De honden zijn ziek en waar zijn de moeders en wat voor een leven hebben ze gehad????
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het feit dat er huisdieren worden verkocht alsof het pakken koffie zijn doet u ook niet twijfelen of ze er wel goed bezig zijn? Of dat er zelfs hondenrassen in de aanbieding zijn? Of dat er zoveel verschillende rassen bij elkaar zitten? Of de manier waarop de beestjes gehuisvest zijn? Of het feit dat er zoveel word gewaarschuwd om niet bij dit soort handelaren een pup te kopen? Zelfs door organisaties als de hondenbescherming en de dierenbescherming? en niet te vergeten de honderden particulieren die belangeloos de strijd aangaan tegen dit soort dierenleed? Dat moet toch een belletje doen rinkelen?Dierenvriendje
BerichtGeplaatst op: 19 Sep 2005 19:07 Onderwerp: reactie van Dierenvriendje zelf
U reageerd nu zo ontzettend bot op het feit dat ik me een dierenvriendje noem.
Zoals u kunt lezen hebben we bij de erkende fokker niks dan problemen gehad en later van andere mensen gehoord dat hun westie ook ontzettend ziek is geweest.
Over erkende fokkerds mag dus ook weleens nagedacht worden.
Wij hebben van de puppykennel voldoende info gekregen over het adres waar onze pup vandaan kwam.. We kregen foto`s en alles te zien + alle adresgegevens van de kennel die hier niet zo ver vandaan bleek te zitten.
Het was gewoon een prachtige kennel om te zien en zowel vader als moeder hebben we mogen zien.
Deze puppykennel heeft dus ook wel degelijk goede pups hoor.
maar als 1 iemand het slecht treft, is meteen alles maar slecht en dat vind ik dan weer minder