Slap antwoord Karr!, je hebt je bek over iedereen open!, vraagt er iemand iets tegen de "alwetende" Karr!, krijgt die zo'n antwoord terug,
Sorry beste man, als raadgever stel je niks voor, je bent het vuilnis op dit forum!.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energieprijzen fors gestegen
Re: energieprijzen fors gestegen
Ik ben geen raadgever, ik zorg alleen voor mezelf en niet voor een ander. Als iemand buiten zijn schuld om in de **** komt wil ik best helpen, maar de zeikerds hier die zich zelf in de **** brengen en er voor kiezen er te blijven ipv er iets aan te doen krijgen van mij geen medelijden.
Nou nou das wel erg egoistisch zeg. Als iedereen voor zichzelf zorgt en niemand naar een ander omkijkt dan wordt de wereld er ook niet beter op.
Er zijn altijd mensen die om wat voor reden dan ook in de problemen komen, vaak buiten hun eigen schuld om en die moeten toch ook op de een of andere manier geholpen worden lijkt mij.
Tegen de tijd dat ik de arbeidsmarkt betreed moet ik nog maar afwachten of er werk is, ik vrees het ergste zoals het momenteel gaat.
Er zijn altijd mensen die om wat voor reden dan ook in de problemen komen, vaak buiten hun eigen schuld om en die moeten toch ook op de een of andere manier geholpen worden lijkt mij.
Tegen de tijd dat ik de arbeidsmarkt betreed moet ik nog maar afwachten of er werk is, ik vrees het ergste zoals het momenteel gaat.
Karretje is weer lekker hypocriet bezig!, IKKE!, IKKE, EN DE REST KAN STIKKE!,
Karretje denkt zeker te weten hoe deze schrijver in de problemen is geraakt?, is het jou verteld Kar?, ik denk het niet...
Veel mensen komen buiten hun schuld om, in grote problem, zoals kleine middenstanders, die hun kop uit durven te steken voor het bedrijf, helaas loopt dit soms mis, en dat er geen cent meer in huis kan liggen, of de bank/belasting neemt het mee!,
Karr heeft "op papier" een bedrijfje, Het zal wel goed gaan, maar áls je failliet gaat!, op de verkeerde manier, heb je geen cent meer om van rond te komen!,
Dus ga niet vooroordelen Karr!, en weet waar je over praat, dan wek je meteen meer sympathie, want dat heb maar bij wel heel weinig mensen!.
Karretje denkt zeker te weten hoe deze schrijver in de problemen is geraakt?, is het jou verteld Kar?, ik denk het niet...
Veel mensen komen buiten hun schuld om, in grote problem, zoals kleine middenstanders, die hun kop uit durven te steken voor het bedrijf, helaas loopt dit soms mis, en dat er geen cent meer in huis kan liggen, of de bank/belasting neemt het mee!,
Karr heeft "op papier" een bedrijfje, Het zal wel goed gaan, maar áls je failliet gaat!, op de verkeerde manier, heb je geen cent meer om van rond te komen!,
Dus ga niet vooroordelen Karr!, en weet waar je over praat, dan wek je meteen meer sympathie, want dat heb maar bij wel heel weinig mensen!.
Net naar Karr lusterje!, ik nim hem mei naar de boarkerij, en dan heare we hem net mear!, dan wit er wat er hoe er moat reageren, as meesken in nead sitte!,
De boerinne wit wol rie mei hem!, oanpakke dat ras!
De boerinne wit wol rie mei hem!, oanpakke dat ras!
Dat jullie het nog niet doorhebben zeg, Karr-2 wordt door radar betaald om mensen op te stoken op dit forum. Weten jullie ook gelijk wat voor werk de stumperd heeft, mensen afzeiken. Dit verklaart ook waarom karr-2 heel veel op het forum te vinden is.
Is het niet zo karretje?
Is het niet zo karretje?
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie