LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM-bedrijven

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
webber

Re: MLM-bedrijven

Ongelezen bericht door webber »

Mensen op deze forum hebben overal verstand van en hebben hun meningen.prima
In de meeste gevallen zijn de conclussies van tegenstanders en voorstanders bijna allemaal gebasseerd op het niveau van niks.
Bijna geen enkele hier op deze forum heeft een vette salaris of een zeer goede ondernemersinkomen.Dat is wel een conclussie wat waar is.

theguestformerlyknownas

Ongelezen bericht door theguestformerlyknownas »

Dat is wel een conclussie wat waar is.
Nee, jij hebt niveau en trekt volle zalen.....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bewijzen jullie maar eens dat magnetisme geen effect heeft op het lichaam. Vergeten jullie dan niet ff het magnetischveld van de aarde?
Nee, we gingen de zaken niet omdraaien. Jij claimt dat het werkt, dus dat moet jij dan ook bewijzen. Met medische dossiers erbij graag, want een verklaring van mevrouw van Dam te A. die steeds migraine had en nu niet meer, daar schieten we niks mee op. En nee, ik ben niet het magnetisch veld van de aarde vergeten. Maar ik ben ook niet vergeten dat 99,6% van alle mensen die ooit geleefd hebben nu dood zijn, misschien komt dat ook wel door dat magnetisch veld. En dat moeten we dan om onze nek gaan hangen? (dit laatste is niet helemaal serieus bedoeld, dus voor wie een commentaar-op-één-regel strategie wil gaan voeren, neem dan niet deze)

Wat voor opleiding heb jij overigens? Op de website lees ik dat die magneetjes kunnen worden ingeschakeld tegen de meest vreselijke aandoeningen, en dat men ADVIES kan krijgen bij de representanten van die toko. Dat is nogal wat, daarom lijkt deze vraag mij zeer legitiem, waarop is jouw autoriteit gestoeld? Ben jij in staat tot een juiste diagnose te komen, heb jij een bevoegdheid? Laat ik het anders stellen: wat als een terminaal patiënt alle reguliere geneeskunde links laat liggen omdat die jouw verkooppraatjes gelooft en vervolgens overlijdt. Kan jij je dan de juiste advocaten permitteren als er door de nabestaanden een strafproces tegen jou wordt gestart? Of denk (verwacht) je dan dat e-nergens-tix wel achter je zal gaan staan? Die situatie verzin ik niet, maar die hebben we bij jomanda al gezien. Die krijgt, als ze al boodschappen uit de andere wereld krijgt, vooral zakelijke tips en daarom zit ze er warmpjes bij. Kan jij Spong betalen?
Bekritiseren jullie maar alles wat anders is dan jullie bekrompen wereldje waarin jullie leven. Ik hoop alleen voor jullie dat jullie niet gelovig zijn , want een godsdienst kun je nl. OOK niet bewijzen!
Jaja, wie jullie sprookjes niet geloven heten bekrompen. En je vergelijking met godsdienst gaat totaal mank. De overeenkomst kan dan wel het aan de man brengen van onzin zijn, het grote verschil is dat je bij godsdienst niet je verhaaltjes door anderen moet laten slijten om in je eigen levensonderhoud te voorzien. Daarmee zijn we weer terug op het onderwerp van dit forum, multilevel marketing. En hoewel er veel te lachen valt over alle mogelijke produkten en middeltjes die het via het mlm-cirquit op de markt proberen, moet daarover m.i. gestopt worden, aangezien dit over het algemeen niet relevant is in de discussie over de verkoopmethode.

Gast

gebasseerd op het niveau van niks.
Dan moet jij het kunnen begrijpen.

E-nergetix

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@Maarschalk,

Website is niet gekopieërd. Deze website is de website van Energetix Zelf. Hier staan alleen mijn contact gegevens op als mensen informatie willen, willen bestellen of zich zelf willen inschrijven als consultant. Energetix heeft zelfs liever dat je hun website gebruikt om wildgroei ed. tegen te gaan.

