LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vanavond in KASSA
-
Re: Vanavond in KASSA
Zolang jullie elkaar in de haren blijven zitten, is het van geen belang om mee te bemiddelen, dat wordt niks, evenals SLV en Consumentenbond die er nog nooit iets van bakten.
Als de Wck werkelijk van toepassing is kunnen alle contracten nietig verklaard worden, en daar zijn we al dicht bij.
Het is niet voor niets dat Aegon/Dexia aan het kronkelen zijn.
Beter naar mijn mening is om echt samen te werken, en dan vooral om te zorgen dat die hele bemiddelingspoging, niet doorgaat,
Piet kan zijn contacten met de media beter gebruiken om dat te bewerkstelligen.
DIE BEMIDDELING DOOR DUISENBANK IS NAMELIJK ALLEEN MAAR GUNSTIG VOOR AEGON/DEXIA.
Liefs Ad
Als de Wck werkelijk van toepassing is kunnen alle contracten nietig verklaard worden, en daar zijn we al dicht bij.
Het is niet voor niets dat Aegon/Dexia aan het kronkelen zijn.
Beter naar mijn mening is om echt samen te werken, en dan vooral om te zorgen dat die hele bemiddelingspoging, niet doorgaat,
Piet kan zijn contacten met de media beter gebruiken om dat te bewerkstelligen.
DIE BEMIDDELING DOOR DUISENBANK IS NAMELIJK ALLEEN MAAR GUNSTIG VOOR AEGON/DEXIA.
Liefs Ad
Mijn reacties in diverse topics over payback zijn duidelijk.
Mijn vragen aan payback zijn duidelijk.
Helaas kwamen er geen antwoorden of ontwijkende antwoorden.
Da advocaat die in Kassa zat was geen advocaat om Fortis gedupeerden bij te staan, anders had Jan Neefs geen oproep hoeven plaatsen voor een advocaat via dit programma waar zij bij zat.
Door het optrekken van een rookgordijn door geen antwoorden te geven of ontwijkende maakt payback tot een onbetrouwbare club.
Gelukkig zijn er alternatieven die wel duidelijkheid geven.
Zolang payback geen duidelijkheid geeft over een aantal zaken is het een sprong in het diepe om je aan te sluiten bij deze club waar je 40 euro voor betaalt.
De ontwijkende antwoorden van Pieter, Stefan en Adri maken dit overduidelijk.
Ik wil hier verder ook geen tijd meer aan besteden, ik heb wel wat anders en beters te doen.
Ad, wees niet bang dat dit ten koste gaat van andere zaken zoals e-mail beantwoording en media contact. Dit zal de komende week en weken wel blijken.
Dexia en aanverwante banken zijn nog niet van ons af!
Groeten,
Piet
Mijn vragen aan payback zijn duidelijk.
Helaas kwamen er geen antwoorden of ontwijkende antwoorden.
Da advocaat die in Kassa zat was geen advocaat om Fortis gedupeerden bij te staan, anders had Jan Neefs geen oproep hoeven plaatsen voor een advocaat via dit programma waar zij bij zat.
Door het optrekken van een rookgordijn door geen antwoorden te geven of ontwijkende maakt payback tot een onbetrouwbare club.
Gelukkig zijn er alternatieven die wel duidelijkheid geven.
Zolang payback geen duidelijkheid geeft over een aantal zaken is het een sprong in het diepe om je aan te sluiten bij deze club waar je 40 euro voor betaalt.
De ontwijkende antwoorden van Pieter, Stefan en Adri maken dit overduidelijk.
Ik wil hier verder ook geen tijd meer aan besteden, ik heb wel wat anders en beters te doen.
Ad, wees niet bang dat dit ten koste gaat van andere zaken zoals e-mail beantwoording en media contact. Dit zal de komende week en weken wel blijken.
Dexia en aanverwante banken zijn nog niet van ons af!
Groeten,
Piet
Betse Piet,
Waar heb je het in godsnaam over?
We weten ondertussen dat jij een bloedhekel hebt gekregen aan bepaalde personen, niet zo zeer om hetgeen je schrijft maar uit gekrenkte trots. Edoch dit geeft je nog geen reden om je zo op te stellen en dergelijke postings zoals hierboven neer te kalken. Je hebt je mond vol over Samen Staan we Sterk.
Piet laat dat dan ook zien.
Nu profileer je jezelf ten koste van andere.
Jammer Piet, Zeer Jammer. Je stond op een voetstuk maar dit is hard aan het afbrokkelen.
Mvg,
Pieter
Waar heb je het in godsnaam over?
We weten ondertussen dat jij een bloedhekel hebt gekregen aan bepaalde personen, niet zo zeer om hetgeen je schrijft maar uit gekrenkte trots. Edoch dit geeft je nog geen reden om je zo op te stellen en dergelijke postings zoals hierboven neer te kalken. Je hebt je mond vol over Samen Staan we Sterk.
Piet laat dat dan ook zien.
Nu profileer je jezelf ten koste van andere.
Jammer Piet, Zeer Jammer. Je stond op een voetstuk maar dit is hard aan het afbrokkelen.
Mvg,
Pieter
En wie bepaalt dit?Jammer Piet, Zeer Jammer. Je stond op een voetstuk maar dit is hard aan het afbrokkelen.
