LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schuld weg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janny

Re: Schuld weg

Ongelezen bericht door Janny »

Je hebt in Nederland een vrije markt.

als ik zo stom ben om aandelen in de vrije val te kopen ben ik de stommeling, en is er geen lieve minister die mij daar in kan beletten om mijn zuurverdiende centen te verspillen,!!!!!!!!!!!!

Toch. en dat is voor mij nog steeds de woede in me ,Hoe was het mogenlijk, dat je een aanbieding kunt doen aan mensen die er geen verstand van hebben een failliete ( na ja) in waarden dalend product mag verkopen, als Geweldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig goed.
en daar zit volgens mijn simpele benadering de fout.

Het product rammelde aan alle kanten, alleen ik was doof , en ziende blind.

Er zijn wetten , maar die werden niet gehandhaafd.
Inderdaad ons Nederlandse veel geroemde en verguisde Gedoogbeleid.

En daar is namens mijn overtuiging de Minister wel verantwoordelijk voor.! Om wetten te handhaven>>>>>>>>>>

Janny

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Allerbeste Janny,

Stel jij was minister en je had voor miljarden zitten in de KPN als werkverschaffer, die begint weg te glijden om voorgoed te verdwijnen, zou je dan om jezelf en de onderneming te redden niet proberen om een bijna dode geit te verkopen voor een paard ?

Immers je weet ook wetten zijn mensenwerk, de ja's en de nee's zijn evenveel je moet alleen maar weten hoe ze aan elkander praat en zeker in zaken als overeenkomst. Overeenkomsten, verzekeringen, leningen etc is in feite niets anders dan een officiële toestemmening om anderen op te lichten. Zoiets voor de rechter brengen is meestal een verloren zaak, indien je geluk heb is het fifty fifty en deze regeling wijken zij n o o i t van af want hiermede vult de ene hand de andere en altijd!!!

Janny

willems.

en is dat wat jij schets een reden om mensen die met die problematiek niets te maken hebben We zijn ,.( misschien met een enkele uitzondering daargelaten) allemaal onbekent met het product aandelen en de vorm van bv WVDD. mag je die mensen dan op zadelen met de gevolgen. die daar part nog deel aan hebben?

Nee daarvoor heb je nog steeds de rechterlijke macht om de wetten te handhaven.. En ook de Minister moet, als hij kennis heeft van bedriegelijke zaken, daar tegen op treden. Wie het daar niet mee eens is zegge het maar.

Verder will en kan niet geheel opening geven. maar !!! ik heb liever zelf schade, dan dat ik een ander bedrieg. en zo werk ik in de praktijk ook.

Dat heeft voor mij met pricipes te maken.
Hoe een ander zich wil over geven aan list en bedrog is voor verantwoordelijkheid van diegene.

en dat is echt gemeend.,

Daarom is mijn rechtvaardigheidsgevoel ook zo beschadigd door list en bedrog van Dexia.

Janny

Willems

Beste Janny,

Je hebt méér dan gelijk indien je principes er op na houdt! Echter de realiteit kent geen principes en verscheurt als een leeuw, indien het moet, zijn eigen meester die het van eten voorziet!
In het begin dacht ik net als jij en had veel last van het gevoel van onrechtvaardigheid, maar thans ben erachter gekomen, dat wij in een jungle leven. Het leven is verhard en meedogenloos geworden en zeer ongezond voor principes. Bij de opkomst van de sociale regelingen was er hoop, maar nu alles verhard is, moeten zelfs zieken en invalides zelf aan de boom gaan schudden indien zij iets willen en mochten zij niet over voldoende kracht bezitten, dan is het pech met mateloze ellende. Maar voor de maatschappij bepalers een stroom van baten voor hun eigen portemonnees!

Janny

voor mij geen reden om de pricipes over boord te gooien.
Het mag roeien tegen windmolens zijn, maar mijn geweten blijft in die zaak schoon. en daar moet ik mee leven.

Met vriendelijke groet
Janny

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte Willems,

Ging er bij u geen lichtje branden toen u zich in vele bochten moest wringen om een product te kopen dat in uw eigen land niet verkocht mocht worden? En kent u het verhaal van de dronken automobilist die na een aanrijding zij: "De boom ging opeens naar links"!

Willems

Allerbeste Janny,

Idealisten en martelaars hebben deze wereld altijd bewogen en daar behoor je zonder meer ook bij!!

M. vr.gr..

Willems

Daar heb je de etterhond weer met zijn verziekte geest, die onbewust geheel door het waanbeeld van dronkenschap wordt beheerst. Kerel, besef je nog niet hoe ziek je bent en dat je je publiekelijk belachelijk maakt!
Kennelijk woon je alleen samen met jouw PC zonder iemand die je erop wijst dat niet goed met je gaat met je eentonige waandenkbeelden.
Ik heb geen medelijden met je en lach nu ermee en zal een driedubbele pakken, mesjoche malloot!!!

