LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000 geen fratsen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
P.

Re: C1000 geen fratsen

Ongelezen bericht door P. »

Beste allemaal.

Wat mij opgevallen is zijn de verschillen tussen alle C1000 winkels.
In ons dorp is een C1000 en inderdaad stickers plakken. Maar de stickers liggen in de winkel klaar. Evenals bij de kassa. En de reclame-artikelen worden bij de kassa op de stickers van de kassieres gescand. Of je nu 1x of 10x het product koopt. Maakt niet uit.
Verder zie je ook prijsverschillen tijdens gewone reclames. In onze gemeente zijn meerdere C1000 winkels. Als er reclamefolders uitkomen zie je de verschillen tussen deze beide winkels. In ons dorp (een klein dorp met een grote Jumbo aan de overkant) is de conurentie behoorlijk groot. Daardoor ook veel voordelen.
Dus de acties die C1000 brengt en de manier waarop deze gehandhaafd worden zijn per vestiging verschillend. En ik mag zeggen. Wij boffen!

JerryNeeskens

Ongelezen bericht door JerryNeeskens »

Degenen die klagen over een detectiepoortje bij de C1000, moeten zich niet bij de winkel zelf, maar bij zijn jattende medemensen ! Of hebben al die klagers hierboven soms zelf proletarisch gewinkeld :twisted:
Bovendien : iedereen op dit forum (inclusief mezelf)heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat de naam C1000 weer tig keer te zien is geweest hier. Dat noem ik pas gratis reclame. Wist u trouwens dat de meeste klagers alleen maar klagen om iets te klagen te hebben ? Dat komt omdat ze a) zelf niet interessant zijn en b) uit zichzelf niets interessants te melden hebben.
Ik blijf in ieder geval boodschappen bij de C1000 doen, omdat ze goedkoop zijn, goede service bieden en goede spullen verkopen. :!:

cccc 1

Ongelezen bericht door cccc 1 »

Dat is pas goede reclame voor c1000 jerry
Medewerker van c1000?
En verveel jij je eigen ook?

weert

Ongelezen bericht door weert »

ik heb de stickers niet eens gekregen, en krijg bij onze c 1000 echt de korting niet. belachelijke actie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

j.kunkeler

Ongelezen bericht door j.kunkeler »

Hoezo, C1000 geen fratsen. De zegels zijn niet verwerkt bij de kassa of geintegreerd in het kassasysteem, lulkoek! C1000 is voor ca. 75% van AH en volgt moeder op de voet.

Loe

Ongelezen bericht door Loe »

Wel handig dat je in mijn C1000, Buitenhof te Delft, geen stickers hoeft te plakken voor korting.
Er hangt zelfs een A4 poster in de winkel hierover! :)

Geen fratsen dus en dat scheelt!

A.C.W.

Ongelezen bericht door A.C.W. »

Eerst je kar vol laden voor € 20,-- en dan hopen dat je een makreel wint.

Dat zijn pas fratsen!

zuunige zeeuw

Ongelezen bericht door zuunige zeeuw »

Wat zitten jullie nou te zeuren over kortingen, zegeltjes plakken,
klantenkaart, wel of geen fratsen. Laat die publiekverlakkers toch
zitten en ga naar de echte prijsbrekers zonder fratsen.
Loop eens binnen bij de Lidl of Aldi op dergelijken. Neem je normale boodschappenlijstje en vergelijk. Zeker, ze hebben niet alle bekende
hollandse merken maar veel van hun spullen zijn afkomstig van de grote merken, net als de huismerken van de grootgrutters. Na een paar keer weet je precies wat je wel en niet wilt hebben net zoals bij de andere supermarkten. De winkels zijn niet zo luxieus maar dat
is omdat ze de fratsen weglaten. Ik bespaar nu zeker 20 procent op mijn standaardboodschappen. Luctor et emergo !

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ja ja.... dus jij doet boodschappen bij de lidl en aldi.... maar wat je niet daar kan kopen moet je toch naar een ander winkel.... doe je dat allemaal op je fiets of rijd je met de auto daarheen....
Als je met de auto daarheen rijd dan rijd je van wat je bespaart heb bij de lidl of aldi aan benzine om weer naar een andere winkel te gaan om daar de rest van je boodschappen te halen....
Schiet ook lekker op zeg...
Nou... laat mij dan maar naar 1 winkel toe gaan waar ik vrijwel alles kan kopen dan dat ik tig winkels moet af gaan om mijn kortingen, bonussen, zegels en koopjes te behalen...

Groetjes

A.C.W.

Ongelezen bericht door A.C.W. »

Wij hebben de massel dat we en Aldi en A.H. en C1000 kunnen belopen. Dus geen fiets en geen auto!

Wij maken dus ook van alle drie gebruik en dat scheelt best in je portemonnee.