Dus als er fouten op staan mag je ze aan mij doorsturen en stuur ik ze door naar Energetix. Het is aan hun of zij dit wijzigen of niet. (je kan ook de gegevens vinden op www.energetix.tv)

En daarbij ben ik te lui om zelf de moeite te doen om een eigen website te maken. Heb ik absoluut geen tijd voor.

FF reclame....

Voor de mensen in de omgeving van Philips city... Morgen 16.01.05 is er in Veldhoven in zalencentrum d'n Band een paranormaal getinte beurs. Kunnen jullie de sieraden in het echt zien en be- of veroordelen.

Groet,

E-nergetiX 8)

Gast

Ik word hier echt niet goed van.

Heel Nederland staat op z'n kop omdat Sylvia Millecamp zich heeft over laten halen door Jomanda omdat die beweerde dat zij geen borstkanker had. En waar is Sylvia aan dood gegaan? Uitgegleden over een banaan?? (Rijmt ook nog).

Dit zijn charlatans die het hebben over een macht buiten ons, over het bestaan van de doden en geesten. Dit is onzin. Dit soort verhalen komt alleen maar voort uit ons besef dat ik ik ben en dat wij weten dat wij zijn. Dat wij weten dat wij worden geboren en weten dat wij eens zullen sterven. De angst is de dood, en iedereen vraagt zich af of het leven niet iets hogers is, is dit alles? Ja, dit leven is gewoon alles, alleen onze hersen zijn een beetje te veel geëvolueerd en daarmee het besef dat je een individu bent en daarmee de angst voor de dood die ooit komt.

En de mens wil niet dood, die wil minimaal nog een leven hierna, desnoods als geest.

En nu weer zo'n verhaal van Jomanda dat cremeren pijn doet. Wordt al 3000 jaar in India gedaan en nog geen enkele goeroe heeft van een overledende gehoord dat het pijn doet. Nee logisch, in de Indiase geloofsbelevenis is crematie de bevrijding van de ziel.

Een Indiase goeroe zal wel berichten hebben ongvangen van "gene" zijde dat begraven een probleem is vanwege de wormen en dat dit veel pijn doet.

Het punt is gewoon dat deze charlatans mensen over de streep halen die in hun huidige leven niet vinden wat zij ervan hadden verwacht. In plaats van de problemen te zoeken in de realiteit, nee gaan ze naar dit soort flauwekul toe en zijn tot overmaat van ramp nog verschrikkelijk veel geld kwijt.

Oplichting, oplichting en niet meer.

Gast

FF reclame....
Natuurlijk, waarom zou je ook een poging wagen enige vorm van weerlegging van al het gestelde te posten. Zeker ook te lui<bs><bs><bs>druk daarvoor? Of ben je er gewoon zo eentje die weet dat hij gebakken lucht verkoopt en er zelf ook niet in gelooft, maar elke verdienste is mooi meegenomen?
Het zou je wel maken tot één van de slimmere mlm-ers.

En bij deze meld ik me af voor die beurs. Ik heb op je website al gezien hoe mooi die sieraden zijn...

E-nergetix

Natuurlijk, waarom zou je ook een poging wagen enige vorm van weerlegging van al het gestelde te posten
Heel simpel........Discussie allang gehad. Met wie wil je weten?
Met Magnetico en Dhr Lau. Beiden geleerden

Conclusie......

Zij konden niet bewijzen dat ik gelijk had en andersom precies het zelfde.

Wil je het met eigen ogen zien.......?

Zoeken op E-nergetix, Magnetico. Kijken en lezen bij de topics Biostabil kan ook helpen...... :wink:

Misschien dat je dan nagaat denken........ en dan pas in het wilde weg begint te .......!!!

