Pagina 2 van 2
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 12 dec 2005 19:15
door SillySyl
Beste mede-gedupeerde,
Ik wilde even mededelen dat ik ook een van de weinige (tot nu toe) ben, die dus zn geld heeft teruggekregen.
Ik adviseer anderen net als mij, iedere te zeuren om het geld, ik heb het ook via Jeannine gedaan (niet dat ze te vertrouwen is), maar goed de afspraak die ze afgelopen week met mij gedaan hebben, zijn ze nagekomen. Ik wens alle anderen die nog steeds op hun geld zitten te wachten veel suc6.
Groetjes,
Sylvia
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 20 apr 2011 16:37
door Basra
eind februari bikini van cyell besteld 79.95 euro
geen bevestigings email gehad na bestelling en betaling , namailen of de bestelling was doorgekomen, geen reactie, wel betaling afgeschreven.
zomaar eind van de week bikini geleverd, prachtige doos met bikini en hoop folders, helaas de bikini voldoet niet aan de vewachting, bikini retour volgends de regels van de website, zelf verzendkosten betalen , maar dat weet je, hun storten svp je geld retour, tot op heden 20 april nog geen geld bedrag van 79.95 ontvangen, geen mail , geen reactie, wel bevestinging dat mail is aan gekomen, dus ik weet dat ze gelezen zijn,
eenmaal reactie gehad
"Onze excuses voor de vertraging van de terugbetaling na uw retour. Door een wijziging in ons systeem hebben we een probleem met de verwerking hiervan. We werken er hard aan om dit op te lossen.
Het bedrag wordt zo snel mogelijk aan u teruggestort.
Met vriendelijke groet,
Het team van Ellure.nl.
Dit is ondertussen alweer een week geleden, geluk voor mij, betaald via creditcard dus kan zelf mijn geld nog terug halen.
ellure is ellende, gewoon je bikini in de winkel halen. deze kunnen ook evt voor je bestellen .
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 26 apr 2011 14:15
door solo10
Tot op heden heb ik eigenlijk altijd zonder problemen mijn setjes besteld en gekregen, want nergens heb je zo veel keus als bij Ellure. Maar nu gaat het ook bij mij mis. Halverwege februari is het geld al betaald, maar geen setjes. Na 2 keer gemaild te hebben, kreeg ik eindelijk reactie. Er was iets mis gegaan in het systeem en het zou geregeld worden.
Helaas.... een deel dit weekend geleverd gekregen, een deel staat nog als backorder en een ander deel, joost mag weten waar dat is gebleven.
Het zou zo fijn zijn als ze gewoon reageerde op de mails of een telefoonnumer zouden geven waar zij op bereikbaar zijn. Vind dit uitermate frustrerend allemaal.
Zal jullie op de hoogte houden van het verdere verloop. Jammer dat ze nu zo in de mist gaan.
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 28 apr 2011 14:57
door evers40
Ik heb precies hetzelfde! Eerst ging alles prima en nu loop ik al 4 weken te zeuren en te bellen om mijn geld.
@Basra ik heb ook via creditcard betaald hoe haal ik dit terug?
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 06 mei 2011 23:12
door Inge964
Tot afgelopen 12 april geen problemen gehad met Ellure. Op 12 april zag ik dat er €150,- afgeschreven was, zonder dat ik een bestelling geplaatst had. Nu ben ik al bijna een maand verder en heb mijn geld (na twee keer de belofte dat het per ommegaande teruggestort zou worden) nog steeds niet terug! Heeft iemand de gouden tip om mijn geld terug te krijgen? Volgens het afschrift is er per incasso betaald; maar ik heb deze opdracht dus nooit gegeven... Ik overweeg aangifte (als dit iets in beweging kan krijgen).
e-mailadressen heb ik inmiddels, evenals het telefoonnummer:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
025-2674796
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 30 aug 2011 19:39
door carolyn234
Ik heb ook altijd met veel plezier producten gekocht bij ellure. Totaal geen problemen gehad. Alles was optijd en het werd in mooie dozen geleverd. een plezier om te ontvangen. Alleen nu heb ik eind juni een hele set gekocht. Ik heb alleen de bikini ontvangen. Nu heb ik meteen contact opgenomen en de rest zou worden toegestuurd. Het geld van de artikelen die toen al niet meer leverbaar waren zouden worden teruggestort.
Nu ben ik lang op vakantie geweest en nu zie ik dat er nog niets is toe gestuurd, noch dat het geld is teruggestort. Omdat het de vorige keren helemaal goed ging maakte ik mij nergens zorgen om. Bij mijn gegevens op de site staat dat alles nu niet meer leverbaar is. Ik heb vanavond meteen gemaild. Ik hoop dat ik het terug krijg. Ik heb al wel allerlei nummers gevonden via de KVK en via dit forum. Ik heb bij mijn mail meteen een kopie gemaakt van de producten die ik terug krijg en tevens via het knipprogramma laten zien dat ik betaald heb. Hopelijk krijg ik het terug! Hebben jullie al iets gehoord?
de volgende gegevens heb ik via internet:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
T: 0527200478
T: 0252674796
F: 0252687143
Re: ellure lingerie via internet
Geplaatst: 13 jun 2012 11:05
door spartametje
Ik heb 01 juni een badpak van Seafolly besteld en betaald bij Ellure.nl. Omdat het nu al de 13e is heb ik n.a.v. de berichten op dit forum maar es gebeld.
Ik kreeg een mevrouw Jopie Boers aan de telefoon die me vertelde dat het badpak uit Australie moet komen en het daardoor langer duurt voor de bestelling doorgezonden kan worden. Ik vind dat vreemd omdat op de site vermeld werd dat het badpak in voorraad was. Toen ik vroeg naar de verwachte levertijd kon ze in eerste instantie geen periode geven, maar na enig aandringen zei ze dat het meestal een week of drie duurde. Ik heb haar gezegd dat ik geen goede berichten over allure heb gelezen op internet en dat ik het nog een week afwacht voor ik opnieuw contact opneem.
Ik hoop van harte dat het goed afloopt met deze bestelling waar ik € 121 voor heb betaald.
Ik hoop dat ik het badpak nog net op tijd binnenkrijg voor ik met vakantie ga.
Als het goed komt dan is het na al deze berichten de eerste en laatste keer dat ik bestel daar.
**spanning**