LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coolwebsearch/ isearch/ file sharing

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: coolwebsearch/ isearch/ file sharing

Ongelezen bericht door Gast »

Nope, heb eht gisteren via configuratie scherm gedelete, erna weer een scan uitgevoerd en binnen 10 minuten had ik weer het ge-emmer....

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

tja dan zit er wijnig andersop dan met hi-jackthis eens te kijken welke bestanden allemaal bij je actief zijn

Maar wees voorzichtig met Hijackthis, weg is dan ook echt weg

richard24

Ongelezen bericht door richard24 »

Ik heb gisteren spyware-doctor gedownload en die haalde er 248 uit. Deze heb ik gedownload bij www.tucows.com Nu is isearch coolsearchweb en filesharing eruit. Je moet alleen je startpagina ff opnieuw instellen. groeten Richard

richard24

Ongelezen bericht door richard24 »

Nog bedankt voor de tip hoffie :D

hoffie2

mooi in ieder geval dat je er van af bent :wink:

Gido

Ongelezen bericht door Gido »

Ik kan 2 programma's aanraden.

1: Spybot en 2: Ad-Aware(de laatste van lavasoft). De eerste verwijderd spybots en immuniseert je computer ertegen, zodat ze niet een dag later weer terugkeren. De tweede verwijdert ad aware, zodat je niet steeds pop-ups krijgt van allerlei sites etc. In combinatie werkt dit prima. Gewoon eens in de week ff scannen en je bent er vanaf.

Tip is om als je messenger plus installeert erop te letten dat je aanklikt dat je niet mee wenst te doen aan het sponsor programma, want dat installeert dus gewoon spybots als je wel akkoord gaat.

Suc6 ermee

hoffie2

beide programma's maken ook deel uit van als je Hitman pro draait, alleen pakken helaas beide programma's geen hijachers aan

Gast

Ad aware pro helpt bij mij niet meer. Die laat een hele hoop meuk staan.... :-(

hoffie2

geen enkel programma krijgt alles voor elkaar, maar denk je er wel aan dat je updates moet ophalen???????

kan met niet voorstellen dat ad aware er zoveel laat staan

Gast

Adaware laat dingen met zin staan omdat ze deals met spyware producenten hebben.

http://www.tweakers.net/nieuws/36221

Gast

De nieuwste Adaware verwijderd whenU weer :!: :idea:

Gast

@Richard24:
Ik had hetzelfde probleem. Normaal gesproken haalt hitman dat idd weg, maar er zijn adware sites die zich zo diep nestelen dat zij niet te verwijderen zijn. Er is maar 1 oplossing die ik zelf ook gedaan heb: Windows opnieuw installleren!!!

Gesloten