En ja........Voor het merendeel kopen de mensen de Sieraden omdat ze ze mooi vinden en niet voor de magneten!! Vind ik prima, omdat ze er nog goed uitzien ook nog en vele malen goedkoper zijn dan die Biostabil.... Vind jij ze niet mooi? Fijn toch...... Ook jij hebt recht op een eigen mening. Toch? of is je mening gevormd door opvoeding en .....???
MMMM...........Stof tot nadenken.

Tot Laters,

E-nergetix 8)

Gast

Heel simpel........Discussie allang gehad. Met wie wil je weten?
Nee, ik wil het weten van degene die me deze dingen eventueel verkoopt. In dit geval van jou dus.
Zij konden niet bewijzen dat ik gelijk had en andersom precies het zelfde.
En, wat is daarmee jouw conclusie? JIJ hebt volgens de site de adviserende rol, dus JIJ zal er hoe dan ook toch een standpunt over moeten hebben! Vandaar nogmaals mijn vraag: waarop baseer jij je autoriteit in deze? Wat heb jij voor kennis. Je claimt dat het effect heeft, maar elk effect kan ook negatief uitvallen. Hoe ben jij in staat dat onderscheid vooraf te maken? Hoe diagnostiseer je?

Zoeken op E-nergetix, Magnetico. Kijken en lezen bij de topics Biostabil kan ook helpen......
Weet je wat helpt? Je niet hoeven te verschuilen achter andere namen, maar gewoon zelf op de hoogte zijn. Dat komt een stuk geloofwaardiger over. Maar kies dan ook gelijk een ander produkt, want geloofwaardigheid zal er aan die magneetjes nooit meer toe te kennen zijn.
Voor het merendeel kopen de mensen de Sieraden omdat ze ze mooi vinden en niet voor de magneten!! Vind ik prima
En dat past weer goed in mijn hypothese dat je alleen maar into it bent voor het geld. Mijn zegen heb je, maar ik geef je weinig kans. Lees je eigen website er maar eens op na. Daar staat vermeld hoe lang men al op de hoogte is van het magnetisme en hoe lang er al geneeskrachtige werking aan wordt toegekend. Maar is dit een algemeen bekend en geaccepteerd feit, zoals bijvoorbeeld de effectiviteit van penicilline? Welnee meneer, het wordt door niemand met enige staat van dienst gebruikt, het ligt niet bij de apotheek, en het wordt alleen maar aan de mensheid gesleten door verkopers met een kennisniveau zoals dat van jou, die de werking ook helemaal niet interesseert maar de inkomsten goed kunnen gebruiken. En dat voor zo'n heilzaam, en tegen zoveel kwalen werkend middel. Stof tot nadenken? Schei nou uit, eerder tijdverspilling!!
Het is typerend dat de fabrikanten van dit soort prullaria juist op mlm als verkoop methode de keus laten vallen. Beiden zijn uitermate geschikt voor de doelgroep goedgelovige, matig opgeleide en weinig nadenkende individuen.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@energetix, nu prijs je alweer die website aan. Blijkbaar sta je erachter aangaande de inhoud.
Zoals op de website staat vraag ik je om advies. Ik wil namelijk weten hoe het kan dat je een magnetische kracht meeneemt.
En dan kom je met een of ander standaardverhaal of magnetisme heeft invloed op het lichaam.
Waar blijft je advies nou?

Blijft dat beperkt tot bruno santenera zegt dat het werkt?
Of heb je nu ineens weer een of andere vage dr. ... uit ... die zegt dat het werkt?
Of ga je me eindelijk eens uitleggen hoe je een magnetische kracht meeneemt de bloedbaan in.
En dan ook gelijk welk magnetisch veld mijn kleding creeert maar die gelukkig te zwak is om het magnetische veld van jouw sieraadje te compenseren?

