LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
neptunus1963

Re: Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Claudiakk,

Nu zit je bij Planet. Je hebt niet de snelheid die je bij Chello Classic hebt van 4 Mbit downstream en 1 mbit upstream. Kijk de Algemene Voorwaarden maar na van Planet internet. Inderdaad geen verkeerd internet, maar dei snelheid haal je niet en dan ben je ook de maandelijkse KPN Telecomlasten vergeten die daarboven op komt. Dan zie je dat zij ook een Fair Use Beleid kennen, die inmiddels door UPC allang is opgeheven, want ik kreeg daar vorige week een mailtje dat ze Fair Use Policy ingetrokken hebben. Diegene die dat gedaan hebben staat een bloemetje te wachtem. Nu zit je met een Fair Use policy die Planet internet ook heeft met een duurder internet en kan je ook niet meer terug naar Chello, omdat ze zulke ensen die zo bruut zijn niet meer moeten hebben. Dus, wie heeft zichzelf de das omgedaan?

Denk er maar eens over na.

Groet,

Neptunus.

claudiakk

Re: Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Ongelezen bericht door claudiakk »

Beste Neptunes

Nou ik moet het allemaal nog zien van Chello.
Het zou mij niet verbazen als ze straks weer met iets anders komen, en je ineens bij moet betalen ofzo, en dat natuurlijk ook weer zonder mensen hiervan op de hoogte te stellen, net zoals ze gedaan hebben met dat datalimiet.
Ze kunnen wel iedereen vertellen via de mail dat ze het datalimiet opheffen, maar ik heb nooit een mailtje gehad dat ze een datalimiet hadden, jij??
Het was lullig ja, wij werden afgeknepen tot telefoonsnelheid, toen we tegelijktijd dat mailtje kregen van opheffing, hoe bedoel je pesten.....
Wat de fair use polici betreft van Planet wat je zei, nou ik heb het hier zwart op wit staan dat het ongelimiteerd is, dus laat hun ook maar gaan zeuren dan.ik stop dan met betalen. In de alg. voorwaarden kan ik er ook niks over vinden.
Ook is het zo dat ze ergens in maart de snelheid gaan opkrikken.
Wat de kosten betreft, tja het is dan wel wat duurder, maar voor normale service en goede adviezen wil ik best betalen, hier word je niet afgesnauwd met....je mag ook niet zoveel downloaden he?? Eigen schuld.....
Ik kon dat mens toen wel door de telefoon trekken!!
Wij hebben Planet aan de telefoon gehad omdat er iets niet lukte en die mensen waren echt super vriendelijk.
Ik ben een leek in computers verder, maar ze konden mij uitleggen hoe ik het op kon lossen wat ook gelukt is....zonder moeilijke taal, en zonder gezucht of gesteun.

groetjes, Clau

Gesloten