LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Komen zo de organisaties samen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Jouw rol hier, JH, de laatste tijd, is me anders ook niet duidelijk!

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Wiens rol is je dan nog wel duidelijk Pipa?

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Die van mezelf!!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door JH »

Jouw rol hier, JH, de laatste tijd, is me anders ook niet duidelijk!
Een luis in de pels of de spin in het web, tja dat is mij ook niet geheel duidelijk :wink:

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Hou die gedachte vast Pipa, je bent één van de weinigen, het siert je overigens wel!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Niets te verbergen, dat scheelt de wereld!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door JH »

pipa is en blijft een van de weinigen die objectief en realistisch post op dit forum. Daar ben ik wel eens jaloers op :wink:
Inderdaad pipa, ik ben harder geworden en hoef niet meer aardig gevonden te worden door mee te lopen met de massa en voor alles en iedereen klaar te staan. Gewoon voor je zelf opkomen en een eigen mening durven ventileren, daar kom je uiteindelijk verder mee dan goede vriendjes blijven met iedereen.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik lijk wel niet wijs, tegen beter weten in soms. :cry:
Blijf bij jezelf :wink:
Niemand hoeft me aardig te vinden, als degenen die me dierbaar zijn maar weten dat het zo is. Ook op dit forum! Want er zijn er echt een aantal die me aan het hart gaan.
Ik vind het jammer JH, dat jij en anderen, hier zo zitten te zieken! Het was een uitlaatklep. Veel info gevonden ooit. (en laat u niet ontmoedigen, die is nog te vinden voor degenen die dat echt wil!) Soms met plezier een avondje forummen. Dat is er door jullie gedoe nu niet meer bij en dat is jammer.
Een luis in de pels of de spin in het web, tja dat is mij ook niet geheel duidelijk
JH, in wiens web of wiens pels?? Als jezelf dat nou maar es duidelijk is, dan kun je het anderen misschien ook duidelijk maken! Je mag zelfs een luis in mijn pels zijn, mits eerlijk!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 02 okt 2005 21:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Pipa, jij weet het beter te verwoorden dan ik. Maar ik bedoel precies hetzelfde, alleen vind ik niet de juiste woorden.
Ik gruwel ervan wat er allemaal geschreven wordt hier. Bah, bah en nog eens bah :evil:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Als mensen een geweten hebben, begrijpen ze het Janneke, en als ze het niet hebben gebeurt wat nu gebeurt. Reageren ze hier niet meer, en gaan verder in andere topics.
Jij en ik zijn ongeveer tegelijkertijd op dit forum gekomen. Ik heb echt medeleven en ontspanning en natuurlijk ook informatie gevonden hier. Ik vind het jammer dat het niet meer zo is! Ik hoop dan ook dat degenen die de boel verzieken (en dat is echt niet alleen door een andere mening, die van mij wijkt ook regelmatig af van de Grote Gemene Deler!) eens zullen inzien wat ze doen!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Enkelen hebben er een sport van gemaakt om dit forum te verpesten, en dat is jammer!!
Het heeft natuurlijk ook te maken met vrijheid van meningsuiting.
De anoniemiteit van internet zorgt er voor dat het niet uit te bannen is.
Dat is de nieuwe tijd.
Je kunt via internet en een kleine groep mensen nu een grote bank bestrijden en met succes.
Maar je kunt ook in je eentje een forum als dit om zeep helpen.
En dat is de tol van alle mogelijkheden in gelijkheid voor iedereen.
Ook als je geen geweten hebt.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Pipa,

Zoals jij emoties hebt, heeft één ieder dat hier op het forum, zelfs de mens(en) die hier de boel in jouw ogen onderuit willen halen.

Zelf ben ik een vredelievend persoon, maar ben inderdaad af en toe behept met een kort lontje zoals mijn grote vriend ikwaseenbeetjedom kan beamen.

Ik lees dit forum regelmatig en kijk af en toe mijn ogen uit over wat er allemaal geschreven wordt. Als we hier van 2 kampen kunnen spreken, ik denk dat het er 3 zijn overigens, dan moge het duidelijk zijn dat er vanuit elke hoek wel eens met scherp geschoten wordt.

Wat kan men hier aan doen? Ik denk dat het onmogelijk is om dit forum zuiver te krijgen, maar de berichten die zo overduidelijk bedoeld zijn om mensen omlaag te halen, zouden volkomen buiten beschouwing gelaten moeten worden, dus eerlijkheidshalve inclusief die van mij.

Er worden hier mensen hard aangepakt simpel en alleen omdat wat men zegt de ander niet aanstaat, dit gebeurt over en weer en het heeft ook geen zin om iedereen bij naam en toenaam te noemen, het probleem zit ´m echter in het feit dat degene die iets meent te moeten zeggen over de ander, niet kan zien in wat voor staat hij of zij op dat moment verkeert.
Het kan dus bij sommige mensen dubbel hard aankomen en dat is triest.

Zelf irriteer ik me mateloos aan al die mensen die het blijkbaar nodig vinden om vanuit hun denkbeelden een ander te beschuldigen, of het nu om Dexia, Leaseverlies, Piet, Pieter en wie nog meer gaat.
Indien je iemand ergens van wilt beschuldigen, kom dan ook gelijk met het bewijs van die schuld, anders dien je gewoon je mond te houden of je teksten enigzins aan te passen waaruit blijkt dat het hier om een vermoeden gaat.

Hmmm ik klets maar door tegen iemand die ik niet ken, maar wilde het toch even graag kwijt, zeker gezien het feit dat ik vanaf morgen een ban te pakken heb.

Groetje en alle goede dingen toegewenst,

Feydakin

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Hmmm je kletst tegen iemand die je niet kent :wink: ... maar je snapt het wel. Als 'al' die anderen het nu ook maar eens begrepen! Afwijkende mening: prima! Maar het bewust afzeiken van mensen, het bewust anderen persoonlijk enorme trappen onder de gordel toedienen. Ik begrijp het niet en wil het niet begrijpen. In mijn optiek zijn daar geen verzachtende omstandigheden voor. Daar kan wil en zal ik geen begrip voor opbrengen.
Wat ik wel vraag: geef mij mijn oude vertrouwde Tros radarforum terug!! Mét gezeik! Maar ook mét respect!
Ik ben het met je eens dat mensen niet met naam en toenaam genoemd hoeven te worden! Vaak is het duidelijk, vaker is het niet interessant.
Ik denk wel dat we op één lijn zitten. Hou er een beetje rekening mee, goed?? En jij niet alleen, ook die 'anderen'.
Enne... jij ook al het goede toegewenst, dat weet je! Die ban heb ik samen mét je, maar dat maakt niet uit!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 02 okt 2005 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Wat ik wel vraag: geef mij mijn oude vertrouwde Tros radarforum terug!!
Die komt niet meer terug.

Maar je kunt natuurlijk altijd met een groepje mensen naar, bv www.chatplaza.nl en daar in alle rust met elkaar chatten en als jullie het niet te gek maken wordt je daar ok niet gebanned. :wink:

Kijk maar naar die Zwerver die in de box Truth or Dare zit, heerlijk ontspannen zit hij daar om zich heen te kijken, wachtend op wat er zoal gaat komen. :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Mevrouw, u is een vreselijk mens :lol: :lol:
Maar weten nu waar u nog meer aktief bent! Daar moet u wel voorzichtig mee zijn!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 02 okt 2005 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Meneer voor U mevrouw :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ok meneer, dag mevrouw :wink:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door JH »

Maar weten nu waar u nog meer aktief bent! Daar moet u wel voorzichtig mee zijn!
Iedereen heeft de vrije keuze om waar dan ook actief te zijn. MSN is ook een prima plaats om te chatten met een kleine en selecte groep :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Nou JH, maak je bekend daar! Je weet het zo goed;)

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Komen zo de organisaties samen?

Ongelezen bericht door Feydakin »

Hahahah Pipa, ik hoef niet op te passen, men mag mij opzoeken waar men maar wil.

Gesloten