Nog een laatste vraag, als de meeste mensen het sieraad kopen vanwege haar schoonheid, waarom wordt er dan continu geschermd met de genezende magnetische werking?

kenner

Ongelezen bericht door kenner »

ik ben al jareneen vervent mlm-er.
FLP, goed bedrijf, ik bouwde geen netwerk op, wilde ook niet maandelijks een investering doen van €100.. Deed verkoop via internet. Dit mag niet meer van de directie, dus gestop.
Worldgamesinc. groot wereld wijd bedrijf en goed. Hoge drempel. Heb nu 10.000 aandelen.
JISL. Nederlands bedrijf. Ik werk hier met twee programma's, the lottery en het $5 program. inkomsten zeer goed.
Je moet er gewoon voor werken en tijd voor vrij maken.
Degene die falen zeggen meestal: "Het werkt niet"!! Zij zullen altijd de ander de schuld blijven geven.
Deze kunnen zich beter afvragen: "wat heb ik er voor gedaan"?
MLM is in Nederland nog erg onbekend, als de media er meer aandacht aan zou besteden om MLM te onderzoeken dan zou het ook in een heel ander licht komen te staan.
Wist je trouwens dat veel autobedrijven dit systeem hanteren? En wat denk je van verzekeringsmaatschappijen?
Bezoek deze eens:
$5program
The Lottery

E-nergetix

@Maarschalk,

Website aanprijzen? Of jij kan niet lezen of ik schrijf zo onduidelijk dat een Controller het zelfs niet snapt?

En waarom de nadruk op de Magneettherapie ligt? Antwoord kun je zelf al geven denk ik, maar toch. Voor Energetix is Magneettherapie 1 van de belangijkste dingen. (Als je de bronvermeldingen gevonden hebt weet je de rest van het verhaal ook meteen)en daarbij vinden ze mooie en redelijk betaalde sieraden ook nog heel belangrijk. Conclusie... Combinatie van 2 - mijns inziens - goede dingen!

Met Zoeken bedoel ik hier op het Radar Forum 3e woord naast gedragregels incl. vergrootglas!

Zou kun je de gehele disccussie vinden die ik hier op het RadaR forum heb gehad met betreffende personen. En die ga ik niet nog een keer voeren met anderen. Research doen heet dat. Hier wordt vaak verwezen naar dat verhaal.

Veel succes met jullie ontdekkingsreis die Forum heet!

E-nergetiX

E-nergetix

Hier enkele bronnen waar ik volledig achter sta!
Geplaatst op 19 Nov 2004 22:14 door E-nergetix

--------------------------------------------------------------------------------

OK, hier hebben jullie bronvermeldingen aangaande magneten en magneettherapie.

1. De kerdaniel et al (1987). La magnétothérapie. Maloine.
2. Trock D. (2000) "Electromagnic fields and magnets. Investigational treatment for Musculoskeletal Disorders" Rheum dis Clin North Am. Vol. 25, pp 51-62
3.Segal N. (2001) "Two configurations of static magnetic fields for threating Rheumatoid Arthritis of the Kne": A double-blind clinical trail." Arch. Phys Med Rehabil. vol. 82, pp 1453-1460.
4. Man D. (1999)"The influence of permanent magnetic field therapy on wound healing in suction lipectomy patients: A double blind Study", Plast. reconstr. surg Vol. 104, pp 2261 -2266
5. Hong C.Z. (1987) "static Magnetic influence on human nerve function", Arch Phys Med Rehabil. Vol 68, pp 162-164
6. Basford J. (2000)"A historical Persective of Popular use of electric and magnet therapy". Arch Phys med Rehabil. Vol 82, pp 1261 - 1269
7.Ramey DW. Magnetic and electromagnetic therapy. Scientific Review of Alternative Medicine 2(1):13-19, 1998