Mvg,
Pieter
Niks van aantrekken, Piet en gewoon doorgaan! Zelf heb ik het meeste vertrouwen in jou door je strijdersmentaliteit.
Volkomen mee eens impact, maar vergeet zeker ook Ton niet,
Mijn antwoord is duidelijk.
Aanvullend reageren lijkt mij niet in het voordeel van gedupeerden.
Ik wens de welwillende gebruikers van dit forum verder veel succes.
Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Aanvullend reageren lijkt mij niet in het voordeel van gedupeerden.
Ik wens de welwillende gebruikers van dit forum verder veel succes.
Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Stefan, hoe kan het dat als jij mij een mailtje stuurt en daarin zegt dat je weet dat ik mijn lidmaatschap opgezegd heb, ik dan TOCH een mail krijg van Pieter waarin staat dat mijn lidmaatschap stilzwijgend is verlengd.
Uiteraard betaal ik NIET.
dat er mensen achter de schermen, over ons, en dus niet met ons praten.
janny
janny
Morgenmiddag 14.35 Ned.1 de herhaling van Kassa
over de constructie aankoop gebruiksartikelen - aandelenleaseproducten.
KIJKEN DUS !!!!!
Groetjes A3
over de constructie aankoop gebruiksartikelen - aandelenleaseproducten.
KIJKEN DUS !!!!!
Groetjes A3
-
Geplaatst op 14 Feb 2005 11:30 door Janneke52
Stefan, hoe kan het dat als jij mij een mailtje stuurt en daarin zegt dat je weet dat ik mijn lidmaatschap opgezegd heb, ik dan TOCH een mail krijg van Pieter waarin staat dat mijn lidmaatschap stilzwijgend is verlengd.
Dan is het wel duidelijk waar PayBack prioriteit aan geeft.
Ik was een beetje dom? 
Met vriendelijke groeten
Stefan.

Met vriendelijke groeten
Stefan.
Gedupeerden van GroeiVermogen/Fortis kunnen zich rechtstreeks aansluiten bij de rechtsprocedure van de Vereniging Consument & Geldzaken. Zij hoeven daar helemaal niet de omweg van aansluiting bij Pay Back voor te gebruiken. Aansluiten bij TWEE clubs voor EEN probleem is inderdaad onzinnig.
Voorlichtingsavond voor aandelenlease-gedupeerden in Meppel
Op woensdag 1 maart organiseert de vereniging Payback in samenwerking met advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk en Leaseproces een voorlichtingsavond in Meppel voor gedupeerden van aandelenlease.
Deze avond is voor iedereen die is gedupeerd door aandelenlease-aanbieders zoals Dexia, Hollands Welvaren, Fortis/Groeivermogen, Fortis/Defam. Aegon, Spaarbeleg, Levob, Ohra en vele andere maatschappijen.
Agenda, met richttijden:
19.00 - Zaal open
- De heer Krommendam, vice-voorzitter van de vereniging Payback opent de avond.
- De heren mr. F. Klemann, mr. H.J. Tulp en mevrouw. mr. B. Middendorp van Advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk geven informatie over de producten van Dexia en Fortis/Groeivermogen.
- De heren mr. G. van Dijk en mr. S. Volkers van Leaseproces geven informatie over juridische bijstand in het kader van no cure no pay.
- De heer R. van Marle geeft toelichting op de vorming van stichting om zo de advocaatkosten te
drukken.
Na afloop van deze algemene voorlichting is het mogelijk om op individuele basis vragen te stellen aan de advocaten en aan kaderleden van de vereniging Payback.
De avond wordt gehouden in café-restaurant “Nijmeijer”, Marktstraat 43, 7941 KP Meppel.
De zaal is om 19.00 uur open. Aanvang 19.30 uur.
Mvg,
Pieter
Op woensdag 1 maart organiseert de vereniging Payback in samenwerking met advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk en Leaseproces een voorlichtingsavond in Meppel voor gedupeerden van aandelenlease.
Deze avond is voor iedereen die is gedupeerd door aandelenlease-aanbieders zoals Dexia, Hollands Welvaren, Fortis/Groeivermogen, Fortis/Defam. Aegon, Spaarbeleg, Levob, Ohra en vele andere maatschappijen.
Agenda, met richttijden:
19.00 - Zaal open
- De heer Krommendam, vice-voorzitter van de vereniging Payback opent de avond.
- De heren mr. F. Klemann, mr. H.J. Tulp en mevrouw. mr. B. Middendorp van Advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk geven informatie over de producten van Dexia en Fortis/Groeivermogen.
- De heren mr. G. van Dijk en mr. S. Volkers van Leaseproces geven informatie over juridische bijstand in het kader van no cure no pay.
- De heer R. van Marle geeft toelichting op de vorming van stichting om zo de advocaatkosten te
drukken.
Na afloop van deze algemene voorlichting is het mogelijk om op individuele basis vragen te stellen aan de advocaten en aan kaderleden van de vereniging Payback.
De avond wordt gehouden in café-restaurant “Nijmeijer”, Marktstraat 43, 7941 KP Meppel.
De zaal is om 19.00 uur open. Aanvang 19.30 uur.
Mvg,
Pieter