LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stackers?

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Loes_van_trijen

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Loes_van_trijen »

He hallo,

Ik heb zelf ook Stackers gebruikt met efedra. Helaas zijn ze niet meer verkrijgbaar mét efedra. Wel waren ze gevaarlijk. Je kon er bijvoorbeeld hartkloppingen van krijgen. Ook zijn er mensen opgenomen in het ziekenhuis door stackers met efedra en er zijn zelfs een aantal mensen aan overleden. Dus als je illegaal aan Stackers mét efedra kan komen zou ik maar uitkijken (vooral voor een overdosis).
Helaas waren ze erg gevaarlijk, maar het werkte absoluut prima. Na het illegaliseren van efedra in Nederland ben ik overgestapt op de Stackers zonder efedra (die overigens niet schadelijk zijn), maar ze helpen niet bij mij. Ik krijg er amper energie van en ik blijf er gewoon een hongergevoel mee houden, dus mij vielen ze tegen...

Maar ieder lichaam is anders, dus misschien werken de nieuwe Stackers bij anderen wel.

Succes ermee![/i]

NMGN

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door NMGN »

Ik heb zelf vorig jaar 1 maand stackers gebruikt met ephedra en ik had nergens geen last van!!
Wel ben ik toen 7 kilo afgevallen en die zijn er nu nog steeds af!!
De mensen die zijn overleden aan stackers of last hebben van erge bijwerkingnen die moeten zich dan ook wel aan de maximale hoeveelheid houden!!
Neem je een overdosis dan is het je eigen risico!!
Want van wat ik heb gelezen hebben de mensen die zijn overleden zich niet aan de maximale hoeveelheid gehouden,en hebben de stacker veel en veel langer gebruikt dan je het mag gebruiken!!
Er staat niet voor niets een gebruiksaanwijzing op het etilet!!
Duzz houd je er dan ook aan dan is er niks aan de hand!!
Ik wil ook even reageren op de mensen die zeggen dat je je eetpatroon moet veranderen!!
1) Dat hoeft niet het probleem te zijn er zijn mensen die letten op wat ze eten maar hebben gewoon aanleg
2) Sommige hebben last van hun schildklieren waardoor ze overgewicht hebben
Zo zijn er nog merdere factoren die een rol spelen bij overgewicht.
Dus mensen niet iedreen die overgewicht heeft doet het zelf!!Duzz denk daar de volgende keer eens aan als je weer zegt dat ze het allemaal zelf doen!!
Maar het is wel dat pillen en dieeten niet alleen helpen,
sporten/beweging doet ook een hoop!!![/b]

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Dus wel hoor, oke schildklier alla, maar de rest eet gewoon verkeerd ook al denken ze van niet.

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

of wat dacht je van insulineresistent

==========
Het klinkt als een science fiction film, maar dat is het helaas niet. Syndroom X is een aandoening die eigenlijk al heel lang bestaat maar pas sinds kort in de medische wereld de aandacht krijgt die het verdient. Pas sinds eind jaren tachtig wordt er regelmatig over gepubliceerd in de medische vakbladen. Syndroom X wordt ook wel metabolisch syndroom genoemd. Het is een aandoening die wordt gekenmerkt door een aantal biochemische en lichamelijke onevenwichtigheden. Ja, dat is allemaal leuk en aardig en mij te moeilijk, hoor ik je nu verzuchten. Dat klopt misschien ook wel. Daarom ga ik proberen om in makkelijke taal uit te leggen wat Syndroom X nou precies is, wat de relatie met overgewicht is en wat er eventueel aan te doen is.

Wat de oorzaak is, is (nog) niet bekend. Een van de theorieén is dat het te maken heeft met de hoeveelheid koolhydraten die worden gegeten. Als je koolhydraten eet, gaat de hoeveelheid glucose in je bloed omhoog. Als reactie daarop maar je alvleesklier insuline. De insuline moet ervoor zorgen dat de glucose wordt omgezet in glycogeen dat wordt opgeslagen in de lever en de spieren voor directe energie. Als de opslagplaatsen voor glycogeen vol zijn, wordt het teveel aan glucose in je bloed met behulp van de insuline opgeslagen als vet. Tegelijkertijd zorgt die insuline er ook voor dat de snelheid waarmee je lichaam vet verbrandt afneemt.

Als je lichaam langere tijd te veel insuline heeft afgescheiden, worden je cellen er ongevoelig voor. Dit wordt insulineresistentie genoemd. Dat leidt vaak tot diabetes type II. Syndroom X wordt ook vaak insulineresistent syndroom genoemd.

mslqdkqs

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door mslqdkqs »

heb allen positieve dingen te zeggen erover, ben in 1 weken 6 kilo kwijt en heb geen seconde gefitnest of zelfs op mijn eten gelet, geen bijwerkingen of niets

dsqdsqdsq

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door dsqdsqdsq »

4 weken

Jasna

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Jasna »

Hoi, IK heb stackers gebruikt en ben er 18 kilo mee kwijt geraakt. (i.c.m. sporten uiteraard)
Niet iedereen is hetzelfde, dus elk mens reageert anders. Het heeft mij ontzettend goed gedaan, want met geen ander dieet en sport is het mij gelukt om zoveel kilo´s kwijt te raken.

Jasna :D

Gast

Re: Stackers?

Ongelezen bericht door Gast »

Heb nu een goedkopere variant van het huismerk van een reformhuis, "Strackers".
Ik krijg er meer energie van en in combinatie met spinnen of cardio training helpt het wel!
Deze zijn zonder ephedra. en ik ben er zeer over te spreken!

Gesloten