LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

koop je nog een Indesit

ja
11
48%
nee
12
52%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Dubbeltje

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Dubbeltje »

Ik heb ook een Indesit koelkast (de BA12 of 13 ben ik even kwijt).
Hij staat nu een half jaar bij mij en hij werkt goed. Ik heb zelf de regelaar van de temperatuur op minimaal staan, en dat vind ik soms nog wat aan de koude kant. Ik heb tot nu toe geen klachten over mijn koelkast.

Ik vind het wel wat laag, zeer laag, om je koelkast door te gaan verkopen terwijl deze niet in orde is. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Ik hoop dat je zelf ook nogeens zoiets meemaakt: Op internet iets kopen en dan blijft het waardeloos te zijn! Ik zou het niet eens durven. Ze staan tegenwoordig zo bij je op de stoep!!!

Piet Puck

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Piet Puck »

leefde eerst mee met deze ellendestory (heb nl. dezelfde ervaring maar dan met een apparaat van € 825,00) maar zie nu dat je het apparaat hebt doorverkocht: misselijk!

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb toevallig al 3 jaar zelfde koelkast staan, NOOIT PROBLEMEN PRIMA DING!!!!!!!!!!!! Wasmachine van indesit draait ook al 5 jaar waarvan de laatste 3 jaar enorm veel ivm met ons dochtertje DOET HET OOK GEWOON FANTASTISCH" ik zweer bij indesit

Gast

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er een via internet gekocht voor maar 300 Euro, de verkoper zei dat er al diverse malen onderhoud aan uitgevoerd was en dat het metk heel goed is. Nou doet hij het niet meer en die aardige meneer kan ik niet meer bereiken. Bandieten zijn het, en boeven en mijn hele vloer is ook nog vies van dat gesleep met die mooie Indesit.... :cry:

Kortom, topic starter, haal die balk uit je eigen ogen en zeur niet over die splinter bij een ander. De macro wist echt niet dat dat ding kapot zou gaan (mogelijk door je geklooi) maar jij WIST dat dat ding kapot was. Voorkennis noemen we dat juridsch!!! Dat macro pasje zal ook wel fraude zijn ??? :x

En, het is vaak de toon die de muziek maakt in het spel van garantie en /of coulance of een zure afwijzing. Uw tonen zijn heel vals en de muziek niet aan te horen. Ik zou uw aanvraag ook niet met de meeste positieve inzet behandelen. :D

jerommeke
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:11

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door jerommeke »

wat een misselijke streek zeg om hem dan voor 300 te verkopen en er nog zo trots mee overkomen ook!
lekker persoon ben jij bah!

Marexa
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:58

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Marexa »

Mijn verhaal over de Indesit koelkast gaat door, heb ik in mijn laatste bericht melding gemaakt van het feit dat ik de koelkast heb verkocht, was er ook een reaktie op gekomen dat dat niet netjes is. Dat is niet helelemaal waar, met de doorverkoop heb ik wel de garantiepapieren van de MAKRO en Indesit afgegeven aan de nieuwe eigenaar, die heeft de koelkast getest, en omdat hij in een andere regio zit Almere, kwam er ook een andere onderaannemer van Indesit langs, de klacht was namelijk dat de koelkast geluiden maakt die je ook vooral in de nacht gaat horen, en ook slaat de thermostaat niet af. Nu dat was ook en DRAMA van die mensen van indesit. Komt er eerst een monteur na 10 Dagen wachten, zet er een andere oude thermostaat in omdat hij een nieuwe in een doos niet bij zich had, dus na een week wachten nog steeds het zelfde probleem. Komt er een nieuwe monteur (een andere techneut dus) die zet er een echt nieuwe thermostaat in en vertelt dat de nieuwe eigenaar de koelkast eerst moet uitzetten en dag, dan zal het wel goed gaan. Na een week proberen nog steeds hetzelfde probleem: koelkast slaat niet uit en blijft dag en nacht doorlopen (stroomrekening). Na 14 dagen komt er eindelijk weer een andere monteur die heeft er weer nieuw GAS in gedaan, dat is dus al de derde keer!!! Nu is de koelkast weer goed werkend behalve dat hij nog steeds vreemde geluiden maakt.
Een bende dus die Indesit organisatie. Ben ik laatst gebeld door de klantenservice vanuit Italie van Indesit en die vroeg met een vragenlijst hoe ik de service vond na reparatie. Nu ik heb wel even uitgelegd dat het de Italiaanse MAFIA is de Indesit organisatie.
NOOIT NOOIT een Indesit meer kopen dus.

