LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Scorpo

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Scorpo »

Bloemie heeft wel gelijk... er zijn té veel hobba's die hun macht misbruiken. :roll:

bloemie

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door bloemie »

probeer eens mail te sturen naar dit adres:Klantenservice Habbo Hotel <[email protected]> daar kreeg ik antwoord vandaan dus misschien heb je er wat aan :wink:

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben ook een onschuldig geblokt, niet mn habbo maar ALLEEN mn IP-adres

volgens mij word je niet bij habbo geblokt maar met flash op je eigen computer

ik heb met kazaa een programmatje gevonden (door met habbo te zoeken) en die haalt dat weg

het heet habbo unbanner.exe

GEEN ROTZOOI: het programmatje hoeft niet naar het internet, dus kan ook geen gegevens naar mensen doorspelen waardoor je alles kwijt bent

dus een tip: norton bijv. is een programma die programmas niet zomaar connecties met het internet laat hebben, ik raad sommige rotzooi niet aan maar als je het wil proberen, blokkeer het programmatje dan (norton vraagt erzelf om als het programmatje naar het internet wil)

Frannie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2005 12:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Frannie »

hmm ok.. want het lijkt mij wel handig..

habboov
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2005 01:31

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door habboov »

Ik speel habbo nu al een tijdje (11 maanden.) Ik heb aan het einde van vorig jaar een onterechte ban gekregen het ging als volgt:
Ik kreeg in mijn mailbox op habbo (habbo console) een berichtje van ene steve20, hij zeurt altijd bij anderen om meubels EN KRIJGT HET OOK :shock: . Hij heeft volgens mij geen ene cent aan habbo uitgegeven, maar daar gaat het niet om.
Ik antwoorde dat bericht als: "zou je dit niet meer naar mij willen sturen"
zijn antwoord (niet alleen naar mij maar zijn hele vriendenlijst):
(mijn naam) scamt mij hij heeft mij gehackt.
Die overgang van eerst zeuren en dan besachuldigen (onterecht) vond ik niet kloppen, ik verwijderde hem uit mijn vriendenlijst naar een ruzietje.
Een paar dagen later kwam ik hem in een kamer op habbo tegen zeg ik tegen hem *sarcastisch bedoeld!!!* Zo dus ik heb jou gehackt.
Wat zie ik dan, dat ik ben verbannen.
Ik riep er op een andere computer een hobba bij (plakband) hij kon alleen maar zeggen dat het mijn schuld was.
Maar mijn onschuld was bewezen want na mailen naar de staff werd mijn ban gedeleted. Dan denk je mischien goed van habbo, maar dan zeg ik nee! Want ik heb een paar dagen geen plezier kunnen hebben van mijn geld en die hobbas hadden mij dus onterecht verbannen zonder na te denken mij verbannen!

Groeten,
een habbo

Frannie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2005 12:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Frannie »

Nou ik stuur zoveel mogelijk e-mails naar Habbo gezien ik verwacht dat ze er al heel veel verwachten .. wens mij succes!

Geertotter

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Geertotter »

Habbohotel is ook streng, maar als je een IP Ban heb dan heb je het er echt zelf naar gemaakt
als je echt helemaal niets gedaan heb dan kan habbohotel de **** krijgen! :roll:
Maar het is ook een beetje jouw schuld, en trouwens, ik zit ook op habbo maar ik besteed er niet zo veel geld aan uit, om de 4 of 5 maanden eeeeens een wallie card
dat is niet zo erg vindt ik
maar als je al je zakgeld uitgeeft en je wordt verbannen of gehackt, dan ben je dus mooi heel veeel geld kwijt aan helemaal NIETS!

angel34

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door angel34 »

ze maken kinderen verslaafd en belen veel dan dan gehackt dat boiet habbo niet iedereen acht je uit de **** habbo ook niet normaal!