Gast

Geachte Willems,

Ik heb getracht u beleefd aan te spreken en gezien het tijdstip hoopte ik u in nuchtere toestand te treffen. Helaas heb ik mij vergist. Ik verzoek u afstand te houden, dit heb ik eerder gevraagd maar u weet van geen stoppen! Een bezoek aan onderstaande site raad ik u dringend aan.
http://www.aavlaanderen.org/

Janny

willems.

Ik ben geen martelaar.

ik heb wel een ideaal.

Maar nu naar het onderwerp terug. een uitstapje oke. maar dan terug naar de vragen van de dag.

en dat was:
Nog even en onze schuld is weg als de AEX zo doorgaat, dit is ook gunstig voor dexia want zo wordt onze fictieve schuld minder en stoppen dedupeerden die niet bekend zijn met deze site sneller tussentijds met hun contract en krijgen ze weer meer geld in handen om te gaan procederen.

Ik zeg fictieve schuld omdat ze de aandelen nooit hebben gekocht en de rente die we betalen is rente die wordt betaald voor nooit verstrekte leningen.
Ze hadden al lang de bewijzen voor aankoop op tafel gelegd als ze daadwerkelijk de aandelen hadden gekocht, dus mensen ga voor een procedure en maak dat ze geen middelen meer hebben om in de verdediging te gaan, ik ben er ook aan begonnen en het voelt heerlijk om die zwijnen voorlopig een hak te zetten.

gegroet gedupeerden en sterkte
janny

Willems

Indien ik niet wist, dat je aan een eenzijdig waanbeeld van dronkenschap lijdt, die je nooit méér zal loslaten, was ik geneigd te blijven reageren, want laster en verdachtmakingen moeten bestreden worden. Maar nu zie ik volstrekt in, hoe losgeslagen en ziek je bent, is het de moeite niet waardig om parels voor etterhonden te gooien, daarom zal in de mate van redelijkheid mij distanciëren van jouw ziekte en éénzijdige gefrustreerde uitingen over dronkenschap, een waanzin waaronder je diep gebukt gaat en de behoefte hebt het op anderen af te schuiven. Een goede oplossing, want genezing is er niet meer bij, en dat doet geen pijn: een stuk touw met een lus eraan!!

Gast

Heer Willems het ten nacht en ontij met uw vrienden in het duister tasten is u in de kop geslagen. Het is duidelijk u verkeert in een toestand van paranoide psychose veroorzaakt door hoogmoed en versterkt door overmatig drankgebruik. Vrees niet: zelfs daar zijn medicijnen voor. U doet er goed aan zich spoedig onder behandeling te stellen!

Willems

Allerbeste Janny,

Loopt dan jouw WVD nog en onderworpen aan AEX? Ik dacht dat alles afgesloten was en je een restschuld was toegeschoven! Indien Dexia inderdaad over de opgekochte (?)pakketten aandelen nog beschikt, zijn zij bij stijging van de AEX ermee gebaat, maar of de gedupeerden er beter van zullen worden geloof ik niet. Dexia heeft ons doorgeschoven naar rechters en advocaten op zij ook een graantje mee kunnen pikken, zo werkt dat!

Willems

Zielige etterhond, dat zijn mijn eigen woorden die je gebruikt, besef je nog niet dat je een lege dop ben uitsluitend gevuld met de waanzin van dronkenschap en wil je iets anders wil zeggen, dat je woorden van anderen moet gebruiken? Wat een stuk pure ellende, indien je zo doorgaat komen ze jou halen, jouw toestand wordt dramatischer!
Wat zoek je eigenlijk hier op het forum? Het doet echt geen pijn je kan jouw schoenveters ook gebruiken als je maar zacht blijft doortrekken!!

painter

Ongelezen bericht door painter »

Door dit geneuzel worden er topics verwijderd.

Ga zo door

Gast

Heer Willems nu laat ik u aan uzelf over. U lalt wartaal en bent uzelf niet meer. U kunt het beter laten!!!

villa_cees

Ongelezen bericht door villa_cees »

Alles over avondrood

Totaal berichten: 44

Sinds 25 jan. 44 berichten en geen een serieus, opbouwend of waardevol voor medegedupeerden.

BRAVO!! :wink:

vr.gr. Cees

impact

Ongelezen bericht door impact »

Willems, laat je toch niet verder provoceren door die ellendeling Avondrood. Hij geniet van jouw reacties dus gun hem die lol niet meer.
Wij weten toch wel wie zich achter die naam verschuilt?
Groet, impact

Janny

willems.

Mijn contract is uitgediend.
Mijn geld heb ik verdiend.
en mijn schade ben ik onder begeleiding van een vakkundig advocaat aan het kleineren.

( ik dacht even dat de eerdere posting voor mij was, maar gelukkig nee.

Janny

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten