LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en de winnaar is!!!! slv.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
de zoekmug

Re: en de winnaar is!!!! slv.

Ongelezen bericht door de zoekmug »

ze wachten van dat geld wat binnen stroomt 70.000 maal 45 euro
een proef proces af. ( kassa )en daarna kan je zelf procederen.

Ozzie

Ongelezen bericht door Ozzie »

Beste Zoekmug

64.500 * 40 euro = 2.580.000 = 5.685.571,80 gulden
Dat is aardig wat geld en dan de rente nog! Ga eens gemakshalve uit van 3% dan kom je op ruim nlg 14200 p/mnd.
Stel een uurvergoeding van een jurist op nlg 250 p/uur. Dan is het mogelijk om een jurist zo'n 13 weken per jaar aan onze zaak te laten werken (alleen rentegeld !!!). Als ze dat geld nogeens goed gingen beleggen bv. in winstverdriedubbelaars :-) nou dan is kostje helemaal gekocht. Maar zonder gekheid alleen van de rente kunnen ze toch wel iemand inhuren die de mailtjes en brieven op belangrijkheid selecteerd zodat een deskundige met een antwoord vele vraagstellers kan helpen.

Ruud930

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste mensen,

dat ben ik helemaal met je eens ozzie.

Toen ze de norm van 45 euro vaststelden ging SLV er vanuit enkele duizenden aanmeldingen te krijgen; nu blijkt dat het meer dan tientallen duizenden zijn; vraag ik me af of de vergoeding die wij betaald hebben aan SLV wel in verhouding (nog) staat tot het werk wat ze hebben verricht en (hopelijk) nog gaan verrichten!

Van de rente kunnen ze best 5 kantoren (verdeeld door het land openen)waar mensen terecht kunnen voor dringende zaken;

als incasso en deurwaarders problemen,

vragen over de fin. situatie en tijdelijk advies alvorens de uitspraak van de rechter; hierbij doel ik op mensen die niet meer kunnen betalen en door Dexia (al dan niet indirect) gedreigd worden hun huis of inboedel te moeten verkopen.

Maar het minimum zou toch zeker moeten zijn dat SLV een afdeling opent die kijkt naar passende antwoorden op veelgestelde vragen en die lijst ook onderhoudt en update!

kom op mensen,

we laten ons toch geen tweede keer bezeiken;

dat SLV is opgericht vind ik een goede zaak; maar als ik zie hoeveel geld ze nu in kas hebben en wat ze ermee doen
dan vind ik dat schandalig weinig!!!!

m.v.g. Ruud930

geert

Ongelezen bericht door geert »

Beste mensen,
Probeer het eens helemaal van de andere kant te bekijken. Als Leaseverlies nou eens een advocaatje zou aanstellen om elke gedupeerde afzonderlijk een kwartiertje te woord te staan. Dan zou dat pakweg 45 Euro per gedupeerde kosten en zou het geld op zijn en zou er niet meer geprocedeerd kunnen worden. Blijft er veel geld over? Nou des te beter toch, dan krijgen de gedupeerden veel van hun inleg terug zoals beloofd. Het stomste wat je doen kunt is te bijten in een uitgestoken hand die je helpt. Je speelt er Dexia alleen mee in de kaart. Hoeveel dacht je dat Dexia uittrok voor haar advocaten, minder dan 6 miljoen? Ze hebben alleen al een reservering van tientallen miljoenen Euro's voor deze kwestie in de boeken opgenomen en het voortbestaan van heel Dexia staat op het spel. Sluit de rijen en stop met dit soort flauwe rekensommetjes. Of richt een vereniging op waar je 45 euro in kunt leggen en waar al het geld opgemaakt kan worden aan democratische procedures, circulaires en jaarvergaderingen!

de zoekmug

geert

wt houd dit dan in?