Het is een kwestie van blijven vergelijken en neem ook eens je kassabonnen mee naar huis.

Gast

Bij ons in Bunschoten hebben ze ook nog een spakenburgse voordeelkaart bij de c1000 en daar spaar je punten mee en krijg je cadeau's voor de punten. Ik vind die plakzegels belachelijk omdat de artikelen toch al ingesealed zitten per drie of vier, want als je losse artikelen pakt gaan ze op tilt hier in de winkel.

rodriguez

Ongelezen bericht door rodriguez »

Bij ons in Hasselt bij de C1000 van Jenny Riezebosch kunnen ze er ook wat van

Hebben ze een kortingsaktie, je weet wel stickers plakken.
Blijkt dat het produkt er gewoon niet meer is. in dit geval olijfolie
Vraag je wanneer het weer verkrijgbaar is, niet dus.

Fijne aktie van C1000, gewoon neplokkertjes dus.
Hoezo geen fratsen!?

Mireille Zijm

Ongelezen bericht door Mireille Zijm »

Ik ben het helemaal met u eens, bij mij kwam precies hetzelfde op toen ik de nieuwste zegelreclame van C1000 zag. Ze spreken zichzelf ontzettend tegen, klopt van geen kant.

Groeten,
Mireille Zijm
Rijswijk zh

J.Pöpping

Ongelezen bericht door J.Pöpping »

DE C 1000 had in Kerkrade een aanbieding met Carnevalsmaandag. Als je tussen 8.00 uur en 12.00 uur bij hun was dan kreeg je een kilo gemengd gehakt voor 1.00 euro. Had nog wat andere artikelen nodig en ben toen maar op maandag 7-02-2005 om 9.00 u ernaar toegegaan, geen gehakt, kregen ze nog binnen. Ben om 11.00 u erweer naar toegegaan, het was nog niet daar. Ik ben toen kwaad de winkel uitgelopen en heb ook geen ander artikel gekocht. Ik zal voorlopig de C 1000 wel gaan mijden en hopelijk de mensen die er ook zijn geweest ook. Op zo'n Nepaanbieding zitten we niet te wachten!! Er zijn ook nog andere Supers als de C 1000. :evil: :shock:

Gast

nee dan de konmar,daar maken ze het bont.

het gehele honig assortiment eruit gegooid!!

ook hazelnootpasta van nutella alleen nog in 200 grams glas.
ipv 450 grams pot.

je hebt dan een glas als deze leeg is(heb glazen genoeg
maar de prijs is meer dan 200 % dururder dan de 450gram voor een lullig glas .

daarom ga naar konmar dat scheelt ! 200 % op een pot nutella .

maarten ter V

Ongelezen bericht door maarten ter V »

Ik ontdek steeds weer dat evanals de belachelijke bonus artikelen bij AH ook de c 1000 met of zonder akties, nog steeds veel duurder is dan bv edah of aldi. Dus ondanks het geringe artikelen aanbod, ga ik naar de Aldi en zo nodig naar de edah.

Blijft tot op heden meer dan 10 % kontante korting opleveren.

gr. Maarten

gekkie

Ongelezen bericht door gekkie »

AH en C1000 is toch een concern dus wa maakt het uit. Alleen wil de laatste tijd C1000 niet met AH vergeleken worden wegens boekhoudschandaal de afgelopen jaren.

Een trouwe JUMBO medewerker :P

Gast

Zag gisteravond het nieuwe C1000-spotje en ze zijn weer terug bij: "Geen fratsen. Dat scheelt." 8)

Alleen wat maakt mij 20ct korting op een kilo tomaten nou uit? Alsof ik zoveel tomaten eet dat ik dat echt ga merken in m'n uitgaven... :?

Nou ja, toch goed om te zien dat de C1000 de boodschap (leuke woordspeling) van dit topic heeft meegenomen... 8)

lucy

Ongelezen bericht door lucy »

c1000 en ah zijn onderdeel van groot concern en wie horen daar nog meer bij?
alle supers zijn onder te verdelen in een paar concerns.
heb je wel eens gekeken wie er allemaal bij elkaar horen voor wat betreft de doe het zelf zaken?

aldi is echt niet altijd goedkoper dan C1000. ga daar ook maar eens heen met je kassa bon.

ik vind mijn c1000 in alphen a/d rijn een heel fijne winkel. voor sommige luxe producten ga ik wel eens naar de AH in Alphen, en die is ook fijn hoor hij is alleen duurder.
en voor veel producten ga ik naar de aldi en dat is ook fijn winkelen zeker als ik betaald heb.
:D :D

Lexxie

Ongelezen bericht door Lexxie »

janina1982: wat jij zegt is ook NIET waar, ik werk zelf bij een edah en je krijgt echt wel korting zonder coupon enz!. deze argumenten die jij dus aanvoerd zijn ook uit de lucht gegrepen

Gesloten