Re: Arris modem problemen?
Geplaatst: 15 apr 2005 22:11
Zo makkelijk als jij dit stelt gaat dit echt niet. Doorverbinden past niet in het beleid van UPC net als terugbellen, daar doen ze gewoon niet aan. Het is niet eens mogelijk om een supervisor te spreken.Dus bel 0900-1580 en laat je doorsturen naar de P&I desk Helmond of Nijmegen.
Heb deze week al vier keer gebeld naar die helpdesk..maar helpen HO maar. Het enige wat ze kunnen doe is het onder de aandacht brengen van hun supervisor. Die het vervolgens weer laat liggen..
Schiet niet echt op.
Vandaag weer deze reactie:
U geeft aan...
Wordt onze telefoon nog voor het weekend aangesloten?
Volgens jullie medewerker duurt dit normaal 48 uur. Wij wachten al sinds vrijdag op het samenvoegen van de accounts en zitten totaal al 2 maanden zonder telefoon.
Graag z.s.m. reactie en liefst ACTIE!
In reactie op bovenstaande informeren wij u als volgt.
Er wordt aan gewerkt om uw account in orde te brengen.
Het probleem zal echter door twee verschillende afdelingen behandeld moeten worden waardoor het langer dan gebruikelijk duurt voordat het probleem verholpen is.
En dus..nog langer wachten..het is werkelijk heel verschrikkelijk met UPC. Dit kan toch gewoon niet. Dat je het eerste jaar dat je telefonie bij jullie afneemt en waarbij je vast zit aan dat wurgcontract, dat ze je dan niet eens 12 mnden telefonie kunnen leveren!