De Stichting Leaseverlies behartigt de belangen van diegenen die in de periode 1 januari 1995 tot en met 1 mei 2002 een overeenkomst met betrekking tot effectenlease hebben gesloten met Legio Lease en / of haar rechtsopvolgers (waaronder Bank Labouchere en Dexia Bank Nederland) en daardoor mogelijk schade hebben geleden of dreigen te lijden.

helena

Ongelezen bericht door helena »

Jongens, Hou nou even op met dat negatieve gepraat.
Heb vertrouwen in de Stichting. Soms is het beter om je kruit niet te vroeg te verschieten, wanneer er een rechtzaak gevoerd moet worden.
Groet

Ozzie

Ongelezen bericht door Ozzie »

Geert en Helena,
Helemaal niet de bedoeling om SLV neer te halen. Het is ook niet de bedoeling dat er voor 45 euro's een persoonlijke adviseur opdraaft. Alleen zie ik vaak de zelfde vragen waarop soms een (goed) advies/ antwoord volgt maar tegelijk zie / lees ik de onzekerheid. Van belang voor de vraagsteller is "wat is de juridische consequentie van mijn actie". In verschillende threads wordt op het Dexia aanbod gereageerd met "helemaal niet reageren, niets terugsturen" . Prima, wat is het juridisch gevolg hiervan?. Nou op zulke vragen wil ik dus een zinnig antwoord hebben door een vertrouwde instantie zoals SLV. Een brief met allemaal afwegingen en opties is prima en als daar dan nog rekensom voorbeelden bijstaan nog beter. Maar waarom reageert SLV dan niet alert op deze door forumleden aangegeven mogelijkheid.

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ook ik deel de mening van oa Zoekmug en Ozzie, dat de stichting is opgericht is natuurlijk en goede zaak. De bereikbaarheid zou alleen veel beter kunnen, vooral omdat veel mensen met vragen blijven zitten. Ik snap ook wel dat hun het druk hebben met al die aanmeldingen ed, maar dat is voor mij geen reden voor hun "onbereikbaarheid".

Cojah

Ongelezen bericht door Cojah »

Ik heb gisteravond Radar gezien en vond het wel een beetje duidlijk. Ik wacht wel af. Ik baal gewoon van alle misleidingen en daar dan ook nog in te stinken. Ik wil gewoon ervan af zijn en geen schulden meer op te bouwen. Daar gaat het toch om, al die schulden daar word je niet vrolijker van. Hebben jullie nog tips of ideeen. Ik snap er niks meer van.
Iedereen succes met dit en hoor het nog.
Grotjes mij

de zoekmug

op de officiële site van de Stichting Leaseverlies
Vandaag, vrijdag 4 april 2003, hebben zich via deze website 180 nieuwe belanghebbenden aangemeld.

ik begin maar weer eens want slv laat toch niks van zich horen

gedupeerden hebben al bericht gehad van de deurwaarders met een vette rekening

2240 uur

de zoekmug

sorry tijd moet zijn 21.50

de zoekmug

Welkom op de officiële site van de Stichting Leaseverlies
Vandaag, zaterdag 5 april 2003, hebben zich via deze website 100 nieuwe belanghebbenden aangemeld.

17.30

Linda

Ongelezen bericht door Linda »

Ze hebben nu al 75000 leden, hmmm kassa, geeft niet, maar gebruik een klein beetje geld voor informatie zoals hierboven al staat beschreven. Afwachten maar weer, maar de tijd tikt verder.

sja

Ongelezen bericht door sja »

Ik had al een mail gestuurd met OPROEP, op dit forum
Als SLV nu 1 persoon mailt, en de belangrijkste vragen
op dit formu zet, nee dat kost nog geen 50 euro,
dan zouden er heel wat mensen beter slapen,
en als ik eerlijk bent, dat is hun
PLICHT
Denken jullie dat die advokaat van SLV wel eens dit
fprum bezoekt, nee ikke niet, maar wie ben ik he.

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

leaseverlies moet de boeken openen. dit wordt te gek. een stichting als deze heeft alleen bestaansrecht als ze volledig transparant is.
Ik stel voor een deel van de gelden aan te wenden voor de meest schrijnende gevallen.

Gesloten