Frannie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2005 12:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Frannie »

Mijn broertje heeft niks gedaan nee.. en dat kan ik met zekerheid zeggen.. mijn moeder zit naast hem en anders sta ik bij hem..

mutich

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door mutich »

habbo heeft mij ook verbanne wegens mij broer die was dwayne15 en noddynoddy en nu geven ze mij de schuld nu mag ik niet meer op ahbbbo nooit meer zelf geen nieuw popetje kan ik maken :!: :x :!:

Leoneke

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Leoneke »

Neem dit allemaal niet zo serieus! Al die nummers doen het niet. Ik heb er heeeel veel geprobeerd, maar nee hoor, geen credits. MAARRR!!! 1 deed het wel. Nu denk je weer: O nee he, begnt hij ook weer met die oplichterij?! Tjah, maar t is waar. Tìs dit nummer: 1523597 30 credits voor 1 beletje. 70 credits voor 2 keer bellen. Je gelooft me vast niet, maar je loopt een grote kans mis.

rg

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door rg »

iki vind het heeeeel onterecht dat habbo hotel zo iets doet
het gaat hun gwoon om het geld wat ze van de kinderen af willen pakken en dat is nog niet alles als iemand 1 dingetje fout doet word er helemaal niet naar geluisterd je word er gwoon afgestuurd . de mensen van habbo vinden dat niet erg zei denken maar het geld is binnen nou kenne zou van habbo af ze zijn kei gek die mensen zomaar geld oftrogelen van kinderen en dan een ban geven en geen geld trug geven hoor da doen se niet SCHANDALIG vind ik dat

Nelleke15

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Nelleke15 »

TROSRADAR!!!!!!! HAAL DAT STUK VAN LEONEKE WEG!!!!!!! DAT IS NOU ONDER ANDERE WAT ER BEDOELT WORD MET OPLICHTING!!! ZELFS HIER!!!!!!! :evil:

BartGast.

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door BartGast. »

OMG :evil:

Hoe heeft iemand het leff om hier zo'n post doen "LEONEKE"

Is ze helemaal bedonderd, net wat nelleke15 zei, dit is oplichterij! Zulke codes bestaan gewoon niet!

Zou trosradar zo vriendelijk willen zijn om het bericht van Leoneke te verwijderen, dit is een typisch geval van oplichting!

gijssmolders

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door gijssmolders »

hebben ze bij habbo weer zo,n leuke actie uitgehaald ik spaar dus mode k heb bijvoorbeeld ook 2 openhaarten stoelen tafels poorten en nog veel meer. zetten ze het terug in de catologus nou heb ik nog maar de helf van waaarde aan meubels van wat ik eers had :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: zer flauw :!: :!: :!:

lolloo11

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door lolloo11 »

ik ben op habbo een keer verbannen en teregt ook. ik maakte een nieuwe habbo en het ging heel goed met mij dat poppetje heten lolloo11 ik was hc en overtrad de regels niet maar oppeens stond er een hobba voor de deur ik was aan het ruile en zij dat hij meer moest bieden en opeens stand er u bend uit habbohotel gezet om wachtwoord vragen ik wist helemaal van nix :cry: en ik kreeg een ip ban :cry: dus aan alle hobba's geef niet zo snel een ip ban want ik ben egt verdrietig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: [/b]

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben op habbo een keer verbannen en teregt ook
Eh en daarna zeg je dat het onterecht was
Right

Thunderstroke
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 mar 2005 11:03

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Thunderstroke »

u bend uit habbohotel gezet om wachtwoord vragen ik wist helemaal van nix en ik kreeg een ip ban
Je krijgt niet zo snel een IP Ban wegens Wachtwoorden Vragen
Hooguit een perm ban
Of je hebt nog meer gedaan dan alleen ''wachtwoorden vragen''

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan jullie eigenlijk nog wel naar school.
Of zitten jullie alleen nog maar achter de pc habbo hotel te spelen?

h0ii

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door h0ii »

h0ii mense !!! wrm geve jullie allemaal geld uit aan habbo??!!! das egt super sonde!!!!!!! k hewb er geen geld aan uitgegeve en heb nu t0g heel wa meubies doorda k een x 5 credits van habbohotel kreeg a;s je t s0w bekijkt is t t0g wel leuk he? d0eg

Gesloten