toch echt zelf).
Let op: vaak betaalt u wel een starttarief. (ACN-2-ACN)
Piramidesysteem (klanten onderin betalen de klanten bovenin)

Zie onderstaand bericht (artikel uit de krant):
Verkoop telefoontikken maakt uw dromen waar

AMSTERDAM, donderdag

´Verwezenlijk uw dromen en realiseer financiële onafhankelijkheid.´

Telecombedrijven deden hun klanten al prachtige beloftes, maar nu moeten ook de verkopers eraan geloven. Om de moordende concurrentie voor te blijven, proberen nieuwe aanbieders hun telefoontikken te slijten met piramidespel-achtige verkooppraktijken.
„Dit is de manier om succesvol te worden en eindelijk al die dingen in het leven te gaan doen die je altijd al van plan was.” De ´regional directer´ van telecomprovider EurExcel komt onmiddellijk tot de kern van de zaak. In de advertentie in enkele lokale dagbladen was al sprake van ´riante inkomsten´. Met een soepele PowerPoint-presentatie tovert ze de aspirant-verkopers in de kleine conferentiezaal in het Ibis-hotel te Badhoevedorp meer eurotekens in de ogen. Zonder ervaring, risico, gerommel met voorraden of gezeur met baas of klanten kunnen ze groot geld gaan verdienen. Wie snel meer klanten en ´business-partners´ binnenhaalt, stijgt snel op de carrièreladder bij EuroExcel.

Telecombedrijven als Orange of Tele2 gooien kostbare reclamecampagnes tegenaan om nog een graantje op de overvolle telecommarkt mee te pikken. Firma´s als ACN, Euphony en EurExcel pakken het anders aan. Met een zichzelf uitbreidend netwerk van kleine verkopers, een zogenaamd ´multilevel-martketing´ systeem, proberen ze de markt van binnenuit te penetreren. Op bijeenkomsten door het hele land krijgen potentiële verkopers een juichende presentatie van bedrijf en zakelijke mogelijkheden. Het verkoopsysteem is in grote lijnen identiek: degene die een nieuwe klant binnenbrengt, krijgt een klein percentage van de omzet; degene die een nieuwe verkoper inlijft, ontvangt een bonus voor hem en degenen die deze nieuwe aanwinst binnenbrengt.
Geïnteresseerden moeten echter eerst zelf een bedrag inleggen om verkoper te kunnen worden, variërend van enkele honderden tot ruim € 600 bij ACN. Het geld kan worden terugverdiend door veel nieuwe mensen aan te brengen. Op de presentaties heet dit een ´motivatiebedrag´ dat moet aanzetten tot grotere ijver. Wie alle geldstromen echter goed in kaart brengt, tekent een schema dat verdacht veel lijkt op een piramidefonds.

Buitenlandse rechters trokken deze conclusie al eerder.
De Canadese overheid klaagde het uit Amerika afkomstige ACN eind vorig jaar al aan wegens het opzetten van een illegaal piramidespel. In België liep Euphony tegen soortgelijke klachten aan, die eveneens in een negatief vonnis voor de firma resulteerden.
Volgens Martin Bylsma van Euphony (50.000 klanten in Nederland) was daarbij echter sprake van ´aanloopproblemen´. „De Belgische wet voor dit soort verkoop is erg streng. Nederland is aanzienlijk liberaler. Wij hebben onze regels inmiddels bijgesteld en betalen bijvoorbeeld niet voor het werven van nieuwe verkopers. Door dat wel te doen, werk je piramidepraktijken inderdaad in de hand. Ik heb ook bij ACN gewerkt, dus kan daar over meepraten.” EurExcel betaalt wel voor nieuwe verkopers, maar ziet daar geen piramidespel in. ACN was niet bereikbaar voor commentaar.
De Consumentenbond heeft enkele tientallen klachten over genoemde telecombedrijven binnen. „Wij zijn wel al gebeld door mensen die een belabonnement van de meteropnemer aangeboden kregen. Wij houden deze ontwikkeling scherp in de gaten.” De ECD, bezig met de aanpak van illegale piramidefondsen, wil nietingaan op de praktijken.


08-02-2004
bron: Telegraaf

Dus PAS OP VOOR ACN !!!

Re: Bellen via ACN

Geplaatst: 12 mar 2005 14:14
door Student_G
En de Telegraaf is de meest betrouwbare krant van Nederland. Tegenover elk nagatief stuk kan een positief stuk gezet worden. Dus dat er eens stuk in de telegraaf staat overtuigd mij allerminst dat ik nu direct moet stoppen met ACN. Maar goed, net als ik weet iedereen het hier beter dus ik denk dat ik het voor gezien houdt hier. Niet echt nuttige tijdverspilling zal ik maar zeggen.

Fijn leven iedereen!