LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sentinel@home

Re: GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Ongelezen bericht door Sentinel@home »

Zo'n actie is gewoon *****.
Zelf werk ik bij BelCompany wij geven de klanten liever zo'n toestel gratis bij een goedkoper abo. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Waarschijnlijk had je die Nokia bij ons ook gratis gehad alleen dan bij een veel goedkoper abo. maar die keus heb je nu niet meer . Helaas
Ik wil niet zeggen dat wij heilig zijn maar wij weten uit ervaring (10 jaar) dat dit soort actie's problemen kan geven. Je kan het contract trouwens niet ontbinden omdat het netwerk jouw een korting heeft gegeven (toestel en playstation) en de t4t kan deze niet leveren dus je moet bij hun zijn en als jij hebt afgesproken 2 weken da`n moeten hun dit nakomen. kijk tuurlijk kan het iets vertragen maar 2mnd is wel erg lang dus t4t moet echt een gepaste oplossing voor jullie zoeken.
Ik zou zeggen succes emee en let de volgende keer goed op wat voor een actie je pakt want uiteindelijk betaal je die ps2 toch zelf.

Groetjes royal
Als een winkel iets niet kan leveren kunnen ze het ook niet verkopen. In dit geval zou de winkel dan de aanbetaling terug moeten geven (in dit geval dus het volledige bedrag wat een playstation 2 zou moeten kosten) zodat de klant een playstation zou kunnen kopen of de korting zou moeten krijgen die de winkel van de provider krijgt.

Het is heel makkelijk dat bijvoorbeeld T for Telecom of de belcompany etc.... het probleem bij de klant neerlegd aangezien niet de netwerkoperator maar de winkel de kortingen verzint. Mochten zij er niet mee akkoord gaan kan altijd de winkel het abonnement laten ontbinden aangezien zij hun afspraken niet nakomen.

Bedenk altijd dat de winkel de eindverantwoordelijkheid heeft naar de klant toe. En als een toestel bijvoorbeeld kapot is deze altijd door de winkel behandeld moet worden en niet dat de gebruiker doorverwezen wordt naar bijvoorbeeld het 0900 nummer van orange/t-mobile etc....

Sentinel@home

Re: GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Ongelezen bericht door Sentinel@home »

Ik weet dat T for Telecom hier niks aan kan doen. Het probleem ligt bij Sony.
Dit was bij mij vroeger een supertruc om klanten af te schepen toen ik zelf ook nog in de winkel stond.

Werkte ook nog bij de meeste klanten.

Ga naar de winkel en neem een playstation 2 of anders niets.........

Gesloten