PB71
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 dec 2005 22:45

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door PB71 »

Na een hoop ellende met onze inbouw ETNA koelvriescombi ben ik alweer bijna vier jaar heel gelukkig met mijn zilverkleurige Indesit koelvriescombi.
Zo zie je maar, niet alle indesit spullen zijn slecht, ik heb ook jaren lang plezier gehad van een Indesit gasfornuis, die ik na een verhuizing kado heb gedaan aan iemand, en hij kookt na 12 jaar nog prima. :D

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door hharteman »

Waarschijnlijk heb je een vrijdagmiddag machine gekocht.
Ik gebruik mijn hele leven al Indesit apparatuur (vaatwasser/wasmachine/ijskast) tot volle teverdenheid.
De wasmachine ging na 1.5 jaar kapot.(bleef water in en af pompen tegelijk.
1x monteur bijgeweest en het probleem was niet opgelost.
Daarna werd de machine zonder probleem vervangen door een nieuwe.
Deze leek het zelfde probleem te hebben dus de oorzaak lag aan mij.
Ik had de slang niet op de voorgeschreven 75cm hoogte in de afvoer hangen.(foutje, bedankt Indesit).

Sommige mensen zeggen hier, (had je maar een merk moeten kopen), maar de grote merken laten ook hun apparaten maken in Italie en komen soms uit dezelfde fabrieken.
Zo heb ik tegenwoordig een Etna vaatwasser (geleverd bij de nieuwe keuken), en na wat onderzoek blijkt dit een zanussi te zijn.
Buiten dat was de Etna 2x zo duur en koop ik liever na 5-6 jaar een nieuwe omdat in mijn ogen de meeste apparatuur het na 6 jaar wel gehad heeft.
Als je na 6 jaar nog laat repareren zijn de reparaties vooral bij de merken nogal prijzig en kun je makkelijk bij het rekken van de levensduur, door reparaties, soms wel een hele machine versleutelen.

Fabrikanten testen over het algemeen hun apparatuur niet meer als ze van de band komen.
Dit levert een uitvalpercentage van 0,0x % op.
Het is goedkoper om geen eindcontrole meer uit te voeren en de eventuele defecte apparaten te vervangen.
Deze service dient uitgevoerd te worden door de dealers.
Zo is mijn wasmachine ook vervangen door de dealer.
Het eerste aanspreekpunt dient dus de Makro te zijn voor het niet leveren van een degelijk product.

zatknies
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2005 11:17

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door zatknies »

Somige misselijkmakende mensen hier, denken dat iemand voor onzin de moeite gaat nemen, om hier te klagen over een Indesit Koelkast,

Zowel Indesit Nederland is ernstig in gebreke gebleven dit probleem voor een klant op te lossen.

Bovendien heeft de MAKRO deze klant ook nog in de kou laten staan, door niet het probleem op te lossen, en terwijl de notabene die EXSTRA GARANTIE GELD in hun zak hebben gestopt zonder er iets voor te doen,
Het was weggegooid geld voor die klant.
En notabene belt de klanten service vanuit Italie op om te zien of de klanten wel goed geholpen worden, ze hebben er ook niet van geleerd.
Ook heeft de eigenaar van die waardeloze Indesit koelkast de kast met zijn exstra garantie doorverkocht aan een kennis met de garantie papieren er bij / De nieuwe klant heeft er ook nog 3 x een monteur van Indesit bij moeten halen. Nu werkt de koelkast weer ,maar heeft nog steeds die bijgeluiden.

Nu menen hier mensen te beweren dat Indesit produkten wel goed zijn omdat ze toevalig een wasmachine hebben van Indesit die het wel goed doet. Of ze beweren dat het een maandag ochtend koelkast is.
Het gaat er niet om of je toevallig wel geluk hebt met een Indesit produkt, het gaat er o, dat INDESIT Nederland hun klanten heel slecht
van dienst is en hun service en garantie waardeloos is, ze hadden die koelkast natuurlijk al lang moeten vervangen door een nieuw exemplaar.
Dat hebben ze niet gedaan, dus is het tuig die indesit organisatie.
Nooit nee nooit en te nimmer kop ik iets meer van Indesit slechter is er niet produkten.

Rhodos
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jun 2009 22:59

Re: Indesit koelkasten Slechter is er NIET !! wat een bandieten

Ongelezen bericht door Rhodos »

Ook ik heb aparatuur van indesit in huis.

de wasmachine draait nu al 8 jaar intensief zonder problemen.

Aleen is de vaatwasser nu voor de 2e keer stuk. de stroppen sloegen eruit vandaag door de vaatrwasser.

Deze is nu 4 jaar en moet voor de 3e keer een monteur bij komen.

Ik ga morgen gelijk bellen.

Waar ik geen hoge pet van op heb is whirlpool ik heb in 2 jaar tijd 3 koelkasten versleten, deze maakte z'n herrie dag en nacht het giert door je huis heen.

Deze is nu weer stuk en ga ook hier weer voor bellen want dit kan niet.

Mvg, Rhodos

Gesloten