Plus de volgende websites:

http://www.wholehealthmd.com/refshelf/s ... 15,00.html

http://www.healthy.net/library/newslett ... agnets.htm

http://www.positivehealth.com/permit/Ar ... arsh16.htm

http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/377377.stm

http://www.channel4.com/health/microsit ... agnet.html

http://www.indiangyan.com/books/magnetb ... ndex.shtml

http://www.wholehealthmd.com/news/viewa ... 04,00.html

http://biomagnetictherapy.webwise-media.com/

http://www.westonaprice.org/healthissues/magnet.html

http://www.ofspirit.com/magnetic.htm

http://www.tmc.edu/tmcnews/12_15_97/page_08.html

http://www.mercola.com/2000/mar/26/magn ... hrenia.htm

http://www.amsa.org/humed/camresources/C6.doc

http://www.caromont.org/16281.cfm

http://jama.ama-assn.org/cgi/content/full/283/10/1322

http://www.worldwidehealth.com/Library/ ... 90903.html

en de volgende boeken:

Magnet Therapy: The Pain Cure Alternative
by RONALD M. MD PHD LAWRENCE (M.D.), PAUL J. MD ROSCH (M.D.), JUDITH PLOWDEN

Magnet Therapy: Balancing Your Body's Energy Flow For Self-Healing
by Holger Hannemann

Magnet Therapy – A Powerful Healing Force (B11)
Rosemary Skinner S.R.N.

MAGNET THERAPY
Ron LAWRENCE M.D., Ph.D.

Ik denk dat dit genoeg leesvoer is voor een uurtje?
(Ik ga ervan uit dat alle bronnen worden geraadpleegd?)
Veel plezier,

E-nergetiX

Maarschalk

@energetix, je hebt inmiddels al 3x de url van de website hier vermeld, dus je staat achter de inhoud ervan. Simpele conclusie.
Zou je er niet achter staan dan zou je hier de url niet plaatsen.

Ik ben niet geinteresseerd in die discussie. Ik heb je 2 vragen gesteld die je niet kan of wilt beantwoorden.
En nee, ik hoef niet nog 3 boeken, url's of andere bronnen te zien.
Ik wil een antwoord op mijn 2 vragen.
Leg deze uit en je hebt het bewijs geleverd. Doe dit niet en je bent geen haar beter dan de man van de biostabil.

Gast

hee kenner, wist je dat het aan Harvard gedoceerd wordt, Donald Trump als hij opnieuw zou moeten beginnen dit met mlm zou doen.

Heb je nog meer nageprate onzin, of kom je nu met bewijs voor jouw uitspraak?

Maarschalk

Hmm, ik bedenk me iets.
Volgens de site zouden die armbandjes bijna alles genezen.
Nu verkoop je ze via de mlm methodiek.
Blijkbaar werken ze niet, want hoe kom je anders steeds weer aan klanten?

Gast

Nog iets..

Weet niet of het wat betekend maar Sinds mei 2003 heeft ENERGETIX een CE registratie voor medische producten categorie 1.

E-nergetix
Misschien dat dit helpt bij het trekken van je conclusie. Informatie is simpel na te vragen via het net ,denk ik. Toch?

Als het een onwaarheid zou zijn zal een instantie als CE deze waardering niet geven. Je moet hier toch aan bepaalde voorwaardes voldoen lijkt mij. Ja Toch?

Ondanks dit blijft de ketel de pot nog steeds verwijten dat hij zwart ziet.

E-nergetix 8)

Maarschalk

@energetix, waarom heb ik nog steeds geen antwoord gehad op mijn twee vragen?

E-nergetix

Maarschalk,

Welke vragen? Je hebt er zoveel gesteld.

Ik zal ze proberen allemaal te beantwoorden voor je door me er heel makkelijk van af te maken!

1. Die vraag mbt de kleding heb ik totaal geen idee wat je zelfs bedoelt.
En ik denk met mij vele andere mensen ook. Omdat jij een gedeelte of geheel natuurkundig bent opgeleid weet jij het antwoord onbetwist hier op. Verras me!!

2. mbt die bloedvraag. Idem dito.

Misschien dat je denkt dat je mij nou op een plek hebt waar je me wilt hebben heb je het dus volledig mis.

Waarom? Simpel, JIJ stelt de vragen die een beter opgeleid persoon zal vragen en ook vraagt. Een normaal tot middelbaar opgeleidt persoon net als ik heeft totaal geen behoefte aan die informatie en ook geen zin om deze informatie zich eigen te maken.

Wat jij verlangt is bijna onmogelijk. Je gaat zeker ook naar de supermarkt en vraagt aan de eigenaar of hij de komplete samenstelling van zijn produkten kan vertellen incl. de gehele uitwerking op het lichaam. Want doordat hij de produkten verkoopt staat hij volledig achter zijn produkt, anders zou hij of zij deze niet verkopen. toch?
of denk je dat een klant van joubedrijf precies tot in de puntjes wilt weten hoe een DNS netwerk enz. functioneert of hoe een bepaald softwarepakket tot stand is gekomen incl programering enz? Nou?

Maar om jou gerust te stellen zal ik de vragen verder leiden zodat je een bevredigend antwoord tegemoet kunt zien. Moet je ze alleen nog en keer stellen die je specifiek beantwoord wil hebben.

Gr,

E-nergetix

Maarschalk

Welke vragen?
Ik heb ze pas drie keer gesteld of zo.
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt de juiste getracht te beantwoorden.

Alleen zo jammer dat je dan probeert mij belachelijk te maken en aldus de aandacht te verleggen.
Geef antwoord op die vragen en hou het daarbij.
Ik geef je wel gelijk dat de natuurkunde de meeste mensen misschien niet zoveel kan schelen, natuurkunde in het algemeen.
In dit geval verwijs je naar een website die uitleg geeft over de armbanden.
In deze website staat natuurkundige onzin. Door deze onzin wordt er foutieve informatie gegeven. Je zou zelfs kunnen zeggen dat mensen vals worden voorgelicht, maar aangezien dat juridisch gevaarlijk is, zeg ik dat dus niet.
Op basis van deze foutieve informatie nemen mensen een beslissing.
En nu vermoed ik dat mensen, ongeacht hoe hoog ze zijn opgeleid, daar niet van gediend zijn.
Kijk maar naar meneer Santanera en zijn biostabil. Na tig klachten aangaande foutieve informatie heeft hij zijn reclamespots aangepast.
Wat jij verlangt is bijna onmogelijk. Je gaat zeker ook naar de supermarkt en vraagt aan de eigenaar of hij de komplete samenstelling van zijn produkten kan vertellen incl. de gehele uitwerking op het lichaam. Want doordat hij de produkten verkoopt staat hij volledig achter zijn produkt, anders zou hij of zij deze niet verkopen. toch?
of denk je dat een klant van joubedrijf precies tot in de puntjes wilt weten hoe een DNS netwerk enz. functioneert of hoe een bepaald softwarepakket tot stand is gekomen incl programering enz? Nou?
Wat ik vraag is niet onmogelijk. Ook hier probeer je weer de aandacht af te leiden.
Wat ik vraag is een antwoord. Wat ik dus eigenlijk wil is dat de informatie die op de website staat correct is en geen natuurkundige onzin bevat.
Om jouw vergelijking over te nemen, nee dat doe ik niet.
Op een brood staat niet iets als de granen in dit brood verwijderen de negatieve energie die een foute ying produceert waardoor uw haar niet danst.
En de klanten van mijn bedrijf vragen niet wat jij als voorbeeld geeft. Waarom niet? Omdat wij niet dergelijke onzin gebruiken om ons product aan te prijzen.

Wat ik me nu wel afvraag is iets wat al eerder gevraagd is.
Gast van 15 jan 2005 20.21 vroeg wat jouw opleiding was.
Jij verkoopt sieraden die worden aangeprezen als hebbende een helende werking. Als jij een middelbare opleiding hebt zoals je zelf zegt, waarop baseer jij dan de medische kennis om te beoordelen of een potentiele klant baat zal hebben hierbij en of het niet schadelijk is voor hem?

Gesloten